fredag den 22. april 2011

Sex m/Ayal

Damn min seng bliver holdt i gang i øjeblikket! :)
*fnis*

Nu forstår jeg bedre hvorfor min mor altid har sagt at man skal købe nyt sengeudstyr når man bliver gift/flytter sammen - jeg ville personligt IKKE ønske at starte et forhold, et nyt kapitel i livet med en mand jeg elsker og en gennemkneppet seng, som vel og mærke er redet til af andre duller end mig!

Se dér bliver jeg snerpet - og når dét er min holdning så må jeg nødvendigvis gå ud fra at den gælder den anden vej også, man kan og skal ikke kræve noget eller forvente noget uden at det går to veje, feks. vil jeg ikke at min kommende mand har kontakt med sine ex-kærester, jeg kan simpelhen ikke se nogen grund til det - de er jo EX'er!

Men når jeg tænker sådan og så vender den mod mig selv, så er dén svær at efterleve, altså egentlig burde den ikke være det fordi jeg kun har haft to kærester i hele mit liv, og Kunstmaleren, som jeg heldigvis ikke har hørt fra i over én måned kan jeg nemt leve uden at se og tale med igen, det samme gælder egentlig min anden ex-kæreste Uffe, ham kan jeg også fint leve uden, men da jeg jo stadig ser og besøger hans Farmor, som er min reserve Bedste og som bliver 100 år til August så er det jo ret svært for mig lige pludselig at kappe dét bånd, ikke pga. Uffe men pga. Bedste - jeg kan jo af gode grunde ikke forklare en dame på 99 år at jeg ikke kan besøge hende og hendes barnebarn mere fordi JEG har fået en kæreste ........

Men lige udover så speciel en situation så kan jeg ikke se noget som kan retfærdiggøre at man taler med sine ex'er - og her skal jeg så måske lige pointerer at min fremtidige mand ikke har børn og dermed heller ikke har nogen relationer til sin ex ad den vej!!

Nå men altså, Ayal kom - og kom som altid forsent.........jeg var ved at blive godt muggen men da jeg så så ham nede på gaden komme cyklende som en anden gadedreng med en pose i hånden så gik gassen ligesom af ballonen og jeg blev helt glad igen. Ayal er virkelig et godt menneske inden i og selv om han er pisse irriterende fordi han altid er så Ole Henriksen happy så er han også bare dejlig.

Og sex med ham ER bare forskelligt fra Hr. Højesteret. Faktisk er det så forskelligt at jeg lå og tænkte på forskellen mens jeg blev kneppet af Ayal........ yep godt var det eller øhhh not godt?!!

Jeg ville gerne vise Ayal min fine lejlighed men kunne lugte på ham eller nærmere smage på ham da han kyssede mig med hans enorme læber som alid er så dejlige bløde at han havde fået et puf - eller nok nærmerer ti puf og noget at drikke oven i - så han var ligesom overhoved ikke intersseret i at se min lejlighed og hvis jeg før skrev om det var uvist om han kom pga. lejligheden, pigen eller sexen så ved jeg nu at han kom for sexen!!

Vi strøg ind i soveværelset og lå og kyssede på sengen mens jeg sad oven på ham med tøj på, det er faktisk lidt frækt dét der forspil hvor man gnider kroppen mod hinanden med tøj på, jeg fik sådan en lyst til at give ham et blowjob, så af med hans bukser og i løbet af 30 sek. stod vi begge nøgne - han har så fræk en krop!
Og som altid var han dejlig ren, noget jeg sætter stor pris på!!!

Jeg nåede kun liiiige at få started på et blowjob så smed Ayal mig op på sengen, på alle fire (naturligvis) og så tog han mig bagfra - jeg var såååå tæt på at komme men da jeg ligesom kender dén der gamle traver med ham ved jeg også at kommer jeg med det samme så skal jeg ligesom lægge krop til at han - når han har fået puf - skal bruge pænt lang tid på at komme og når jeg er kommet, så bliver jeg ret følsom og har lige brug for en timeout på et kvarters tid, så er jeg klar igen men dén går ikke med Ayal, så jeg holdt mig og ærgede mig inden i over at jeg ikke kom (igen igen igen!!)

Jeg burde være mere egoistisk!

Ayal stak en finger op i måsen på mig - yeahhhhhhhhhh me like - men som alting med ham så er det aldrig nok, han spurgte efter hvor mit "legetøj" var og jeg kunne ligesom ret nemt lure at han var ude på at proppe en dildo op i røven på mig, helt fint egentlig men alting til sin tid - jeg skal bruge ret meget mere tid og forspil før jeg er klar til at få mast en dildo op i måsen mens der er en pik i det andet hul - men Ayal er ligesom ikke til det helt store forspil.

Don't get me wrong, det er også vildt skønt bare at kneppe, hårdt og lige på - men så skal det også kun være det, feks. var det helt okay at han bare heve en kondom på (selv om jeg er ganske overbevist om at dét ikke sker med hans gode vilje!) og så pressede sig op i mig uden at jeg var særlig våd, det kan være vildt pirrende - men hvorfor kan det så ikke bare været dét? Den slags sex hvor man knepper hinanden så hårdt og intenst i ca. 10 minutter og så falder svedene om på sengen og bare nyder at man lige har været så dybt inde i hinanden?

Nå men jeg sagde med det samme at mine dildoer lå i en flyttekasse - sorry en løgn men jeg orkede bare ikke at få noget op i måsen uden forspil - og så krydset jeg finger for at han ikke kikkede i skuffen hvor de altid ligger. Det endte med at Ayal kneppet mig ret hårdt i et par minutter men ej det var ligsom ingen krudt i den bandit - så han lagde jeg ned og jeg begyndte at give ham et blowjob, meeen det var som om den ikke rigtig ville blive stiv - og da han samtidig er omskåret, hvilket jeg altså ikke har den store fidus til, så er det svært for mig at rykke i den og jeg tænker hele tiden "mon det gør ondt?"
Så til sidst begyndte Ayal selv at spille pik mens jeg slikkede, dét var faktisk ret frækt og noget jeg aldrig har prøvet før - Ayal har de største finger ever og jeg fik total lyst til at slikke på hans finger, hans tommeltot er lige så tyk som hans pik - og nej det er ikke hans pik der er lille, trust me!!

Da han kom i munden på mig var han helt færdig og trak mig op til sig og så lå jeg der på maven af ham næsten som et lille barn og i løbet af no time faldt han i søvn - total ligesom Hr. Højesteret, jeg lå lidt indtil jeg begyndte at fryse måsen, så kravlede jeg ned gav han puden under nakken og puttede ham under dynen og gik ud og begyndte at skrive blog - efter ca. 1 time så vågnede han og tog sit tøj på og kørte hjem, der var no doubt in my mind at den mand må ha kæmpe tømmermænd i dag!

Jeg havde faktisk glædet mig til at vise ham min lejlighed, så lidt øv at han ikke fik set den rigtig, eller set den overhoved hihi.

Klokken var ikke engang 22 da han gik så jeg sendte en sms til Hr. Højesteret, jeg mener jeg var jo stadig både sex sulten og opmærksomhedssulten og endte med at snakke med Hr. Højesteret i næsten 2 timer - dog afbrudt to gange af ca. 20 minutters interval fordi hans ex ringede.........kæft hvor er det kompliceret dét der ægteskabs/skilsmisse noget - total NOT me!

Hr. Højesteret sagde bla. at "du er utrolig sårbar" Øhhhhhhhhhhhh WTF? Hvad taler du om? Jeg blev simpelhen nød til at spørge ham, hvad mener du med dét??

Han pointeret at der er STOR forskel på at være sårbar og så være skrøblig - og sagde at jeg ikke var skrøblig, jeg var sårbar men kom altid op på hesten igen...........hmmmmmmmmm.............. jeg kikkede skævt til telefonen flere gange og tænkte 200% mit!

Han sagde at jeg var meget åben og ærlig og altid sagde hvordan jeg havde det og hvad jeg godt kunne lide og hvad jeg ikke kan lide - han sagde at dét syntes han var super nemt, ligetil og meget tiltrækkende frem for kvinder hvor man skal gætte sig til hvad de mener.............se DÉT er jo også min mening, jeg mener at jeg må være super nem at omgåes mens alle dem jeg møder siger én ting, tænker noget andet og mener noget helt tredje!!

Det er jo ikke til at holde ud at folk er sådan, hvorfor kan folk ikke bare stå ved det de mener og det de siger? Hvorfor feks. vælger Troels fra Karel Van Mander at brænde mig af på 4 dates i træk uden at være mand nok til at sige "Hey Deirdre-Ann, sorry no can do jeg har sku ombestemt mig" Og hvorfor vælger folk rent arbejdsmæssigt at sige "du er helt fantastisk - jeg vender tilbage" og så vender de aldrig tilbage.........stå dog ved dine ord og det du mener og det du siger........alt andet er jo håbløst latterligt!

Hvorfor siger Norman "ja vi kan godt have kontakt når jeg kommer hjem fra Miami" og så ignorerer han mig........hvorfor er det at jeg var god nok da han skulle have Camino information men bagefter så er jeg bare "pift gå væk" agtig.......så dårlig stil, mega dårlig opdraget!

Jeg hader sådan en adfær hos mennesker, det ligner da ikke noget at være sådan - jeg håber virkelig ikke at der er nogen forældre der opdrager deres børn til at være sådan, jeg tænker det må være dårlige vaner de tillægger sig senere i livet.........og sikke en skam!

Nå men altså Hr. Højesteret syntes at jeg er meget nem og ligetil - og hvis det er dét han syntes jammen så er det dét jeg vil give ham fremadrettet - jeg vil ikke mere "lade som om" for at gøre ham glad og please ham - hvilket også er meget godt for det bliver sku lidt trivielt i længden at skal gøre andre glade hele tiden, mega anstrængende!
Men jeg bryder mig stadig ikke om at han siger at "du er så nem at læse som en børnebog........" Hmmm dét er ikke et kompliment der huer sikkerheds 6'eren!! Jeg vil gerne være benhård og på den måde sikre mig selv mod at blive såret - men altså, Hr. Højesteret og nu også min coaching buddy som jeg lige taler med via SKYPE siger at jeg er meget meget sårbar.........på den hårde måde.........hmmmmmmm!

Min coaching buddy fortæller at folk i Thailand hvor de bor på et kæmpe 5 stjernet resort tror at hendes bror og hende er et par - og fordi hun bliver så nemt brun så tror de hun er en Fattig Thai'er oppe fra Nord Thailand hvor de er nød til at arbejde i solen og spise insekter til morgenmad og at hendes bror som er mere gulli i huden er en rig Kineser som har hende med som "hygge"......øhhhhhhhhh

Jeg var fald af grin da hun skrev det - hold nu op hvor grinagtigt!  Hendes bror betaler når de er ude men det er fordi min coaching buddy har betalt for hotellet og så betaler han maden, men det gør at de andre thai'er tror at han er hendes Sugar Daddy.......er du så færdig! Hun er det mest selvstændige menneske jeg kender og så er hun pludselig stemplet som en der skal tages vare på - se dét huer hende lige så lidt som det huer mig at være sårbar!!!!!

I går spiste jeg både morgenmad og aftensmad - noget sammenkogt pewwww mad på min dejlige terasse hvor der var over 24 grader på trods af at den ikke ligger i direkte sollys :) So nice!

Mens jeg sad derude kom der en spyflue og satte sig på mit nyvaskede gælænder - jeg havde netop lige vasket mit gelænder og de plader som sidder imellem mig og den frie natur (og det frie fald 5 sals højde ned!) og så sad den der og vendte og drejet sig i solen, jeg tog et par fine billeder af den up close og så fik jeg den geniale ide at om spyfluer ikke spiser sukker??


Beskidte plader ud til

Rene plader - selv om de egentlig ikke er rigtig rene i min verden men det var det bedste de kunne blive med skuresvamp, varmt vand og krads rengøringsmiddler!

Så jeg hentede lidt sukker og lagde på gelænderet (sig det ENDELIG ikke til nogen!!) men så fløj den væk......og den kom ikke igen, til gengæld kom der er måge og begyndte at hakke sukkert op og dermed også at hakke i mit nyvasked gelænder - så pift væk med dig din klamme måge!!



Min nye ven på 5 sal! ;)

Nå, må vist heller komme i omdrejninger, vågnede egentlig kl. 7 men ak, lå i sengen til kl. 11.45 da garderne marcherede forbi og jeg har stadig nu her kl. 13.22 laved dagens gode gerning men selv en arbejdsløs har vel lov til at holde påsekferie?

Skal ud og drikke et par øl med min veninde Maja senere i dag, hun skal liiige ha en lille lur da hun var til vild påskefrokost i går - øv hvorfor skal jeg ikke til nogen påsekfrokoster? Var heller ikke til én eneste julefrokost i julen........ :(

Men skidt pyt, nu vil jeg leve i nuet og med lidt held har jeg penge til selv at afholde en julefrokost til jul! :)

Caio herfra

Ingen kommentarer: