tirsdag den 26. april 2011

Aiiiem ALTSÅ!!

Så sidder jeg her og venter på håndværkere - og tror du så ikke at de har "glemt" at de skulle komme i dag??
Hvordan kan man glemme at man skal på arbejde??

Damit, gad vide om der overhoved findes nogen kloge normale håndværkere i hele denne her verden? Du ved, selvstændige selvtænkende individer??

Så nu vil de så komme i morgen, men da jeg skal til optagelsesprøve på Mediehøjskolen så er jeg ligesom ikke hjemme - og jeg kan få total stress ved tanken om at der skal komme håndværkere i mit hjem på en dag hvor jeg ligesom skal være ret skarp, i hvertfald kunne de så godtk komme efter kl. 8!

Ellers er der intet nyt under solen - er spændt på at få min sparsomme løn og se om der liiige akkurart er til huslejen, det skulle der gerne liiiiige præcist være.......og så ca. 800 kr til mig resten af måneden, så ingen uforudsete udgifter please!!

Og så krydser jeg lige finger for at Nordea bank virkelig mener det når de siger at de gerne vil hjælpe mig med at få en kassekredit........sådan en har jeg jo ikke hos Nykredit bank og de vil ikke give mig en.......århhh det ville være SÅ skønt at få lidt luft i økonomien, også selv om det er lånte penge!!

Ingen kommentarer: