tirsdag den 17. maj 2011

Nykredit & Anne Marie Lind Øxfelt SUCKS!

Det her er altså en farce uden lige!!

I slutningen af april havde jeg overtræk med 136,60 kr og fik lukket mit dankort på dén bekostning dagen FØR der gik løn ind, samme dag smækker en af Nykredits "kundeservice" medarbejder røret på og jeg skriver en klage - klagen får jeg svar på 1½ dag senere.

Breven er underskrevet en Specialist ved navn Anne Marie Lind Øxfelt og nej dét navn er ikke opdigtet eller ændret af undertegnet, det er dét hun hedder og jeg syntes slet ikke hun er hendes job værdig.

Hun har nu, pga. min "overtræks historik" som strækker sig over 3 x overtræk fordelt på 2010 og 2011 sat en KODE på min kort så jeg ikke kan få et bevilliget overtræk!!

Jeg har i dag overtræk med 180 kr og ringer derfor til banken for at få et bevilliget overtræk for resten af måneden på 2000 kr, ikke at jeg skal bruge 2000 kr men det er rart ikke at vågne op og tænke på hvor maden skal komme fra - feks. har jeg en liste lige nu med helt basale ting jeg virkelig har brug for men som jeg ikke har råd til at købe

Fryseposer - så jeg kan fryse mad ned
Kalk Vitaminpiller så mine negle ikke flækker op i lag som de gør i øjeblikket
Ny deodorant
Opvaskemiddel - vasker op i varmt vand og intet andet lige nu
Vatrondeller - tager make-up af med toiletpapir og når der ikke er mere af det så må jeg vaske mig efter toiletbesøg eller stjæle servietter på McDonalds, sidstnævnte har jeg før gjort med stor succes
Affaldsposer - lige nu bruger jeg en flyttekasse til at smide køkkenaffald i og så bære jeg den ned og tømmer den og tager den med op igen.

Den kloge ville sige hvorfor jeg ikke bare bruger alm. poser men da jeg aldrig køber almindelige poser og aldrig shopper så får jeg jo ikke disse poser og når jeg handler ind så bruger jeg genbrugsnet for at spare penge så der er bare ingen poser i mit hus.....

Jeg er simplenhen SÅ afsindig rasende!!

Det ene øjeblik sidder der en medarbejder og smækker røret på - den næste medarbejder siger at jeg er en god kunde og burde have en fast bankrådgiver og at jeg har formue pga. min ejendom og min lejlighed i Århus - og så ud af det blå sidder Anne Marie Lind Øxfelt og sætter koder på mit kort så jeg pludselig er stemplet som en dårlig kunde og en dårlig betaler!

Jeg har været kunde i Nykredit siden jeg var 18 år og blev gårdejer - jeg har ALDRIG mærk dig lige mine ord ALDRIG haft overtræk før alt det her med gården skete (dø din klamme kattedame!!!) Jeg har drevet en gård helt alene i 15 år og så sidder der én eller anden dame hos Nykredit og sætter koder på mig så jeg ikke kan få bevilliget et overtræk på 2000 kr! Det er jo dybt dybt latterligt!

Jeg betaler mine terminer, med hiv og sving men de bliver betalt og jeg knokler hver evig eneste dag for at klare mig igennem denne her situation som jeg er havnet i og så sidder der en som Anne Marie Lind Øxfelt og spænder ben for mig...!

Dét er bare ikke cool! Overhoved! Det er dét jeg mener der er galt med samfundet, alting skal være så smart i en fart og digitaliseret at en person som jeg end ikke kan få en personlig rådgiver så derfor er jeg presset til at sidde og fortælle min historie om gården, om at blive fyret, om at hutle sig igennem livet og barely make it month by month til enhver "kundeservice" medarbejder hos Nykredit og en helt vildt fremmed sidder og bedømmer mig ud fra en "historik" på 3xovertræk at jeg ikke er berettiget til - egnet til at få et bevilliget overtræk!

Jeg føler ikke at jeg skal sidde og fortælle en tilfældig "kundeservice" medarbejder hos Nykredit at jeg har fået to måneders lortejob i en tøjbutik hvor de kalder mig Lizzy og nægter at udleverer en kontrakt og at jeg kun står op og tager på arbejde hver dag for at kunne betale mine afdrag til Nykredit Realkredit og mine forsikringpremier hos Nykredit Forsikring - det er sådan noget jeg ikke gider dele med hvem som helst og slet slet ikke medarbejderne hos Nykredit!!!

Jeg syntes simplehen det er så langt ude det her - den ene dag er jeg en kunde med formue som de slikker i røven og jævnligt ringer til for at høre om jeg ikke er intersseret i at låne mere, i at investerer mine penge osv og den næste dag er jeg arbejdsløs og sidder i mit livs solnedgang af en krise og så lukker de mit dankort pga. først 53 kr i overtræk, så 136,60 kr i overtræk og nu 180 kr i overtræk! Hvad fanden sker der lige for dét??

Hvis det ikke var pga. min økonomiske situation og at det koster at skifte kreditforening så lukkede jeg ALT hvad jeg havde i Nykredit bank af boliglån, forsikringer og kontier - de ville sikkert ikke være kede af det lige nu men en dag så vender det her jo igen og så bliver jeg formuende igen.

Jeg mener, jeg mister mit job, jeg misterm min ejendom - jeg har fået alt udbetalt, kapitalpension, ratepension mv. Jeg har solgt ALLE mine obligationer og aktier med kæmpe tab bare for at klare mig igennem til næste måned og så sidder der en lille #!)=?&%¤ og lukker mit dankort og sætter koder på mit kort og sætter mig i en endnu værre situation end jeg var i før......

Hvis jeg ikke var så pokkers stædig kunne jeg jo sælge min lille perle af en lejlighed i Århus og sætte min ejendom til salg og gå derfra med et kæmpe tab men jeg gør det IKKE jeg vil klare det her - jeg skal klare det her og Anne Marie Lind Øxfelt skal IKKE stå i vejen for mig!

Og når hun en dag sidder og googler sig selv så vil hun finde det her og forhåbentlig får det hende til at tænke sig om før hun som "specialist" behandler andre mennesker dårligere end hun selv ville ønske at blive behandlet - ligesom jeg netop har fundet ud af at hun jo nemt kan sidde og sætte koder på mit kort uden at kende mig og sætte mig i en endnu dårligere situation fordi hun selv bor i Hellerup!

Ha Ha jeg har det allerede MEGET bedre efter at jeg har set hendes billed og fundet ud af at hun er såååååå STOR en "specialist" at hun har sit private nummer, adresse, email, familiebilleder, fotos, uddannelses cv mv. liggende på nettet..........det viser jo bare hvor knivskarp man skal være for at arbejde hos Nykredit.......

2 kommentarer:

Onkel Anne sagde ...

Jeg sender dig mange opløftende armstræksmuskler og hæver nykredit op over dine skuldre!

Anonym sagde ...

Du fik da et svar, jeg sendte en klage over min banksælger i Sydbank Ringsted den 21 januar fik den 26 januar brev om at de ville behandle min klage og der efter vende tilbage. Har ikke hørt et ord. Sydbank er ihvertfald ikke til at regne med.
Henriette