søndag den 6. februar 2011

Weekend Update....

Her er en lille update af min weekend so far - lige nu er klokken 08.31 søndag morgen, jeg havde en vasketid her kl. 08.00 men en eller anden KÜHE med børn tror åbenbart at det er okay at stå op og starte vaskemaskinerne kl. 07.00 med DERES vasketøj fordi dét er mere vigtigt end mig, selv om jeg har booket en vasketid......... !! Pisses me off like you would't not even know!!

Jeg har en date (forhåbentlig en dillerdate) i aften med Troels fra Karel Van Mander, så jeg så gerne at hele min vasketøjskurv var tom, syntes det er lidt utjekket at komme hjem til folk og så er deres vasketøjskurv propfyldt med snavset tøj............min er temmelig fyldt lige nu fordi jeg har haft to overnattende gæster i går som hver har brugt et sæt sengetøj inkl. håndklæder osv. Og så er jeg jo lidt sippet, jeg syntes en nyvasket badeværlsesmåtte er lækkert at fremvise for gæster - bevars, den er ikke gammelbeskidt og med en rystetur udenfor en grundig støvsugning så er den også super fin og ren igen, den blev trods alt vasket i mandags men altså lige på dét her punkt med rengøring, der er jeg Frk. Pertentlig!!

Nå men lad mig starte ved starten som må være fredag aften...........

Jeg tager helt luksus agtigt en taxi op til min coaching buddy (!) Gruer helt for hvordan mit dankort ser ud på mandag, men nu rejser min coaching buddy også til New York for resten af Februar og så er der bare FULD STOP på alle udgifter, that's for darn sure!!

Men det regnede og busserne strejket og jeg var iført min grønne silkekjole og sorte lakstilletter med den lille sløjfe på...jeg var så fin! Nylakeret røde negle, rød læbestift og bobbet hår, seriøst, jeg var så så fin!!


Hvilken sko og taske skal jeg vælge........?

Sort Lak og Sløjfer?

Guldflet og sløjfer?

Lilla Knude og Knap?

Vi startede med at spise en masse sushi fra Sticks'N'Sushi,


Aftensmad........*mums*


som min coaching buddy var så fantastisk at betale, budet der kom med maden var også über sprød så aftnen startede jo rigtig fint ud - men det styrt regnet stadig da vi tog en taxi ned til Bredgade til et sted som hed "Tiesto" eller noget i den retning, dér var gratis drinks - vi sprang mingel på Den Norske Ambassade over og åbningen af en ny Noa Noa butik - du ved tidspres!

Efter dér tog vi på Jazzhouse til et eller andet blads's fest - her var min coaching buddy allerede pænt stiv, hun drak to flasker champange inden vi tog afsted, om jeg fatter at hun overhoved kan få det sprøjt ned! Fy føj! Jeg havde, efter grundig evaluering af onsdagens tømmermænd, valgt at gå mere rolig til værks, så jeg havde spist et par solide måltider hele fredag, fået sovet ud og drak med måde, hvis man altså kan sige at Deidre-Ann besidder dén evne.......!

Så jeg var rimelig klar i  hoved - da vi kom til Jazzhouse som ved navnet alene gav mig knopper, hader hader HADER Jazz efter en tvangsdate på 2 timer på et eller andet Jazz sted i København for 5 år siden, aldrig i mit liv har jeg da hørt så forfærdelig lortemusik!!! *ARGHHH*
Men det var meget meget anderledes, dels var der pyntet op med alt muligt gejl og duge på bordene osv. Og så var der så enormt mange kendte mennesker at jeg aldrig har oplevet noget lignende.


Bananer? Er det pynt?

Man ved man er i byen et fancy sted når de sammen med en drink udleverer en gratis brækpose..........WTF!!

Jeg syntes det var rigtig sjovt at opleve, at se disse mennesker som jeg normalt kun læser om og ser i tv og sladderbladene og på forsiden af BT, eller hmmm ja hvis BT vil trykke Norman på deres forside af netavisen så må de være gået fra at vise kendte til ukendte mennesker, det er vel omvendt agurketid og et tegn på avisens manglende evne til at finde de banebrydene nyskabende nyheder selv eller?

Nå men det var sjovt at se men det bekræfter mig også bare i at jeg slet slet ikke er intersseret i deres verden, ikke at jeg nogensinde har været det, men jeg har da tit tænk på at "de rige og berømte" har det så sjovt, meget muligt det har det men jeg har det også sjovt og jeg er hverken rig eller berømt eller med udsigt til at blive nogle af delene.

Feks. så stod Stine Kronborg, tidligere radio og tv-vært fra SBS (The Voice) med sit ultra drengkorte afbleget hvide hår, strømpebukser som var lavede så de lignede hofteholdere og en meget uklædelig rød og sort kjole og dansede for sig selv........der var to små runde borde på et lille forhøjning med en sofa bagerst og så to små taburetter foran, imellem disse to borde med mikroplads stod hun og dansede - mens alle fotograferne knipsede løs, ej du må altså undskylde mig, jeg syntes det så helt latterligt ud! Hvem står og danser mellem to cafeborde når der er et helt dansegulv? Nåee ja det gør de kendte for uha på dansegulvet kan de jo risikerer at blive anonyme og forsvinde i mængden og så kan ingen se dem........

Da jeg var på toilet med min coaching buddy var der mega kø - som altid på pigetoiletter - hvis jeg ejede en natklub så ville jeg lave min. 10 toiletter til piger og så heller spare på noget andet, for det er virkelig ufedt at der altid kun er 2 eller måske luksus agtigt tre toiletter til 100 piger og så er de altid løbet tør for toiletpapir.....Nå men dér står jeg og så kommer skunkarse Stine Kronborg og en af hendes takky veninder med herrebriller på ind, og springer køen over........

NÅ OKAY - så dét tror i er okay? Her står jeg med urin helt op i øjene og så springer i køen over? Fuck nej!! Jeg blev mega sur for at sige det mildt, og alle de andre små bly nipspiger stod bare i køen og kikkede på mig da jeg bad de to pivstive høns om at fise om bag i køen, hvilket de så gjore - men come the-fuck-on, sådan opfører man sig bare ikke, som en skrev i en kommentar på et tidliger indlæg, at være rig og berømt forpligter - og ja dét gør det! Det forpligter til at være et godt forbilled og et ordentligt menneske!

Min coaching buddy var rigtig rigtig stiv - jeg var også fuld, don't get me wrong men hvor vi fra en skala fra 1 til 10 taler om at jeg var 8 stiv i onsdags så var jeg 4 i dag og min coaching buddy var 9 plus pil og krølle opad!
Min søster, som jeg ikke har talt med siden mellem jul og nytår med undtagelse af to sms'er - var også i København for at deltage i Modeugen med hendes nye firma - som hun er blevet headhunted til og får den nette sum at 42.000 dkr. pr. mdr. før skat, dét er vist hvad man kan kalde kontraster i vores liv!!!

Men jeg har ikke hørt fra hende og vidste derfor ikke om hun kom, jeg kunne godt have kontaktet hende men dér er jeg stædig, det var hende der kaldte mig en luder og ikke omvendt, ergo kan hun pænt kontakte mig når det bliver aktuelt - så det gjore hun, hende og hendes veninder var på Natcafeen, så jeg fik lokket min coaching buddy med dérover, i styrt regnvejr!!

Der var såååååå mange mennesker og det var som at komme fra den ene yderlighed til den anden - før var vi et über fancy sted med skod musik, træk, sorte gulve og væge (HADER HADER HADER den trend!! Så dystert) og en masse kendte mennesker der bare ikke opførte sig eksemplarisk og en masse mennesker i fint tøj som var stadset ud, hvilket jeg godt kan lide, altså når folk gider gøre noget ud af sig selv - og så over på Natcafeen hvor det var som at gå til halbal i provinsen eller, hvis jeg skal hæve niveauet lidt, som at tage på Buddy Holly/Crazy Daisy i en provinsby.........

Kvinder med dårlig affarvning, slidt neglelak, kikset tøj, stramme jeans der ikke klædte dem, fyre i t-shirts med kiksed tryk på osv. Overhoved IKKE et sted jeg behøver komme mere!

Faktisk kan jeg, efter en omgang modeuge sige at Karel stadig er at foretrække som fint sted at gå i byen hvis de altså gad sætte lidt en bremse i alle de unge unge ultra unge piger der ofte bliver lukket ind (ergo de opfylder ikke deres egne adgangskrav) men ellers er jeg meget mere til steder som Ludwigsen på Vesterbrogade og andre små hyggelig beværtninger.

Nå men dér står vi og vi mødes med min søster og hendes pivstivve veninde, min søster er også fuld men nok på niveau med mig - og så har hun ondt i maven. Vi står lidt og der er intet festligt ved stedet - jeg står i min fine grønne slikekjole og ser faktisk noget så mums ud, efter en rask gå-tur fra Jazzhouse til Natcafeen gik mit hår lige "krølleamok" og jeg elsker det!!

En fyr som har stået og skubbet lidt til mig og min coching buddy bliver pludselig sur på sin ven og smider øl efter ham (!) vennen flytter sig og alt øllen rammer mig i ansigtet og på brystet...........og remind lige dig selv at jeg har en tynd silkekjole uden bh under på........ergo har jeg nu ét styk meget våd silkekjole klæbene til min krop og mascara løbende ned af kinden............aiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!

Knock me out, hvad fanden sker der lige for folk? Sådan en folk bonderøve! Jeg blev vred at jeg konsekvent tog min egen øl og gik direkte over og kylede den i hoved på ham gutten! Yes sir, direkte i skalden på ham - dét har jeg altid haft lyst til at prøve og fuck hvor blev han sur! Jeg kikkede trodsigt på ham og uden at ha set mig selv, så er jeg slet ikke i tvivl om at jeg har set farlig ud!! Et stk. mørkegrøn silkekjole som klæbede til kroppen og fremviste mine bryster med en pludselig meget mere stiv brystvorte og som ganske givet afsløret at jeg ingen trusser havde på - dét kan jeg ligesom ikke i dén kjole, da alle sygninger kan ses igennem kjolen........!

Men mens jeg stod dér og forvented at han ville smække mig en så skete der ingenting, udover at han kaldte mig alt muligt grimt, hvilket jeg er pænt ligeglad med, - jeg har hørt alt sagt om min person så sådanne ting preller pænt af!

Da jeg går på toilet for at prøve at rede min kjole og tørre mine utrolig kolde kolde bryster under varmeblæseren (bare for at finde ud af at dette sted har valgt papir til hænderne frem for håndtørre, hvilket normalt ville ha været skide dejligt da du alligevel aldrig kan få hænderne ordentlig tørre i en varmeblæser) men da jeg tjekker min telefon kan jeg kan jeg se at Troels fra Karel Van Mander har skrevet, sms'et og ringet - jeg skriver tilbage og han ringer op - han er har været til fest på D'Angletare og er nu på Custom House, han lover at komme over til mig..........!!

Seriøst??

Læse du lige dét?? En fyr har tænkt PÅ MIG og fået lyst til at mødes med MIG?? Og vil nu forlade SIN fest for at komme over TIL MIG??
Jeg blev SÅ GLAD!!

I never had that before.......never! Ingen fyr har nogensinde gjort dét for mig, jeg blev helt rundtosset og lovede at vente på ham - 10 min går og han ringer igen, hvor er du? Øhh hvor er jeg? Altså jeg er hvor du sagde jeg skulle blive, på Jazzhouse fordi du ville komme herover..........

Jeg ender med at finde min jakke, få min coaching buddy ind i en taxi - min søster og hendes veninder vil blive og så løber jeg, så godt jeg nu kan i stilletter, over mod Nyhavn og Costum House. Efter lidt søgen finder jeg en forfrossen Troels udenfor, hans venner er smuttet videre - han ser så sød ud som han står der i blæsevejr og venter på mig! :)

Han har iskolde hænder og inden jeg når at sige noget, så har han taget min hånd!! Remind you, hænder er for mig meget mere romantisk og farefuldt end at have gedint sex! Jeg fik et helt chock og det må han have mærket for han kikkede på mig og siger: Hva nu? Øhhh ik noget og så *vupti* fletter han finger med mig........jeg smiler og smiler og sammen tager vi ud for at finde en taxi!

Troels er sulten og vil over til en cafe foran Natcafeen - hvor jeg lige kom fra - så vi tager en taxi derover igen, mens han står i kø efter mad - jeg er slet ikke sulten, ringer jeg til min søster for at høre om hun vil med hjemad i en taxi, hendes veninde bor ikke så langt fra mig. Det er kun 10 min. max siden jeg forlod dem - og da min søster tager telefonen er hun rasende at jeg næsten ikke kan forstå hvad hun siger.........

Og desuden så er hun i fuld trav på vej mod ÅRHUS med sin kuffert efter sig...........øhhhhhh????

Jeg bliver straks urolig og prøver at få hende til at falde lidt til ro og fortælle mig hvad der er galt, det viser sig at min søster sagde at hun ville tage hjem, hun får sin venindes nøgler til lejligheden men beslutter sig for at ryge en sidste cigaret inden hun går - hun er festryger - mens hun sidder i rygerummet som åbenbart har udsigt over hele Natcafeen ser hun sin veninde, som har en fast kæreste, stå og kysse med en fyr mens de tager jakker på og er på vej hjem..........sikkert for at knalde hinanden!

Min søster som har et - om muligt - endnu større temperement end jeg flejner helt skråt og råber efter hendes veninde, de kommer op og skændes og min søster går mens veninden bliver ved med at sige at der ikke er sket noget og siger at min søster digter...........nu kender jeg min søster og jeg ved at hendes veninde var piv stiv og at min søster var mindre stiv - men jeg ved også at min søster ikke lyver og at hendes retfærdighedssans er gange 1 million!

Jeg prøver at forstå hvor min søster er, men hun aner det ikke selv, hun siger at hun er ved banegården om lidt - så efter at jeg har fået stive Troels fra Karel Van Mander ind i en taxi køre vi mod bangegården for at finde min søster, hun tager ikke telefonen når jeg ringer, da hun så endelig tager den og jeg får spurgt igen hvor hun er, så er hun ud for Karel Van Mander............som fucking christ er i den anden ende af byen (og nu styrtregner det) og jeg er i en taxi med tikkende parkometer............aiiiiiiiiiiiiiiiiii............. nå, vende taxien og køre ned til Lille Kongensgade, finder min drivvåde søster stående med sin kuffert udenfor (hvor jeg udtrykkelig bad hende vente) og så hjemad............Taxi regning: 250 kr!!!

Næsten hjemme vil min søster af og ind og have flere cigaretter i en 7/11 - og så vil hun gå og køle ned resten af vejen, som sagt så gjort. Jeg er lykkelig over at jeg bor opryddeligt, for pludselig har jeg to overnattende gæster........!

Jeg får redt op til Troels i sengen ved siden af mig og uden at jeg får set mig om så står han i bokseshorts og ser noget så godt ud, så snart han har lagt sig i sengen sover han............så reder jeg op til min søster inde i stuen og da hun kommer sidder vi og snakker lidt - så jeg kommer først i seng kl. 05.30 og vågner allerede kl. 09.00 - Troels rørte slet ikke ved mig hele natten, jeg forsøgte to gange at lægge min fod oven på hans (tøsetriks) men ingen reaktion, han flyttede bare sin fod........og sådan lå jeg helt til kl. 12 hvor jeg gav op - jeg ved godt at vi nok ikke kunne have haft sex med min søster inde i stuen men han kunne jo ha kysset mig!! Vi har end ikke kysset!! Han har slet ikke rørt ved mig...........jeg begynder snart at føle mig som en beton lebbe!! Er jeg virkelig not-kissable??

Jeg kørte Troels ud til sin bil på Amager - normalt er jeg utrolig glad for min bil, men efter at jeg har leget skraldemand for min veninde er min bil bare ultra beskidt og slidt at se på, og når man så lige får ejeren af Audi Danmark's søn ind i sin bil, så er det ligesomm at man krymper sig lidt..............han sagde dog ikke noget, udover at han ikke trode på at min bil har rundet 300,000 km to gange.........jeg måtte pointerer for ham at en bil fra 1997 næppe "kun" har kørt 52.000 som der står på displayet. Han sagde at biler ikke kan gå i nul når de rammer 300.000 km - JEG ved at de kan de, for jeg har et billed af det første gang det sker, det var i 2001, måske i september en dag på vej hjem fra skole på Akademiet.

Troels siger at det ikke kan lade sig gøre - og desuden, hvordan kan jeg ha et billed af noget som så pludselig skete?? Og så siger han noget sjovt: "Der er jo ingen som går rundt med et kamer i tasken til daglig............" Øhhh JOW DET ER DER - mig!

Jeg har altid et kamera i tasken, det har jeg haft siden dengang man brugte rulle film med 36 stk. i...........og alle og enhver VED at det gør mig rasende når folk tvivler på mit ord! Hvorfor pokker skulle jeg sidde og lyve?? Og så om noget så fladt og latterligt??

Og da han så stiger ud af bilen kysser han mig end ikke.......ARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!

Jeg købte McDonalds med hjem til min søster og resten af dagen sad vi i sofaen og så dumme-tv. Senere kørte jeg hende til toget og begyndte at rydde op, min coaching buddy ville gerne have mig med i byen (!) igen i går aftes, men jeg måtte melde pas - vi skulle ha været til fitnss her til morgen men hun, min coaching buddy fik besøge af en dillerdate så det blev aflyst - og om lidt skal jeg i bad og så ud i Bella Centret og lave markedsundersøgelser med denne her dims

Et mobilt modem til højre og en Iphone til venstre - jeg forstår ikke fidusen i en Iphone hvis du skal løbe rundt med et modem i lommen.........desuden bliver den pænt fedte når man røre ved skærmen, Iphonen altså og ja, den er da ikke praktisk? Eller er det bare mig som ikke kan se fidusen ???

Men vi, Troels fra Karel Van Mander og jeg har stadig en aftale i aften, det sagde han i hvertfald, så nu må vi se - hvis han ikke som minimum kysser og krammer mig så er det slut  herfra, hvad fanden skal jeg med en mand som ikke gider mig? Jeg sidder jo og bliver mere og mere frustreret og dét er ikke pointen med at kende en fyr - det er netop sådanne ting som minder mig om hvor forfærdeligt det er at have en kæreste og hvorfor jeg IKKE har en kæreste!!!

Ingen kommentarer: