mandag den 2. maj 2011

Back In The Shop

Ja dét er jo ikke min første eller tyvende priotets job eller ja faktisk er det slet ikke på min priotetsliste men sådan kan det gå - jeg vælger at gå med rank ryg og oprejst pande ind i det her og sige til mig selv at det er penge og det er to måneder.....

Lige nu er min største krise at min mave ligesom ikke har kørt moregenrutinen som den plejer med at skulle på toilet efter morgenmaden.......og dernæst så har jeg virkelig ikke ret meget smart tøj, jeg har meget fest tøj og meget hverdags hjemme tøj men resten, tøjet midt i mellem dét har jeg ikke ret meget af ......

Men lad os nu se - afsted med mig - har stadig ikke fundet ud af hvor jeg køber en metrokort.......??!!


P.S: Osama Bin Laden skulle efter sigende være blevet skudt i hoved under en militær operation af en Navy Seal, hele New York jubler og jeg har det lidt sådan: Øhhh over hvad......? Jeg mener, krigen stopper jo ikke i dag og tror du ikke Taliban og Al Quida vil kræve hævn over at deres leder er død??

Verden er bund naiv!

Ingen kommentarer: