onsdag den 6. april 2011

Lyserbrunt SNOT

Her til morgen har jeg for første gang i flere dage kunnet trutte lyserbrunt snot ud af min venstre næsebor, det gjore ondt at jeg min hjerne gik helt i krampe bagefter.........aiiii........mit stakkels lille hoved!

Den kloge ville heppe på næsespray her men jeg har bare de mest traumatiske minder hvor næsespray indgår i, når man sniffer sådan et pift næsespray så går det lige op i hjernen og giver smerter - og jeg er slet ikke til selvpåførte smerter så ingen næsespray til mig selv om min coaching buddy i går sendte et bud over med en hel pose fyldt med "USA Medicin" som angiveligt kan kurrere ALT!!

Her til morgen har jeg lige fået en sur mail inde på facebook fra min gl. værtsmor - som iøvrigt altid er en sur gammel kælling for at sige det mildt, hun RÅBER ikke taler men RÅBER af børnene og jeg tænker at man i hendes alder nok ikke mere er fit til at tage sig af børn (sine oldebørn vel og mærke)
Hun vil fratage sin datter forældremyndigheden over hendes barnebarns søn ene og alene fordi hun er lesbisk.........se dét fortæller vel det hele gør det ikke?

Altså det er en ret indviklet familie historie men here goes:

Grandma og Grandpa har 4 børn og de er alle hvide. Grandma er fra Ireland. Grandpa er fra Manchester i England. De har været gift i 50 år.

Deres ældste datter er gift med præsidenten for Ku Klux Klan i Chicago (ja take my word on it, jeg har mødt ham og han findes, klanen findes og faktisk så er han en rar mand - hvis man liiige ser bort fra hans holdninger)
Anyway, familien har ingen kontakt til den ældste datter fordi resten af familien er "halfbreed" dvs. mixed, hvide og sort eller hvid og brun der har fået børn sammen.
Den ældste datter har tre børn, den ældste har 3 børn med tre forskellige kvinder og er nu kærester med en neger som er virkelig ufattelig smuk og har derfor ingen kontakt til sin mor og far.
Den næste søn har ingen børn og er ping pong med sine forældre.
Datteren taler ikke med sin far men med sin mor og har i dag to børn med en mexicaner dvs. hendes børn er også "halfbreed". Hun var i Danmark og besøge mig i 2005.

Næste barn af Grandma og Grandpa har 5 børn med 2 forskellige sorte mænd og er i dag skilt og arbejder som waiters. Hendes ældste søn sidder i fængsel i Houston og skal gøre det de næste 12 år for mordforsøg, han var 18 da han røg ind og er nu 25 år.
Hendes næste barn er hende som døde i en bilulykke som jeg nu her mens jeg var i USA fandt ud af egentlig "bare" var en overdosis af flere medikamenter som hun brugte til at slappe af med - hun, altså hende som døde, efterlod sig 4 børn under 5 år - mere om hende senere.
Næste barn er arbejdsløs, 23 år og laver nul og en skid, ligger på sofaen hele dagen og keder sig men gider på den anden side heller ikke arbejde eller gå i skole, i min verden er hun bare en fed doven nigger hvis jeg skal bruge mit badarse texas slang, men hun har da formået at undgå at blive gravid so far.
Næste barn er færdig med High School til Juni og har fået et basketball scollarship til et universitet i Houston og rejser hjemmefra til Juli hvilket jeg tror måske bliver hans eneste redning fra en total dysfuntkional familiy! Sidste barn på stammen er 14 år og ret så veludviklet og bliver vogtet på af sin mor som en høg - hvilket man med ovenstående historie godt forstår men jeg tror  bare at det giver bagslag til sidst - jeg tror ikke på at man skal vogte over sine børn, man skal lærer dem at klare sig selv men de skal samtidig vide at man altid er der.

Næste barn af Grandma og Grandpa er også deres eneste søn. Han er Major i den amerikanske hær og en virkelig badass, altså seriøst en mand der udstråler autoritet og som man kan se har set ting her i livet som ingen burde se - da jeg boede hos dem var han med i Operation Dessert Storm i Kuwait og Irak og fik The Silver Star og en masse andre medaljer for at redde hele sin enhed fra et baghold. Han er for sej og min helt stor helt - han tilbød mig sidste gang jeg var i Texas i 2006 da jeg mødtes med Norman at købe en ægte Pilot jacket on base til ham, jeg havde egentlig sagt ja til at han skulle købe den efter at Norman og jeg havde hygget os rigtig meget og snakket godt sammen, jeg skulle bare finde ud af han størrelse og så var planen at han skulle ha haft den tilsendt til sin fødselsdag i maj - hvor han skulle være alene i USA. Jeg fandt også ud af hans størrelse men valgte at sige nej tak til hans tilbud fordi Norman var sådan en dum bøf - jeg mener, jakken var pænt dyr, lækker med læder og rulamsfor og de ægte pilotmærker på og alting men hvorfor skulle jeg bruge måske 4-500 dollars på en jakke til en person som i den grad afskyr mig?
Et par år senere skrev han en mail til mig og spurgte om jeg stadig kendte ham piloten for han var kommet til at tænke på ham da han fik pudset sin "ring" - i USA får eller køber man en ring når man bliver færdig med feks. College eller army eller noget og de her ringe er for det første vildt dyre, men også meget personlige og med en masse små emblemer på - det er ret svært at forklare til folk som ikke er inde i den amerikanske kultur men de her ringe betyder utrolig meget og kun folk som har bestået visse uddannelser eller courses kan købe dem.
Der findes også et pilot ring og min værtsbror som jo er Major kom til at tænke på Norman og ville høre om jeg ville købe en sådan ring til ham, jeg fik et link - som jeg stadig har - hvortil jeg kunne se og designe ringen i hans størrelse og så printe den ud og sende den til min værtsbror så ville han skaffe ham denne her meget unikke amerikanske airforce pilot ring......... jeg var, dum som jeg er, faktisk igang med at overveje tanken...........jeg mener, dét ER en helt unik mulighed at få sådan et tilbud. Det er once in a lifetime og jeg tænkte at Norman gerne ville have sådan en ring men efter et par dage så tænkte jeg på alle de gange han har såret mig og gjort mig forkert uden at jeg har gjort noget forkert og med dét i tankerne så kom jeg frem til at det  nok burde være Norman der købte mig en ring bare fordi jeg er søde godhjertet Deirdre-Ann, for slet ikke at tale om hvor meget jeg kan se Norman misforstå en mail hvor i jeg tilbyder ham en ring........som jo slet ikke ville være "sådan en ring" men bare en ring som han kunne gå med til daglig. Den var virkelig fin, guld med en sort firkantet sten i midten og så et fly på den ene side og et US Airforce logo på den anden side.....
Nå men ham her, den eneste søn af Grandma og Grandpa han har to børn med en mexicaner og er nu skilt og bor på Hawaii med sin "child bried" som de kalder hende, det var her jeg skulle ha været til bryllup sidste sommer - hans nye kone er 27 år...........han er selv i starten af 50'erne.

Den yngste af Grandma og Grandpa's børn er lesbisk og den eneste med en uddannelse. Hun er bygningskonstruktør eller sådan noget og tjener styrtende med penge på at bygge ejendomme, jeg ved ikke helt præcist hvad det er hun laver men ja. Hun har været kærester med den samme afro kvinde i 19 år som er sygeplejerske.

Da Grandpa og Grandma's barnebarn dør i "trafikulykken" som jo så viste sig at være en overdosis siger deres datter, altså moderen til barnebarnet at hun IKKE vil ha de fire små babyer boende hos sig da hun allerede har nok børn, så hun vil give dem op til "fostercare" altså hun vil at de skal i familiepleje. Dét vil Grandma og Grandpa ikke ha, så de tager alle fire børn ind.

Børnene er på dette tidspunkt 2 måneder, 2 år, 3 år og 4 år. 3 drenge og én pige - alle med forskellige fædre. Babyen på 2 måneder "får" eller tager deres datter som er Lesbisk sig af, hun tjener gode penge og kan af åbenlyse grunde ikke få børn selv så hun tager sig af denne lille baby og opdrager ham rigtig godt og passer på ham.

Men liiiige pludselig, så beslutter mormoren til disse børn, altså lesbiskens søster at NU vil hun ha børnene og så forsøger hun at få dem igen - men loven siger at de skal blive hos Grandma og Grandpa fordi de har boet dér i over 2 år - nå men når hun nu ikke kan få børnene så vil hun i det mindste ha babyen som jo bor hos hendes lillesøster og starter kampen!

Hende her som er lesbisk bor lige i øjeblikket hos Grandma og Grandpa mens hendes kærestes og hendes hus er ved at blive bygget og denne her situation bruger hendes søster så til at kalde hende "unfit" til at tage sig af et barn fordi hun altså bor hjemme hos hendes forældre................ VILDT LANGT LANGT ude men sådan er det åbenbart i denne her familie, eller det vidste jeg godt men jeg var bare meget mere tolerant da jeg var yngre end jeg er nu.

Anyway, de har skændtes hele den periode jeg var der og jeg har nærmest være hende i midten - alle har bagtalt alle til mig og det bryder jeg mig slet ikke om - jeg har 100% forsøgt at holde mig neutral men har selvfølgelig alligevel heppet på at lesbisken fik drengen for han har det jo godt dér og hvad betyder det at hun er lesbisk? Hun er jo i et stabilt forhold, er god ved barnet og har et godt job og alle muligheder for at give ham et sundt og godt liv og er dét egentlig ikke hvad livet drejer sig om??

Anyway, her til morgen får jeg så en mega sur mail på facebook fra Grandma hvor i der står:

well THANKS Ann I hear you told xxxxx I was going to make sure she was out of here and charge her rent what did you do that for I thought we could trust you
Dét er så noget jeg slet ikke aner noget om men jeg ved også bedre end at tage kampen op med en sur Grandma så jeg skrev bare tilbage:
What?
Grandma I have no clue what you are talking about, I haven't talked to xxxx in days and last time I talke to her in private was when she took me to the bank and half that time she was on the phone with xxx  (her girlfriend).
I'm the one saying thank you here for the trust you put in me!!

Jeg HADER HADER HADER at blive fanget midt i sådan en omgang vås og jeg gider det bare ikke - jeg ved slet ikke hvad det er hun hentyder til og jeg har selvfølgelig ikke sagt det hun skriver jeg har sagt - sådan en omgang bullshit - kæft hvor skal der gå ÅR før jeg skal derover igen!!!

TØSEFNIDDER !!! Get a fucking life with real problems instead of making your problems!!

Arghhhhhhhhhhhh nå men fik jeg lige tegnet et billed af en helt almindelig total fucked up amerikansk familie?? Dér har jeg boet i årevis.............den kække vil sige at "det kan man godt mærke" mens den søde vil sige at det kan man slet ikke mærke - jeg tror på en ting i midten. Og jeg ved inderst inde at jeg er en god person med et godt hjerte og en sund indstilling til livet som efterhånden begynder at flaske sig for mig......... :)

Foresten, jeg har en dillerdaller date med Hr. Højesteret på lørdag..........jow jow...........så må vi se, han er nu meget sød men ikke sød på den der "vi klikker" måde, han er nok sød ligesom Troels fra Karel Van Mander bare på en mere voksen måde. Men godt det samme at vi ikke "klikker" for jeg skal ikke rode rundt og ha følelser for en mand der har 3 børn, meeen jeg kan sagtens bolle ham :) *BIG smile!*

Nå, nu skal jeg i bad og ud i lufthavnen og mysteryshoppe hos Starbucks ............... money in my pocket!

Ingen kommentarer: