onsdag den 20. april 2011

Sex m/ Hr. Højesteret

Ahhhhhhhhhhhhhhhhhh! :)

Så fik jeg sex igen - eller igen lyder jo som om jeg får det ofte, hvilket jeg så absolut ikke gør, jeg er aldrig rigtig sexmæt - prøv lige at forestille dig hvor træls det er at gå rundt og være konstant sulten......at ha følelsen af at ét eller andet inden i dig ikke er opfyldt, ikke er hmmm fyldt ud?

Naller følelse!

Hr. Højesteret kom i går aftes, jeg var lidt kæk og overvejet stærkt at åbne døren for ham nøgen men da dørtelefonen ringede gik jeg i total tøsepanik og sprang ind i soveværelset, iført sort silkeundertøj med masser af silkeblonder og sprang i den første og bedste kjole, med det resultat at jeg ødelagde noget af sygningen på ryggen! Flot!!

Der er sådan noget rynk syet i kjolens stof, det var de tråde jeg rykkede over så kjolen nu kun rynker på den ene side af ryggen......anyway det kan nemt laves, hvis jeg bare har en symaskine, hvilket jeg så ikke har - og jeg har heller ikke råd til at gå til en skrædder......dooooo!

Han var som altid mega lækkert klædt på og som den ærlige person jeg er, måtte jeg nødvendigvis fortælle ham at jeg syntes han så rasende godt ud - 30 sek. efter at jeg havde sagt dét tænkte jeg "Dooooooooo ifølge coaching reglerner må man ikke sige sådanne ting til en fyr......" eller må man? ARghhh jeg kan sku ikke huske alle de der regler - hvorfor kan man ikke bare være den man er?

Nå men altså, han ser mums ud og vi går kort efter ned i byen for at få en øl, vi ender på en cafe ved Gothersgade, jeg har været der før da jeg boede på Kollegie på Øster Voldgade - de har rene toiletter, det er sådan jeg husker steder, ikke efter om deres mad er god eller ej for 99,9% af alt mad er bedre end det jeg selv kan lave så det er for mig ikke det vigtigste, det vigtigste er om toiletterne er rene, også hen mod lukketid! Dét er de her!

(I bygningen overfor står der ern middelalderlig kvinde med en rødblomstret stropkjole på og som alle kiksede middelalderlige kvinder, hvad tror du så hun mere har på? Jow da, hun har sørme lige smidt en lille hvid t-shirt ind under kjolen! Flot flot din frækkert! Slå mig ned hvis jeg nogensinde kommer til at gå sådan klædt!! WTF - stropkjoler er IKKE beregnet til at ha bluser under, jeg gad dæleme godt se hendes sko!!! Hendes skulderlange kikset blonde hår er 100% permanentet og hun er meeeget glad for det, hun røre hele tiden ved sit hår......gad vide om hun er gift? Om hun får sex? Er hendes mand lækker eller er han også en eller anden kikset mand? Mange tanker pga. én dame i nabobygningen!!)

Jeg havde selvfølgelig ikke fået aftensmad, Hr. Højesteret skulle spise hos sin mor, hun er over 80 år, ret vildt at hun fik sit første og eneste barn som 40 årig.....det er har nok ikke været det fedeste at være ugift og uden børn i 40'erne, 50'erne og 60'ernes Danmark!

Han fortalte at hun var flygted fra Jylland og alt småligheden derovre, kors hvor kan jeg følge hende - har aldrig mødt kvinden og kommer helt sikkert heller aldrig til det, men jeg elsker hende allerede, det lyder som om vi deler samme skæbne, trist at verden ikke har ændret sig synderligt i alle de år. Hans far var brandmand under 2. Verdenskrig og født i 1918! Han døde for tre år siden - imponerende!

Det er dét jeg holder så meget af ved mennesker, at vi alle er så mangfoldige og at vi alle har en historie og en fortid, en dag kunne jeg godt tænkte mig at skrive en bog baseret på 100 helt tilfældige menneskers liv, 50 kvinder og 50 mænd - altså helt almindelige danskere, hvordan deres liv har været, hvad har været deres livs højdepunkt og hvad har været lavmålet, hvad har fået dem til at stå op om morgen osv.
Jeg er sikker på at det ville blive en bestseller af en bog.

Det jeg godt kan lide vedd Hr. Højesteret er at han ikke bliver bange eller ser mærkelig ud når jeg taler, jeg taler jo ret meget for at sige det mildt og jeg taler ret hurtigt - jeg har kun mødt én person som kan stikke mig i at tale hurtigt, meget og i lang tid og det er Norman og så nu Hr. Højesteret - så vi snakkede, du kan tro vi snakkede..............I love it!

Da vi kom hjem sad vi lidt på mine pinde-spisestuestole indtil han pludselig rejste sig og kom over til mig og tog min hånd og sagde: Nu skal vi vist sove.......og så gik vi ind og havde sex - ikke vildt svedig pervers sex men helt almindelig Hr. og Fru. Jensen sex - altså donøt get me wrong, det er dejlig sex men han er sååååååååååå forsigtig at jeg næsten får lyst til at gøre det hele selv!

Han pillede ved min klit sååååååå forsigtigt at jeg faktisk var lidt i tvivl om hvor han egentlig rørte for det var så lidt, nærmest en svag brise og til sidst måtte jeg nødvendigvis sige "hårdere" - og bare dét ord alene syntes jeg får mig til at lyde som om jeg er en S/M kvinde hvilket jeg bestemt IKKE er!

Jeg var egentlig rigtig ærgelig over vores sex da jeg her til morgen stod i badet, men så tænkte jeg "Deirdre-Ann, manden er lige kommet ud af at 9 års langt forhold, han ved ikke bedre......." og det er selvfølgelig rigtigt, jeg mener, når man er i et langt forhold så er det jo den metode som virker dér man bruger og ikke de 500 andre metoder der også findes, det er så mit job at minde ham om at der findes 500 andre metoder.........men hvordan gør jeg lige det?

Jeg er jo pænt lærernem og har jo luret at en finger i måsen på Hr. Højesteret gør at han bliver helt vildt og slet ikke kan ligge stille - eneste ulempe er bare at hvis jeg lader ham komme, hvilket jeg virkelig gerne ville, så kan han ikke igen før han har sovet!! Og jeg er sådan lidt "Hey I'm jut warming up dude!"

Jeg lyver ikke når jeg siger at han sov 10 minutter efter at han var kommet - jeg nåde, igen ikke at komme.........af en eller anden grund kan jeg ikke finde dén der knap med ham og det kommer fra en som plejer at kunne komme på 3 sek. - total vildt frustrerende!!

Og da vi så havde morgensex så var jeg liiiiiige ved at komme fordi hans pik liiige ramte et punkt som fik det til at snurre i tæerne og så *bang* så kom han og jeg lå igen der og tappede finger! Me not happy! Men hey, han er god at ligge i ske med :)

Og dét er jo noget jeg ikke har fået i årevis så mere af det tak! Jeg havde fundet en masse af Ayals kondomer frem, dem havde jeg stratetisk gemt væk så jeg ikke skulle lige Frk. Kondomeri med alle de kondomer i skuffen - og sidst tog jeg så hul på en helt ny pakke så jeg så helt bly ud............*fnis*....... og så sagde jeg til ham i går at "nu har jeg købt nye kondomer......." hvilket jeg så ikke havde, en lille løgn men hvad skulle jeg sige? "Hey en jeg plejede at bolle har efterladt dem her, tror du de passer?"

De passede meget bedre og konklutionen er så at Hr. Højesteret har en kæmpe dillerdaller, ikke super lang men meget tyk - just the way I like it!
Og han går altså kun i underhyler............jeg er nu holdt op med at sprutte af grin når jeg ser dem, ej okay ikke helt holdt op men det hjælper, jeg er blevet bedre til ikke at trække på smilebåndet - det er egentlig lidt sjovt at jeg aldrig har mødt en fyr før som går i underbukser...........alle de fyre jeg har mødt og set og knaldet har kun gået i bokseshorts - nu bliver jeg jo helt nysgerrig, hvor mange mænd går mon i underbukser?

Prøv lige at tænk den tanke næste gang du ser en sprød sprød fyr på gaden, så tænk på om han går i underbukser eller i bokseshorts.........virkelig grinagtigt hvis du spørger mig! Det er ligesom hvis man bliver intimideret af nogen eller bange for nogen pga. deres opførelse eller hvis ens chef står og råber af dig, så prøv at forestille dig ham eller hende sidde og skide.........helt blåviolet i hoved med buksernen nede om anklerne og en stank af lort omkring dem....... med sådan et billed i hoved kan man ikke andet end grine! Nice to know at vi alle sidder ned og skider! :)

Nå, men min anden coaching buddy har lige ringet, hun sidder i metroen og er på vej, jeg skal hente hende om 10 minutter foran Metroen, så skal vi finde noget mad - hvilket bliver godt for jeg har ikke spist siden jeg fik ymer til morgenmad i går morges og så nogle meeget lidt skønne cup-noodles i går kl. 12, så jeg er da ved at være "lidt" sulten - hun skal sikkert også se min lejlighed så jeg har redt sengen og fjernet Hr. Højesterets sengetøj - og appropo sengetøj, jeg har vist ikke haft en kæreste i alt for mange år og den sidste jeg havde var blond, Hr. Højesteret er mørkhåret og overalt i min seng på mit fine hvide nystrøget lagn ligger der små sorte krøllede hår............er det mon normalt at mænd "fælder" så meget??

Jeg må lige spørge min veninde Lita ved lejlighed, hendes kæreste er også mørkhåret og de kommer (endelig) hjem fra USA på søndag så det skal blive så godt at hygge med hende igen og høre ALT om deres USA Road trip!!
Der er vist også noget med at vi skal se Royalt Britisk Bryllup i tv, men det kan jo ikke blive her da jeg ikke har nogen kanaler.......

Ingen kommentarer: