torsdag den 21. april 2011

Fantastiske Tine Bryld

Tine Bryld er død i nat :(

Hun blev 71 år gammel og døde natten til torsdag dvs. d. 21. April kl. 04.00 - jeg syntes det er tris at hun er død pga. den store personlighed hun var, det var pga. hende at jeg valgte at lave radio, men når man ser på at hun blev 71 år gammel så er det vel egentlig en okay alder at dø i? Eller er det stadig lidt for ungt at dø i?

Min bedste bliver 100 år til August og set fra den vinkel, så er det cirka 30 år for tidligt at hun døde.....

Jeg er SÅ glad og tanknemlig for at jeg nåede at møde hende helt personligt i sommer og at jeg nåede at tale med hende, havde dog håbet på at møde hende igen, få flere råd og flere idér men det sker ikke, desværre. Men så er det jo heldigt at jeg 1. tror på et liv efter døden og 2. at jeg har en super hukommelse som kan huske hvert et ord hun sagde da vi mødtes på hendes terasse!

Hvis jeg havde penge nok - og hvis hendes hus bliver sat til salg, så købte jeg det in a heart beat! Verdens mest fantastiske gamle klods af at hus! Dér gad jeg godt bo!!

Ingen kommentarer: