lørdag den 30. oktober 2010

Sommerhus Tur Til Ringkøbing Vol. 2

Kl. er 01.21 og jeg sidder inde i min egen lille "hule" i sommerhuset hvor jeg har fundet ud af at der er glimmrende internet! Total nørded men jeg elsker og savner min computer når jeg ikke er i nærheden af den! :)

I dag kl. ca. 21.00 kom Sofie og Litas kærester.......................DON'T get me wrong, jeg syntes mine veninders kærester er utrolig søde, Litas kæreste er lidt stille men utrolig sød, jeg tænker han er lidt genert og jeg ved jeg er lidt frembrusende så jeg har måske en overvældene virking på fremmede, også selv om de har mødt mig mange gange før - jeg er en af den slags mennesker der vokser på en med tiden, it takes time to like me, tror jeg.

Sofies kæreste er utrolig lige til og jeg føler at han rigtig godt kan lide mig uden at der OVERHOVED er noget i det og det dér "OVERHOVED" DÉT betyder meget for mig, Anikas kæreste fra før hun blev gift prøvede flere gange at lægge an og op til mig og over for Anika løj han og sagde at jeg lagde an på ham - det er verdens største løgn, jeg ville ALDRIG tage en andes kærlighed! Men det var hvad han sagde og i dag er det kun Barbara, Anika og jeg som kender dén historie - vi har talt den igennem og lagt den bag os, men for mig brænder den stadig i brystet, tænk at min veninde trode mere på sin kærest end på mig!??!

I dag ved Anika godt at han løj og at han generelt gerne ville at alle piger ville ham og da jeg så afviste ham på det groveste under en sommerhustur til Fanø så vendte han sig imod mig og i flere år talte Barbara, Anika og jeg ikke sammen - utroligt ensomt for mig.

Men altså, jeg håber du forstår, for mig er det dejligt at mine to veninder som betyder rigtig meget for mig har fået besøg af deres kærester, jeg kunne bare mærke at der blev en helt anden stemning i stuen da de kom - før sad vi og talte om mænd og Vild med Dans og kjoler osv. og så ringede Litas telefon at nu var de på vej ned af vejen til sommerhuset og pludselig var det som om fanden tog ved dem og de strøg ud af huset og stod og hoppede, jeg fik et stik i hjertet og vidste slet ikke hvad jeg skulle gøre af mig selv, jeg stod længe og bare kikkede på mine tær inde i huset, så gik jeg på toilet og tissede og håbede at deres velkomst cermoni var overstået når jeg kom ud, det var den desværre ikke så jeg fik også lige set dem kysse og kramme.......

Begge deres kærester har en rigtigt brugt Jesus skæg og da jeg gav dem et knus hang mit lange krøllede hår fast i deres skæg - jeg giver altid utrolig hurtige og akavede knus til fremmede mænd som tilhøre andre, TÆNK NU hvis de trode, altså pigerne, at jeg "prøvede" på noget.........I would die inside!

At være smuk eller måske ikke smuk men pæn, er så absolut ikke en force - jeg ville ønske jeg var mere neutral i mit udseenede. Mere ordinary.

Men jeg har sådan savnet i dag at have en mand bag mig - og så har jeg sms'et lidt med Ayal som nu er i Miami, han sms'et tilbage med 2 seks varighed og så *bang* stoppede han og det var netop som drengene kom og jeg gerne ville havde hørt at han også savnede mig, savnede at røre mig og savnede sexen.......men han var bare tavs og er stadig tavs, jeg forstår IKKE MÆND!!

I dag har jeg købt en bluse i Røde Kors til 35 kr

Jeg ved ikke hvorfor billed drejer sig når det bliver uploaded, men her er min genbrugs-bluse.....

35 kr for en næsten ny bluse - nu skal jeg bare huske ikke at tage den på hjem til Far og Mor så Mor ikke igen tænker: Nu bruger hun igen penge.....tsk tsk......!


Jeg har også brugt over 500 kr siden jeg tog fra København og det er ikke på mig selv, jeg forstår ikke vores fælles regnskab. Iflg. mig burde vi havde planlagt mad hjemmefra, men da vi ikke gjore det tæntke jeg at vi nok spiste en pizza eller noget andet nemt købe mad når vi var herovre. I stedet for har vi købt ind for over 400 kr af mad, bla. mel og ris = ting vi har derhjemme og alligevel ikke får brugt 1 kg af inden søndag! = Ergo spild af penge!!!

Jeg har VIRKELIG ikke ret mange penge og jeg har helt ondt i maven over at jeg er taget afsted på denne tur, men vi planlage den i juni måned og jeg trode helt ærligt at jeg ville have et job by now, så at vi pludselig skal dele brobizzen OG benzine på drengenes bil med os også, er jo lige ved at slå mig ud! Og så pludselig har pigerne ingen kontanter og så skal jeg lægge ud for romkugler som jeg egentlig ikke kan lide og *vupti* 75 kr gone........så skal der diesle på, 195,- gone.....osv jeg kunne blive ved! Da vi købte fisk til aftensmad tænkte jeg på det min søster altid siger: "Deirdre-Ann, lad din pung blive i lommen og lad de andre betale, vil de have penge af dig må de sige til og så betaler du selvfølgelig, men lad nu for fanden være med at betale noget før folk beder om det..........!"

Jeg prøver, men hvor er mine penge nu som skulle række til hele weekenden? På en tankstation købte jeg en Cola light på vej herover, jeg kørte i 6  timer eller mere i træk og trænget til noget quick-up, Sofie sagde at der var 2 sodavand for noget, så jeg gav hende 12 kr for at hun så kunne købe min og få rabatten (selv om jeg egentlig bare gerne ville betale for mig selv og beholde mine egne penge!!) og da vi så næsten er ved kassen kikker hun på den twix jeg havde i hånden og opdager at der er 2 for 25 kr, hun vil også have en så jeg står pludselig og skal købe 2 twix i stedet for 1 twix.............erog skylder Sofie pludselig mig penge og selv om hun siger at jeg får dem "lige om lidt" så VED JEG at Sofie er dårlig til at betale tilbage!!

Jeg skyldte hende 300 kr for sommerhuset og jeg bad med det samme om hendes konto nr. så jeg kunne overføre pengene - jeg har stadig ingen penge fået af hende og selv om de er små beløb vi taler om, så er det bare ikke første gang og jeg mangler penge i den grad.........

I sommer, omkring min fødselsdag var jeg med Jonas i byen og få en øl, da vi skulle hjem ville han og hans ven tage en taxi hjem - pludselig ville de at vi skulle køre til venstre og så til højre for at sætte dem af for DEREFTER AT KØRE TIL HØJRE og sætte mig af.........PUDSIGT NOK havde ingen af dem penge da de skulle af og jeg ender med at betale hele taxi turen, med det resultat at Jonas skylder mig 192 kr og jeg har stadig ikke fået dem selv om jeg har sendt så mange sms'er at det er helt pinligt at sende flere..............jeg har endda sendt mails med mit kontonr!

Engang købte Norman nogle Madonna billetter af mig da hun var i Horsens, jeg blev brændt af af min veninde Lotte - og sjovt nok er Madonna og Dolly Parton de to eneste personer jeg gerne ville se til en koncert, Madonna blev aldrig til noget og jeg tror ikke jeg gik glip af noget og Dolly Parton så jeg i Viborg i 2008 el. 2009 i Viborg (alene, fordi jeg igen blev brændt af og stod med to billetter.........)

Men mht. Madonna og Norman, han endte med at købe billetterne af mig og jeg sendte dem SAMME DAG, jeg fik pengene af ham 2½ uge senere og det er jo ikke som om Norman mangler penge, han mangler struktur!! Kors hvor er det dårlig stil ikke at betale sin gæld hvor lille og usansynlig den end måtte synes i andres øjne!!

Og lige nu, så føler jeg at der kommer en kæmpe ekstra regning til mig for ting jeg ikke aner og dén tanke foruroligere mig - jeg har ingen hånd i hanke med udgifterne og det irriterer mig at det her er så ustruktureret, hvilket er noget som både Lita og Sofie elsker - men det er jo også nemt nok at elske spontanitet når de begge kan stå foran hæveautomaten i Ringkøbing og sige: "Ihhh....... jeg har lige fået løn i dag........."

Jeg kan knap nok huske hvornår jeg sidst tjente penge og tanken om at tjene penge som luder blev da ikke midre efter at jeg har set dokumentaren "Det forbanede Luderliv" i tv denne uge - jeg mener, hvilken muligheder har jeg?

Jeg kan ikke få kontanthjælp fordi jeg ejer gården, men jeg kan heller ikke leje den ud fordi en er smadret og jeg har ikke råd til at betale min husleje fordi jeg intet job har.........men jeg elsker sex, jeg er smuk og jeg er er et godt knald - men kan jeg gøre dét jeg gør gratis nu, for penge??

Ingen kommentarer: