fredag den 8. oktober 2010

Øv Bøv Fredag

Efter en laaaaaaaaaaaang da som wanna-be-coach kommer jeg hjem til en masse mails bla. denne her

Hej Deirdre-Ann



En gang i mellem går tingene jo rigtig stærkt her i branchen og vi har fået mulighed for at ansætte den helt rigtige til den ledige vikarstilling. Så jeg må med stor beklagelse sige, at stillingen med 99% sikkerhed går til anden side.

Jeg er dog blevet meget interesseret i dig og de muligheder, der ligger med dig på holdet. Jeg tænker her på vikariatet på morgenholdet, som udløber til maj næste år. Det er langt fra sikkert at xxx ønsker at fortsætte og derfor ville du være et oplagt emne på posten. Jeg tror nemlig at dine kompetencer ligger i et team og ikke som solovært.
Jeg vil derfor stadig gerne tale med dig og få et indtryk af hvem du er, så hvis du stadig er frisk på en tur til xxxxxx, så er vi også klar. Da jeg lige har fået at vide, at jeg skal til Schweiz fredag i næste uge, vil jeg meget gerne skyde vores møde til efterårsferien (uge 42) hvor der er flere huller i min kalender.


Mvh

Jammen fan-fucking-tastisk!!! Her gik jeg lige hemmeligt med en lille bobbel i maven og håbede på at den samtale jeg skulle til på fredag kunne være "it" - dét som skulle til før jeg var på vej igen.........men nej.......jeg nåede, igen, end ikke til samtalen!

Kender du sangen med omkvædet "I'm so lucky lucky, I'm so lucky lucky" - tror den er skrevet, dedikeret og beregnet KUN til mig!

Bortset fra det, så har det været en hård fredag som jeg vil fortælle om en anden dag, lige nu skal jeg ud og drikke øl med Sofie og Lita men jeg har bare slet ikke lyst - hvorfor pokker skal vi også mødes kl. 20?? Hvorfor ikke kl. 18 eller når folk får fri, hvorfor skal man liiiige hjem og vende og blive træt og kold og se på dynen som kalder? Jeg gider ikke, øl siger mig nul og prut og jeg vil helst bare tage dynen ind på sofaen og ligge her og drømme om at tingene var anderledes.....

Ingen kommentarer: