lørdag den 21. maj 2011

Nøgen..

Lige nu ligger jeg eller retter sagt sidder jeg nøgen i min seng - dét er helt mærkeligt at være nøgen og alene, altså jeg er tit nøgen når jeg feks. tager bad men jeg tager altid tøj på direkte bagefter så det er lidt *fnis fnis* at jeg sidder her i sengen alene, renvasked og HELT nøgen!

Tænker helt på om der er nogen som kan se mig, måske de vil syntes det er mærkeligt at jeg er nøgen i min seng.......syntes jeg selv at det er mærkeligt? Ja lidt faktisk men det er også dejligt - specielt fordi min seng, min dyne og hele min krop er total 100% renvasked og sengetøjet sprødt og crispy at ligge i - Uhmmmmmmmmmmmmm - hvorfor er jeg dog alene???

I dag har jeg mysteryshoppet OG shoppet til mig selv - det sidste kan jeg gøre fordi jeg har så mange gavekort i min pung som jeg er virkelig VIRKELIG elendig til at få brugt!! Nogle af dem er flere år gamle!
Jeg endte med at købe et par nye denim shorts, dem jeg havde i forvejen gik hele tiden op i lynlåsen, så jeg klaget - og fremviste min bon naturligvis og fik derefter et par nye, jeg valgte dog at lægge 150 kr fra gavekortet oven i og fik et par shorts med knapper i stedet for lynlås, samtidig købte jeg også et par piratbukser i denim - hvad der overrasket mig mest er at jeg nu er gået fra en str. 30 til en str. 29 - og bukserne strammer end ikke! Ohhhhhhhhh so nice!



Str. 29! Yes Sir!!
Det går den rigtige vej selv om jeg ikke får gået så meget til fitness som jeg gerne ville, men i morgen skal jeg afsted igen

Jeg havde shortsene på det meste af dagen, også mens jeg blundet 45 minutter i min hårde træstol på terassen, bagefter skifted jeg til piratbukserne og gik en tur ned på mit elskede Nyhavn og tilbage igen - da jeg ville kravle i seng og se film - og lege med lystperlen opdaget jeg at mine baller, mis, trusser, lår, knæ osv var helt blå - altså virkelig blå pga. bukserne!


Blå knæ, blå lår - hvis man kikker godt efter kan man se at jeg faktisk har fået sol på min blege krop, for man kan se hvortil shortsene gik mens jeg sad i solen....... :) Glæder mig SÅ meget til jeg får mine blå plastik liggestole fra Gården herover i starten af Juni SÅ skal jeg dæleme sove til middag på terassen med faktor 50 på så Gingerface her ikke bliver skoldet :)

Damit, så ind i badet (igen) skrubbe skrubbe og så ind i vaskemaskinen med de nye bukser som nu hænger til tørre i stuen (med terassedøren åben) og nu sidder jeg så her, helt ren og fin (og hvid igen) og ærger mig over at jeg ikke lige kan forvente at Hr. Højesteret kommer forbi med sin sprøde behåret krop.......arghhhhhh!!!

Jeg spiste rester i dag ude på terassen - og ærger mig over at jeg har frosset resten ned, jeg er simpelhen ikke for knøv til det dér med mad og tænke fremad.......


Mexicansk mad - 1 Liter vand og frugt og så er jeg godt kørende til en lur i solen

Og  nu vil jeg logge af Bloggen som iøvrigt stadig driller og deaktivere mine indlæg det ene øjeblik, logger mig af det næste for så igen at virke korrekt......

Lysperlen, Ayals efterladte øl og Viaplay.dk kalder........

3 kommentarer:

Kristine Sejr sagde ...

Altså for fanden..det må man ikke det der, jeg ved godt at indlægget hedder nøgen, men for fanden da. Og så de ben der! Det gik for fanden lige ned i Sparta (Ja åbenbart kalder jeg den det i dag, spørg mig virkelig ikke hvorfor)

Jeg har kun lige læst to af dine indlæg, men jeg kan godt fornemme hvad du mener med at vi skriver lidt på samme måde. Hold op hvor du skriver godt :-D, og det mener jeg jo faktisk også, som du selv skrev om min, det er faktisk meget forfriskende at læse noget der er i stil med mig. Så fantastisk at du fandt mig.

Deirdre-Ann sagde ...

Sparta? Ej Ej dét må du ikke kalde dén!!!

Sparta er en løbeklub i København hvor svedige mænd i spandextøj spurter rundt...... :-)

Anonym sagde ...

...måske netop derfor?
;o)
Chili