torsdag den 24. februar 2011

Mossad Agenter & Tampax Køb

er jeg tilbage.........har bare været træt at jeg ikke har fået skrevet, tror jeg må være ved at blive gammel siden jeg kan gå i seng kl. 21.39 og sove til kl. 07.40 næste dag!!!

Men her er en lille opsummering af de sidste par dage......

Jeg var i går på mit første kagekursus! :) spændene!

Lærte at dekorere Muffins med hmmm noget smørcrems agtigt materiale som slet ikke indeholder smør, det har bare samme konsistens og så noget andet noget som smager ligesom dét fyld der er inde i flødeboller - mums mums! Jeg kan godt se hvorfor Konditore ligesom min elskede mormor ofte bliver lidt runde om hofterne!! Jeg smagte på ALT inkl. pyntet og glimmeren, jeg hader at spise noget jeg ikke ved hvad er, så jeg blev jo nød til at smage på det hele for at tjekke om jeg kan lide det..........meget logisk ikk? :)

Men puha hvor kan man også spise for meget! Jeg var stadig mæt da jeg vågnede i dag!
Af én eller anden mærkelig grund skriver computeren at jeg ikke har "licens" til at lægge kagebillederne op.....hmmm - nå NU kom det! :)
Margurit Muffin

Mågestels-Muffin :) Med det dér flødebollesnask på *mums mums*

Det som er inde i fløbebollerne er hvidt fra starten af og så farver man det med noget kagefarve fra USA, smager SÅ godt men farver tungen en hel del!


Mine 6 fine muffins på vej hjem i en muffins kasse, brand ærgeligt at jeg bor alene.......det var total anti-klimaks at komme hjem med hoved fyldt med oplevelser og ingen at dele dem med....... :(
Gik over til min veninde Line og gav hende 2 stk. det hjalp lidt

I tirsdags mysteryshoppet jeg hos Jensens Bøfhus - dét var bestemt ikke en succes!! Vi ventede i over én time på at få noget at drikke, deres toiletter var nasty og vi fik lov til at sidde ved bordet med vores tallerkner i over én time efter at vi var færdige med at spise og vi sad oven i købet liiige ved kassen, så der gik cirka 3 tjenere forbi os i MINUTTET!

Oven i det så manglede der drikkevare som vi havde fået på bon'en og da jeg ringede måtte jeg ikke bestille bord.......Jensens Bøfhus, you need to straighten up!

I dag torsdag har jeg været ude og teste en hjemmeside - se dét var sjovt!!

Jeg skulle afprøve alle mulige funktioner på en ny hjemmeside for et firma jeg ikke lige kan nævne navnet på her, men som får lidt en pendant til dba.dk og trendsales.dk - den var SÅ meget federe, både i farverne og i mulighederne. Jeg var virkelig glad for at jeg har brugt begge de andre hjemmesider de sidste par dage så mine indtryk af dem er klare og friske i mit hoved.

Der skulle meget få klik til at nå frem til dét jeg ledte efter, hvor der på både dba.dk og trendsales.dk skal måske 3 og 4 klik til samme status, men specielt farverne var jeg vilde med og størrelsen af billederne.......

Firmaet har til huse ude i Hellerup i en stor Villa, jeg kunne ikke rigtig finde det - fordi der ikke var nummer på huset viste det sig - så jeg kørte først ned af vejen og så tilbage igen og så ned af vejen igen, da jeg stadig ikke kunne finde huset holdt jeg ind til siden, standsede bilen og ledte efter min telefon i tasken så jeg kunne ringe og spørge om vej - pludselig, ud af det blå står der to kæmpe store mænd i åbne Canada Goose jakker med jakkesæt under og banker på ruden til min bil, én på hver side!

Jeg fik total et chock for jeg havde ikke set dem komme, overhoved!!

Jeg fik rulled vinduet ned og har nok set pænt forskrækket ud, ham som jeg talte med spurgte på mig på engelsk hvad jeg lavede siden jeg kørte frem og tilbage og så stoppede her og slukkede motoren?

Øhhhhhhhh - out of no where forsvandt ALLE min engelske gloser, og jeg har ellers et formidabelt ordforråd og jeg fik fremstammet på total kikset engelsk at jeg bare skulle ringe mens jeg rodet i min taske efter min telefon, manden på den anden side af bilen trak jakken diskret til side og viste mig at han var bevæbned, han sagde overhoved ikke ét ord eller fortrak én eneste mine.

Ham på den side hvor vinduet var rulled ned bad mig stige ud af bilen, her var jeg så tæt på at dø og 4 sek før havde jeg tænk at dét her var et lille stykke paradis på jord med alle de dejlige store velkendte villaer og skønne haver, jeg havde endda tænkt at dér ville jeg da godt bo og ha så skøn en have.......men nu, nu ville jeg bare gerne HJEM!!

Da jeg stiger ud af bilen er det som om jeg vågner op og jeg spørger på flydene fejlfrit sydstats amerikansk om jeg må spørge hvem de er og hvad de vil mig, den store kleppert som står foran mig trækker et skilt op af lommen hvorpå der står Yoseph ét eller andet : Mossad Agent, Israeli Embassy, Denmark............

Tak for kaffe!! Ikke én men to ægte Mossad Agenter kom pludselig på spidsene af at se en lille blond pige på 159 køre op og ned af en vej i Hellerup på udkift efter hus nr. 9! Som så viste sig at være liiige ved siden af hvor jeg havde parkeret og dér hvor jeg havde parkeret ud for, ja det var den Israeliske Ambassadørbolig og de to herre, ja de var IKKE til at spøge med, jeg grinede nærmest da jeg så deres skilte, jeg mener, hvilken fucking beføjelser har du lige her i Danmark og over mig som intet har gjort?? Calm the fuck down brownie!!

Ja dét sagde jeg selvfølgelig ikke men dét tænkte jeg og når jeg tænker sådan så er det MEGET nemmere at være cool, for jeg mener helt afgjort at deres opførelse ligner gorilla og gestapo metoder sådan at bede folk som sidder i en parkeret bil for at ringe om at stige ud - op i røven med Mossad!!

Jeg sagde som sandt var at jeg ledte efter hus nr. 9 og var ved at lave et telefon opkald hvorefter jeg uden videre satte mig ind i bilen igen, rullede vinduet op, lukkede døren og tog min telefon op af tasken uden så meget som at kikke på dem, fandeme om de skal lege bussemænd over for mig ved højlys dag i mit eget land! Basta.!

Da jeg fandt frem til firmaet måtte jeg grinende fortælle ham jeg havde en aftale med om mit lille møde med deres nabo, han grinede også og sagde at dét var sket for mange af deres gæster og at "de nok snart skulle få sat et nyt husnummer op...." Ha Ha!

Jeg fik 500 kr på et gavekort og 500 kr i kontanter (lønoverførelse) og en goodiebag for mit "besvær" med at teste deres hjemmeside, dét gad jeg altså godt prøve igen, det var virkelig spændene. Både at teste den men også at høre om deres idér bag, hvorfor de havde valgt de og de farver, effekter og funktioner og så også det faktum at de lyttede til dét jeg sagde og faktisk syntes jeg kom med god indput.

Mange af de ting jeg sagde og foreslog var ting som de selv havde i tankerne men som de ikke fortalte mig om før bagefter for at jeg ikke skulle få "farvede idér" af at høre de ting først, det var også ret imponeret over at jeg er så ekstrem observant, men dét har jeg hørt mange gange før så det var ikke noget nyt, ikke for mig i hvertfald :)

Jeg håber helt klart at jeg får flere af den slags opgaver, jeg fik den gennem min søsters veninde som kender ham her fyren, ved ikke hvor man ellers får sådanne opgaver men det var utrolig spændene, tænk at have sådan et arbejde........totaly  new world jeg kom ind i, i dag!

Efter at jeg var færdig kunne jeg se at den ene af de store Mossad Gorillaer holdt øje med min bil da jeg satte mig ind i den og kørte, mon mit registrerings nummer allerede NU er indtasted i den Israeliske efterretningstjeneste's database?? What ever, jeg har intet gjort og har derfor intet at frygte, men sjov historie alligevel!

Jeg kørte bagefter ud til MIN Netto på Holmen, dels for at sætte et boligopslag op (som nu hænger ved siden af 3 andre.......*suk*) men også for at købe mad, jeg skulle kun ha ganske få ting, én pakke pålæg, 6 stykker frugt, én ymer, én agurk og så en pakke tampax........

Ja du læste rigtig - EN PAKKE TAMPONER!!! For første gang i flere ÅR har jeg i dag købt en HEL PAKKE tampax, total mærkelig følelse!! Jeg fik min menstruation i nat og i min bindkasse var der kun 3 små tampax tilbage som er en del af en stor maxi pakke jeg købte helt tilbage da jeg lige kom hjem fra London, dvs. den pakke har været med mit da jeg boede hos mine forældre, da jeg boede i Århus og de sidste 3 steder jeg har boet i Købnhavn!!

Det har simpelhen taget mig siden 2007 at bruge én pakke tampax og jeg trode aldrig jeg ville få den tømt, men nu måtte jeg altså købe en ny pakke og jeg følte det som om HELE butikken kikkede, som om de alle tænkte: Aii hun bløder...... men så måtte jeg lige lave lidt coaching på mig selv, hvad er fakta og hvad er fortælling?

Fakta er at folk ser mig købe tampax - Fortælling er hvad jeg får dén handling til at betyde, i virkeligheden kunne jeg have købt dem for en veninde og ingen kan jo i virkeligheden se på mig at jeg har menstruation NU, men dét er tanker jeg lige skal til at vænne mig til at have........vildt syret for normalt kan jeg gå ind i en muslimsk butik omgivet af gamle mennesker og købe en pakke kondomer uden at trække én mine, men at købe tampax i Netto en torsdag formiddag var liiige ved at pibe mig helt ud!! Seriøst Deidre-Ann take yourself together!! :)

Men det gode ved hele den her "køb tamponer situation" er jo at jeg i en alder af 32 år nu for første gang nogensinde i mit liv som menstrurerende kvinde har haft menstruation i 6 måneder I TRÆK. Ergo, jeg kan blive gravid!

Lige nu er det ikke en tanke jeg føler behov for at juble særlig meget over, men en dag på sigt er det sikkert noget jeg vil holde utrolig meget af - specielt hvis jeg en dag, eller NÅR jeg en dag møder en mand som kan give mig lige så tilfredsstillende fantastisk sex som Hr. Romlund, christ hvor gad jeg godt se ham igen!!

Og appropo nøgne mænd, så ringede min ex-kæreste til mig i går, altså Kunstmaleren, han ville bare sige at han alligevel ikke kom til København nu her i slutningen af Februar, men at han nok skulle sige til når han kom herover igen - jeg er helt oprigtig fuldstændig ligeglad, jeg kunne da godt have spist gratis sushi på hans regning uden at blike det mindste men ellers er jeg pænt ligeglad med om han er her eller dér. He makes no different to me.
Min coaching buddy er kommet hjem fra New York og er lidt forelsket, ligesom jeg - eller dvs. mit er ikke en forelskelse i Hr. Romlund, det er mere en facination, men jeg har selv valgt ikke at have mere kontakt med ham og det går egentlig meget godt, tænker da på ham men jeg kontakter ham ikke men hun savler stadig over ham fotografen........men altså, god sex KAN gøre en stor forskel!! Feks. så syntes hun egentlig at han var alt for lav, kun cirka 180 (hun er selv 155) og dét er for lavt til hende, jeg syntes egentlig Hr. Romlunds øjne sidder liiiddt for tæt sammen ligesom på en mongol men igen, god sex KAN ændre meget i ens holdninger!!

Her er den gave hun havde med hjem til mig, jeg blev virkelig både glad og overrasket, jeg er slet slet ikke vantil at få gaver, det er helt fantastisk !!


Alle gaverne samlet :)

En body duftserie, dufter SÅÅÅÅÅÅÅ godt! Hvor gad jeg dog godt at jeg havde en at gøre mgi total hot og lækker for mums mums - det må jeg altså se om jeg ikke kan finde! SNART!

Lækker chokolade som jeg endnu ikke har nænnet at åbne :)

Total fræk farve! Neglelak OG læbestift, læbestiften er ligesom en crayon, virkelig smart!

Det hele kom i denne her pose fordi min coaching buddy VED jeg total slukker på mænd som ham her på forsiden af posen, der er da overhoved NO sexappeal over ham!! Hvem i alverden gider ligge med en mand som ham? Uden år på brystet og total stenhård fordi han tror dét gør ham mere mandlig?? So NOT me - og dét ved hun godt! :)


Jeg har forresten fået min ejendomsvurdering for 2010 i dag - mit stuehus på gården er faldet fra en offentlig vurdering i 2008 på 1,7 mio til - hold fast - 7700 kroner!!!

Ja mit skønne lortehus er nu 7700 kr værd, det vil koste mig 36.000 kr at få det fjernet.......tak for lort din dumme møg ko!!

På vej hjem fra hjemmeside-tjekning så jeg dette her og tog et billed......

Fandeme godt at det ikke er min nummerplade..... :)










2 kommentarer:

Tante Kage -kagedage sagde ...

Hvor er det dog bare nogle fine muffins du har fået lavet!!!
Det er en skøn blog du har (er dog stadig lidt rød i kinderne over din 'sæd og glidecreme' snak...).
Håber snart at jeg ser flere kagebilleder fra dig!

Deirdre-Ann sagde ...

Ha Ha Ha!

Du skal da bestemt ikke blive rød i hoved over min snak, jeg er faktisk ganske sober herinde......men på den anden side, hvis man ikke kan rødme har man ingen skam i livet (har jeg engang hørt nogen sige)

Jeg skal på endnu et kagekursus i morgen i "Lagkager" så der kommer snart flere kagebilleder :)