torsdag den 7. april 2011

#!¤%&/¤#"(?` Torsdag

I dag har været en møg dag - ikke pga. én bestemt begivenhed men bare en møg dag .......

Feks. kom jeg 8 minutter forsent tilbage til min bil efter et mysteryshpping besøg - resultat? En parkeringsbøde af en grinenede idiotisk parkeringsvagt!! Godt så arbejder jeg da lige gratis 1½ dag!
(ja ja jeg ved godt at det var min egen fejl at jeg kom forsent tilbage men arghhhhhhh....)

Håndværkerne kom men lavede ikke vindueskarmen, og dørspionen og bordpladen, det kan de første lave på mandag - lorte stanken er nu semi væk, grunden var at der - som jeg allerede havde forudset - manglede en vandlås under vasken men også pga. en anden ting som jeg ikke havde forudset - der er åbenbart også en slags vandlås i toilettet, en slags muffe (I did't know) og den som fulgte med toilettet var for lille til hullet men de valgte alligevel at sætte den i ......... så ingen vandlås og en muffe som er for lille, dvs. to direkte adgange til kloaken - NO WONDER at her stinker af lort hele tiden!!

Her til aften har jeg været til endnu et mode tam tam noget med min coaching buddy - jeg syntes det er sjovt at komme ud i 2-3 timer og så hjem igen, men jo mere jeg deltager jo mere sikker er jeg på at modeverdnen slet ikke er mig. Folk er overfladiske - virkelig langt ude!

Vi var til en show som undertøjsfirmaet Triumph har laved hvor 10 designstuderende fra Norge, Sverige og Danmark skal konkurere mod hinanden om hvem der er bedst, tre finalister - én fra hvert land skal så til Berlin og konkurere mod andre finalister fra andre lande om hvem der har laved det fineste undertøj under vinklen "Kvinder gennem 125 år"

En af finalisterne kom fra Norge og havde laved et meget lidt commerciel sæt undertøj men som var suuuuuper fedt, hendes overskrift var "Witch Trail" - dét er jo datidens sorte plet på kvinder på niveau med trafikking i dag så allerede da jeg så overskriften tænkte jeg at dér er en vinder og ganske rigtig - hun gik videre - jeg tænker at hun har VIRKELIG gode chancer for at vinde og jeg som ellers er så national at jeg kunne finde på at heppe på Danmark bare pga. vores flag men ej Norge var bare bedre her!

Se selv

Witch Trail
Mere speciel end pæn
Crying Mary - også virkelig smuk og speciel hvis du spørger mig
Mange palietter.........i orange!
And the winner is.....


Jeg har stadig ikke luret de der regler som er ved modeshows men det er åbenbart sådan at jo længer oppe mod scenens start du sidder og jo længere fremme på rækkerne du er, jo mere betydningsfuld er du - vildt mystisk i min radio verden - men vi sad næsten oppe ved scenen på 2 række så det var åbenbart godt ........ but then again what do I know?

Damen som præsenteret det hele var vist nok en kendt skuespiller - men igen what do I know? Sådanne ting intersserer mig ikke, men dels var hun så hammer nervøs og dels så var hun mega dårlig til engelsk, altså vi taler om dårligere end Anders Fogh Rasmussen og dét er så dårligt at det er til at krumme tær over!! Tænk at han repræsenterer Danmark og NATO!!! ARGH!

Hun startede godt nok ud med at sige at hun var dårlig til engelsk men come on, hvorfor vælge folk med et lorte engelsk til at præsenterer dit firma og dit show, kendt eller ej? Det var fuldstændig lige så kikset som da de fik Michelle Bellacie til at interviewe Robbie Williams i God Aften Danmark............amatør agtigt!

Hun var så nervøs at jeg kunne se hendes hænder ryste mens hun holdt hendes flashcards og netop dérfor undrede det mig meget da jeg fik at vide at hun var en kendt skuespiller.........man skulle tro hun var vant til scener så ikk?

Anyhow, bagefter gik vi ud og fik noget at spise, min coaching buddy tog det på firmaets regning så dét var jo bare skønt - gratis mad igen igen!

Da jeg kom hjem så jeg denne her HELT fantastiske måne henover hustagene - århhhhhhhhh sådanne billeder kan man kun få fordi man bor som jeg gør - lucky lucky me, på trods af en lorte dag!!


Månen.........jeg kan dog ikke se Ole Lukkeøje sidde og fiske fra kanten....... :)


Samtidig har jeg fået en mail fra en pige jeg fulgtes med ind i Santiago de Compostela sidste år (STOR OPLEVELSE!) Hun skal ud og hike på Korsika her til sommer, på GR20 - jeg har aldrig hørt om turen men efter at ha læst om den er jeg bare ENDNU mere overbevist om at jeg har vandreblod i mine åre!

Hvor ville det være skønt at møde en mand der har det på samme måde, jeg kan lige se mig og min elskede mand gå på via de la plata og GR20, sove i biuakker under åben himmel og bare vandre afsted i tavshed side om side eller spitte op og mødes ved solnedgang..........

GR20 Hiking på Korsika

Hvor mon jeg finder en lækker, sød, god mand som udover at elske mig også elsker at hike?

Ingen kommentarer: