tirsdag den 12. april 2011

Verdens DÅRLIGSTE Slogan!!

For tiden kører der en ret dårlig radioreklame i radioen, men den er intens og sendes igen og igen så jeg tjekkede selvfølgelig lige hjemmesiden - ved du hvad deres slogan er?? Dét er simpelhen enormt dårligt og kikset at jeg overvejer at søge et job hos dem som tekstforfatter for at ændre det!!!

Se selv her Grunk Event - sloganet lyder:

Betragt os som en humlebi.

Det, man ikke troede muligt, er
vi overbeviste om, kan lade sig
gøre.
Vi påstår, at når man kan flyve
til månen, kan vi også løse jeres
opgave. Derfor er vores slogan "Fra idé til virkelighed".

Seriøst!!! HVOR kommer humlebien lige ind?? Hvis man vælger at nævne en humlebi i øverste linje så SKAL der være en rød tråd i løbet af de næste 3-4 linjer - det er der OVERHOVED ikke!!
 
Og hvad har det at kunne flyve til månen lige med deres slogan "Fra Idé til virkelighed" at gøre??
Ej ej ej.........tænk at bruge mange penge på at lave radioreklame og få flere kunder og så ha en elendig hjemmeside og et elendigt slogan!!!
 
Samtidig vælger de også at smide deres CV nummer OG bankoplysninger right in your face på forsiden - og hvilken bank tror du så dette her fantastiske event bureau har?? AMAGERBANKEN!! Yes Yes......sådan da! Man kan kun håbe for dem de er bedre til at lave events end de er til at lave pr, reklame og slogans!!!!
 
Shit da, får helt ondt af dem!!
 
Nå men altså bortset fra dét lille opkast herfra 5 sal på toppen af København så har jeg haft en lidt øv bøv dag...........jeg har måtte indse at jeg IKKE får råd til at tage på pilgrimstur i denne omgang :( :( :(
 
Hverken Via de la Plata eller Camino Sanabréa er for min pengepung i disse tider - og oven i dét så tager min veninde Maiken afsted på hendes anden Camino France i morgen kl. 07.00.........jeg magter slet ikke at tænke på det!
 
 
 
John Mayer med "Free Fallin"........det er sådan jeg føler et hele er lige nu - at jeg falder og at jeg mister min frihed ved ikke at kunne gå en tur jeg har planlagt i over ét år.....
 
Dét er selvfølgelig ikke den eneste ting som gør at jeg ikke er i særlig spændene humør i dag........det første retsmøde omkring gården har i dag fundet sted *puha* jeg får det faktisk helt fysisk dårligt ved tanken om at hele cirkusset fra sidste år skal til at rulles ud for offentligheden igen - og med tanke på dét så er det vel naturligt at mine tanker skriger "flugt flugt" og at jeg bare drømmer om at komme væk så hurtigt som muligt.......ligesom sidste år hvor jeg rent manisk travede knap 900 km på 25 dage og nemt kunne ha vendt om og forsat tilbage til Frankrig!!
 
Min advokat er sød, han ringede til mig da det hele var overstået og på almindelig "dansk" satte han mig ind i sagen og ind i hvad der var blevet talt om - ingen sager er vundet på forhånd og jeg ved godt at der er en risiko ved alting og at der ER en risiko for at dommeren holder med lejerne, men jeg håber ved Gud at jeg har ret i denne her sag, altså jeg VED jeg har ret, alle der har set og lugted min gård ved at jeg er the right one og hun er the wrong one men det er jo skønsmændene og dommeren som bestemmer her - sådan er det i et demokratisk land.
 
Men som jeg sagde til min advokat, så er mit ønske bare at når jeg går ud af den retssal på den sidste dag, så vil jeg at jeg i mit hjerte ved at JEG gjore alt hvad der var mig fysisk muligt for at bruge den danske demokratiske lovgivning til at få en person dømt, enten så lykkes det eller så lykkes det ikke - uanset hvad vil jeg at jeg føler i mit indre at jeg JEG gjore hvad jeg kunne og at udfaldet ikke var op til mig - kun på den måde kan jeg undgå at jeg bruger de næste 15 år af mit liv på at dunke mig selv i hoved med hvor dum og uansvarlig jeg har været............jeg har dunket mig selv nok i hoved over de sidste 32½ år, mit liv har været ét stort puslespil fyldt med forkerte brikker - nu er jeg så endelig ved at have lært at dreje brikkerne så de passer til puslespiller og pludselig er det som om jeg bliver åbenbaret med at jeg ikke er indehaver af de forkerte brikker, alle brikkerne er korrekte, jeg var bare ikke moden nok til at lægge netop dét her puslespil på dét her givende tidspunkt - giver dét overhoved mening?
 
Anyway dét giver mening for mig.
 
Men nu er retssmødet overstået og næste skridt er syns og skønsmændenes vurdering.......puha......jeg kan seriøst sige at jeg får kvalme ved tanken ALENE!!! Hvordan i alverden kan nogen mennesker syntes det er fedt at være advokat?? At få en sag som min er måske pice of pie men tænk at få sager hvor man tager det med hjem og får det under huden.......nej nej nej nej dét kunne jeg bare ALDRIG gøre!!! Jeg ville ende på den lukkede i en spændetrøje så dopet at jeg ikke kunne tænke tanken at åbne mine øjne!!!
 
Hvis jeg havde penge så var jeg allerede NU stormet ned til min coach, men jeg har ikke råd til det lige nu så jeg må coache mig selv........svært, virkelig svært.
Hele dagen mens jeg har mysteryshoppet har jeg gået og talt med mig selv og fundet beviser på at jeg er et godt menneske, at jeg sjældent fejler, at jeg ikke er en quittter osv......
 
I morges da jeg gik til fitness mødte jeg min coaching buddys ex-kæreste, dét valgte jeg så ikke at nævne for hende - jeg mødte også en af hendes veninder der er lidt små tyk, hun gav den fuld gas og jeg blev så glad da hun kom op og hilste på mig - jeg bliver altid så glad når nogen hilser på mig med navn, det gør hilsnen mere personlig og da det kun er ganske få mennesker der bruger mit fulde navn når de taler til mig så luner det bare helt enormt, jeg er mere hel når jeg er Deidre-Ann frem for når jeg bare er Deirdre eller bare Ann, skal jeg vælge ét af de to navne som min all time favorit så bliver det helt klart Ann!! Lille kort navn, få der hedder det og så er det min Farmors navn - men aller aller helst så er jeg Deidre-Ann, det var også dét min elskede Mormor kaldte mig.
 
Men altså jeg fik også sagt "Du er så sej" til min coaching buddies veninde og jeg kunne helt oprigtig se på hende at hun blev glad for den udmelding - og jeg mente det!!!
 
Bagefter gik jeg ud af Vesterbrogade for at hente min cykel, jeg kunne mærke mine hår i måsen som er ved at gro ud igen - tænk engang her gjore jeg mig total haps haps lækker og så pillede Hr. Højesteret ikke engang særlig meget ved mig............hmmm mænd!
 
Jeg følte mig helt dum at cykle hjem uden en hjelm på - det er jo livsfarligt at cykle i København med alt den vejarbejde, huller i cykelstien og sindssyge cyklister - heldigvis er jeg en af de mennesker der heller ser goofy ud med en cykelhjelm og dermed eliminerer chancerne for at skal ha hjælp til røvvask og for at spise en blended bøf gennem et sugerør hvis jeg vælter og slår hoved! Frk. Sikkerhed!
 
Jeg fik forresten cyklet 3 km til fitness og løbet 3 km og så gik jeg ud og hentede cyklen og cyklede hjem igen - jeg fandt også en flaske så den del af dagen var fyldt med motion og penge eller øhhh liiidt penge i form af pant.
 
Jeg syntes ikke det er decideret ydmygende at samle flasker op, jeg mener, jeg ser ikke ned på dem som gør det, jeg ville bare ønske min økonomi var sådan at jeg ikke behøvede at gøre det........
 
Hvorfor pokker kan jeg ikke få et arbejde?? Hvorfor er der ingens om syntes jeg er god til noget der er værd at give en fast månedsløn?
 
Appropo løn og øhhh ja noget helt andet...........
 
Kan du huske at jeg skrev at Mads fra Ministeret havde skrevet til mig? Jeg skrev tilbage til ham "Hejsa. Tak for smsen, jeg ved ikke helt hvad jeg skal svare til den.....?" Jeg mener, det vidste jeg virkelig ikke, hvad skal jeg da svare på en sms der lyder "Hey! Hvad så?" men jeg ville heller ikke bare være ondskabsfuld og undlade at svare - ved du hvad manden med blyants dilleren som arbejder inde i Ministeriet så skriver tilbage til mig i går??
 
Han skriver "Hej. Ja jeg kan jo ikke svare for dig!"
Øhhhhhhhhhhhh! Okay meget for at være sød! Flabet dumme mand! Op i røven med ham!
 
Dernæst, for hmmm ja et stykke tid siden, mens jeg boede på Vesterbro - der fik jeg en sms fra en fyr som jeg mødte gennem dating i 2005 og som jeg endte med at få en lidt tragisk sammenkobling med - altså vi mødtes, knaldet (naturligvis) og så var det dét fra min side af - ca. 3-4 dage efter står jeg på gården og maler efter endnu et hold lejere da telefonen ringer. Det er så ham  her fyren og han græder ikke bare sådan "piv piv" men stortudene hulkende gispende........jeg bliver naturligvis helt chokeret og aner ikke hvad jeg skal gøre så jeg gør dét jeg er bedst til - jeg taler med ham!
 
Hans far er så netop død - omstændighederne er lige så tragiske som selve dødsfaldet men også ret unikt så jeg vil undlade at nævne det her (I've learned my lesson!) og han vidste ikke hvem han ellers skulle ringe til, han syntes vi havde snakket så godt sammen - hvilket vi også havde men sexen var elendig og så udelukkes alt fra min side af (næsten) men altså siden den dag har vi snakket sammen sådan lidt on and off - han har også tilføjet mig på facebook men det er flere år siden at vi sidst har mødtes.
 
Og en dag for ca. to måneder siden finder jeg så ud af at han skal være far - STORT HJERTELIGT tillykke herfra og dét mener jeg! Men SÅ er det at det mærkelige begynder..........først inviterer han mig med ud og spille curling med sit firma - og mind you, han bor med sin gravide kæreste og vi har ikke bollet siden 2005 og ikke mødtes siden 2009...........og så er han begyndt at sms'e mig - i dag har jeg nok fået 11 sms'er fra ham! Han ringede fordi han ville - jeg citer hans sms (jeg tog ikke telefonen fordi jeg har slettet hans nummer og derfor ikke genkendte det)
 
"Hej Deirdre-Ann. Der var ikke noget alligevel. Skulle bare bruge en pose til at skjule en gave til Dorthe. Mvh. XXXX"
 
Øhhhhhhh ringer du til en pige du har dyttet for 6 år siden for at få en POSE til en gave til din KÆRESTE som bære JERES barn??
 
Kære du som læser med, fortæl mig lige, er det bare mig som er helt vildt mærkelig og som ikke forstår livet? Eller er det de mennesker jeg møder som er top mærkelig??
 
Jeg bliver så forvirret over sådan noget......hvor er de gamle dyder, opdragelse, morale og pli blevet af??
 
Han havde købt en Mulberry taske til sin kæreste og ville ikke tage den store karakteristiske pose med hjem, var det mig så havde jeg gået i Magasin eller en anden butik og købt en helt almindelig plastikpose men han valgte så at ringe til et gammelt skrald i stedet for.........personligt gad jeg godt være gravid og få en Mulberry taske af min kæreste men jeg gad IKKE at min kæreste og far til mit kommende barn lå og ringede til en pige han engang har dyttet!

Men altså, det mærkelige er at nu begynder at han at kontakte mig, nu da det er ved at være op over med at få et barn..........er det en naturlig reaktion fra mændenes side af?
 
Nå, min hjerne er vist overloaded for i dag - nu vi jeg gå i seng uden at børste tænder og tage make-up af, bare fordi jeg kan!

Ingen kommentarer: