torsdag den 14. april 2011

Ingen Vand!

Som om det ikke var svært nok for mig at vride mine øjne op i morges så kommer jeg også op til at Københavns Energi har lukket for vandet til ejendommen - egentlig ikke noget mærkeligt i dét når man kikker ud af vinduet og ser alt dét vejarbejde der er igang på og omkring Kgs. Nytorv - hvad der virkelig er irriterende er at de ikke - med streg under IKKE har informeret denne her ejendom om at der er lukket for vandet i dag.........!

Ohhh so nice! Så her er hvad jeg kunne skrabe sammen af vand her til morgen

Et kvart fuldt (tomt?) vandglas fra i går og en sjat vand i en flaske fra Fitness.......
Er du egentlig klar over hvor svært det er at undvære vand? Jeg fandt i den grad ud af det på Caminoen sidste år - det er som om hele kroppen KUN kan tænke på vand i det selv samme øjeblik som flasken er tom.......også selv om kroppen nødvendigvis ikke er tørstig!

Vildt ubehageligt for at sige det mildt!

Ingen kommentarer: