mandag den 7. februar 2011

Morgenfrisk!

Lige så lidt frisk jeg var lørdag lige så meget frisk er jeg nu! Bum Bum!

I går aftes da jeg gik i seng sad jeg i sengen og plukkede øjenbryn, ja dét gør jeg altså, det er jo min seng!
Sengen står op til en høj vindueskarm og når jeg sidder i sengen og dækker den iskolde radiatore til med min lækkre dyne så kan jeg sætte mit forstørrelsesspejl i vindueskarmen og bruge lyset fra natlampen til at se med, lys er virkelig noget jeg mangler!

Savner mere og kraftigt lys, men det der med at have et godt make-up spejl eller en dejlig læse lampe, det er noget jeg aldrig har haft, aldrig nogensinde - da jeg boede på gården sad jeg ofte med to store sterinlys for at kunne læse, en dag får jeg vel penge nok til at købe en skøn læselampe, hvilket i min verden er en luksus ting som først købes når alt andet er i orden - men tilbage til sengen, dér sad jeg og plukkede mine ret markante mørke øjenbryn, lidt pudsigt at jeg har næsten sorte øjenbryn når alt andet hår på min krop enten er hvidt eller rødblond......på mit bryst har jeg i en måneds tid haft et rødt mærke som kom efter noget jeg trode var en bums, den gik væk og efterlod så dette her røde mærke som jeg trode var et ar, det ærget mig lidt for det sidder cirka lige dér hvor en halskæde med vedhæng normalt ville ligge. Jeg kikkede lidt på arret i forstørrelsesspejlet og tænkte hmmmm - så tog jeg og klemte på arret, ligesom når man skal mase en bums og hvad skete der så?

Ud springer den største bums ever seen!!! Jeg blev helt forbavset og klemte og klemte og der kom bare mere og mere, serisøst!! Det er ligesom når man slår en ordentlig larmende prut som næsten lugter godt fordi det er ens egen og man er så stolt (!) og lidt ærgelig over at man er alene og ikke har nogen at dele sin stolthed med (og hvis man havde haft en til at dele prutten med så må man håbe det er en large person med STOR tolerance!!) Jeg var helt forbavset, det var bare et rødt mærke, mindre end en lille fingernegl og nu sad jeg her med bums over det hele! Godt at jeg havde lagt et håndklæde i mit skød til at opfange alle øjenbryns hårene - og i dag skal jeg vaske, så bumsen bliver hermed kogt! :)

Bagefter når jeg så i det lille spejl så kunne jeg se at der var et helt hul ind i huden dér hvor bumsen åbenbart ret længe har siddet og moret sig - og her til morgen kunne jeg se at det røde mærke allerede var blevet markant mindre, dét er godt nok LÆNGE siden jeg har haft en bums, og så en af den størrelse!!

Total teenager!!

Bagefter lå jeg i min seng og tænkte på at jeg burde ha ligget her med Troels fra Karel Van Mander, men når jeg nu ikke gjore det og når han nu ikke syntes jeg er sprød nok til at kysse, så måtte jeg jo stå for underholdningen selv og det var sådan at jeg opdaget at min meget kolde dildo af hård plastik faktisk er ret god til anal, den er så dejlig rund og lige. Me gusta!

Så det var med ét STORT smil på læberne jeg vågnede her til morgen og tog til fitness ALENE da min coaching buddy har ret travlt, hun tager jo til New York i morgen og kommer først hjem i slutningen af Februar, dét skal nok blive røv at hun er væk så længe - men jeg SKAL holde mig selv i gang!!

Mens jeg løb og lyttede til MTV (kan jo stadig ikke få min mp3 afspiller til at virke, det er kun i drømmen om Norman i koma den virker.........hihi) tænkte jeg på Troels og hvorfor han sådan aflyser og aflyser og ikke vil kysse mig osv. Og da jeg var færdig med at løbe, glemte at tjekke tiden men stadig cirka 40 min om at løbe 5 km - så besluttede jeg mig at NU var jeg ovre ham. Jeg gider ikke bruge krudt på at tænke over hvorfor han ikke vil kysse mig, jeg har altid dejlig bløde læber, måske lige med undtagelse om morgen på visse dage, men ellers og jeg har også ret store læber fra naturens side, jeg er sød, smuk og i bund og grund et godt menneske selv om jeg også kan være en rigtig harpe - men før, for bare et par måneder siden så ville jeg havde lagt ALT min energi i at tænke over hvorfor HAN gør som han gør og så vende den om til at det nok er mig som er noget galt med - men der er INTET galt med mig!

Det er Troels fra Karel Van Mander som er dårlig opdraget og det er ham som har et problem og som går glip af noget, ikke mig. Desuden så vidst jeg allerede fra første date at han ikke var The One, dertil talte vi ikke godt nok samme - jeg vil há den der gnidningsløse samtale som aldrig bliver færdig som jeg havde med både Kunstmaleren og Norman - at de to så kom i en øv bøv indpakning og viste sig at have andre skræmmende dårlige sider er så noget helt andet - men en dag så møder jeg vel en fyr som kan give mig den dér følelse af at "vi kan snakke sammen for altid og aldrig blive rigtig færdig" igen OG som samtidig er ordentlig opdraget, kommer af en god familie og som har empati for andre mennesker - og sammen med HAM vil jeg bygge mit indre og ydre slot op og sammen med HAM vil jeg rejse verden tynd og hjælpe hvor jeg, eller VI kan :)

Og det var en fantastisk tankegang at have, lige dér på løbebåndet! At løbe dér og nedstirre "Landbrug & Fødevare" skiltet på Axelborg og så alligevel føle sig fri ...... Og så tænkte på at jeg skal til party i Moskva, på pilgrimsvandring og til to kagekurser på bare 2½ måned, dét kan da kun tegne sig lyst!!

Jeg har forresten fundet ud af at jeg kan chatte og tale på SKYPE uden at være online, eller dvs. jeg kan sætte mig selv som "usynlig" og stadig snakke med folk, dermed kan Norman ikke se mig og han er åbenbart online hele tiden - jeg har tænkt meget over hvorfor han pludselig er på min SKYPE, jeg ved med 100% sikkerhed og ærlighed i min stemme at jeg ikke har tilføjet ham, men nu er han dér og jeg tænker at han jo også må kunne se at JEG er på hans SKYPE konto - så nu vil jeg vente én måned og så så se hvad der sker.

Jeg mener, hvis han foragter mig så forfærdelig meget som jeg tror han gør, siden han feks. ikke svarede på mit brev i september med camino bladene og mærket i og på mit andet hudløst ærlige brev i November så må han jo få anale sammentrækninger når han ser mit navn på sin kontaktliste!! Og så må han jo slette mig!

Men det kan selvfølgelig også være at han sidder og ser på mit navn og med panderynker sidder og tænker: "Nu kommer den skøre kvinde efter mig igen, nu vil hun ha mig - hun vil mig, hun vil ikke lade mig være så nu kontakter hun mig nok igen selv om hun har skrevet det modsatte, hun er sindssyg!" (eller noget andet mindre flatternede i den retning!) og så sidder han dér med sin frosty koldt udseende grå Mac med et skærmbilled af hans oplyste lillafarvede spa hvor unge piger vrider sig og skumler OG VENTER på at jeg kontakter ham, fordi dét er det som altid er sket og dét er hvad han forventer.........meeen HA HA he got another thing coming!

I'm so over him, i går da jeg lå og legede med lystperlen så kunne jeg end ikke få ét eneste frækt billed af ham frem inde i mit hoved, selv mit yndlings billed fra November 2005 hvor jeg ser han komme gående fra venstre side af skærmen med bar mås og blå wifebeater undertrøje og sætter sig ned foran computeren, selv ikke dét billed kunne jeg få frem mere.......

Så Norman Up Yours - jeg håber virkelig du hygger dig med din plastik fantastisk kæreste, at tænke sig at hendes navn for ALTID vil være at finde på google.dk iført g-string og undertrøje er jo lige til at grine af, jeg mener, hvem kan tage en fremtidig advokat seriøs når hun har vist røv på forsiden af BT? Måske, hvis hun ikke var så forfærdelig ung, hun ville havde tænkt konsekvenserne af hendes handlinger igennem. Min konklution er at det åbenbart ikke kan kræve ret meget spidskompetance at komme ind på jura studiet.

Og nu vil jeg smutte ud og hænge 50 opslag op med at jeg søger et nyt sted at bo! :)

Wish me luck!

Ingen kommentarer: