fredag den 8. april 2011

Camino Sanabrés

Kort over Camino Sanabrés i Spanien

Skal?
Skal ikke?

Jeg har en værre rykken i benene, rygsækken er pakket men kontoens decimaler er ikke optimale - what to do?
Jeg har tjekket at der går fly til Spanien og videre med tog og med lidt held kan jeg være i Granja de Moreruela som er starten på Camino Sanabrés næste mandag over middag...........what to do what to do?

Jeg er SÅ træt af tingenes tilstand lige nu - og jeg er godt klar over at det min krop laver er overspringshandlinger - jeg forsøger simpelhen at komme væk fra dét som gør "ondt" - dét som jeg ikke bryder mig om - men dét er jo ikke altid at dét er løsningen på problemerne, og hvad er probelmerne?

Ét af problemerne er i hvertfald at jeg ikke har ret mange penge og dét gør alt andet lige at livet ikke er helt så sjovt som hvis man havde penge.

Ét andet problem er at min lejlighed roder MAX........dét kan jeg råde bod på ved at løfte en masse ting ned i kælderen i dag......

Ét andet problem er at der har været håndværkere i min lejlighed HVER DAG hele ugen - så kommer de og ordner lorte lugten men ups glemmer cement så de kommer igen mandag, så ordner viceværten radiatoren men glemmer at lufte den så nu kan den varme men den varmer næste ikke så dét kommer han da lige og ordner i dag og på søndag kommer han og ordner tætningslisten på døren....

Hvad er det med gamle mennesker? Få dog tingene ordnet på én gang NU! Hvorfor skal de være så skide langsomme? Jeg mener, giv mig listerne så skal jeg sætte dem på i løbet af ½ time, jeg kan også sagtens lufte radiatoren selv men det må jeg ikke det er viceværtens "job" = ARGHHH!!

Og så, skal jeg bruge penge på en camino eller skal jeg bruge penge på en sofa som jeg faktisk savner på dagligt basis?

Jeg har stadig dårlig samvittighed over hvad jeg har været vidne til mht. børnene i USA og jeg tænker at min samvittighed måske kan lettes lidt ved at gå på en støvet bjergagtig vej med højt til himlen, bare mig og Hr. Gud.............jeg har - mærkeligt nok - sendt en sms til Norman i dag, hvilket står i skrigende kontrast til min blog i går, men det føltes helt okay at sende ham en sms.

Jeg skrev:

"Regner med at være i Granja de Moreruela på Camino Sanabrés næste mandag, hvis du er frisk på en kort camino kan vi slå følge et stykke vej?"

Jeg tænker at dét kunne være hyggeligt at følges ad, jeg har ingen intentioner ej heller ønsker om at gå en hel camino med Norman - eller andre for den sags skyld, men det er altid rart at følges en dags tid eller to med andre mennesker - da jeg gik Camino France gik jeg næsten hele turen alene men mødtes med andre om aften og det er sådan jeg kan lide det. Alene med mine tanker om dagen og så selskab om aftnen, søvn om natten og trave trave trave om dagen....

Århhh måske jeg bare skulle tage afsted.......?

Sofa?
Camino?

Ingen kommentarer: