fredag den 25. februar 2011

Fredags Powernap :)

"Kom til" at powernappe i 3 timer.......

Og nu skal jeg på jagt i klædeskabet efter noget smart tøj (hvilket virkelig bliver en udfordring) og så op til min Coaching buddy som jeg VIRKELIG snart må finde et navn til! Vi skal hygge med øl til mig og champange til hende og god mad til os begge......

Århhh der er altså ikke noget bedre end at have gode venner, jeg sætter SÅ meget pris på mine venner!!

At have gode venner er ligesom at være velsignet på en eller anden måde, jeg ved jo at det ikke er noget som er alle forundt - og jeg glæder mig til den dag hvor min økonomi vender så jeg kan give noget tilbage til alle dem som har hjulpet mig de sidste 1½ års tid........

Nå - må heller skynde mig, min coaching buddy var hunde sulten - hun har nok ikke spist hele dagen! Og klædeskabet kalder!

P.s: Parfume er ikke nødvendig i aften, dufter helt vildt abnormt meget af kokus!! :)

Ingen kommentarer: