tirsdag den 10. maj 2011

Sex Date Nr. ?? :)

I søndags kom Hr. Højesteret uvented på besøg, det var meningen at han skulle komme i går, mandag men fordi han skulle i retten var han ret presset - alt det vidste jeg intet om så da han ringede havde jeg netop leget med det pinke lyn og lystperlen, fordi jeg ligesom IKKE kunne vente mere!!

Det er nu et par dage siden min menstruation stoppede og så bliver jeg altid så enormt lækkersøvnig (liderlig!) og jeg trode jo lidt at vi havde en aftale i fredags men så blev den rykket til mandag og dét kunne mit underliv altså ikke holde til!

Efter en tur med det pinke lyn tog jeg en lille lur, stod op og iførte mig mit elskede - men utrolig uformelige og gammelt lilla velour hjemmesæt - kan helt høre hvordan det lyder "lilla velour hjemmesæt......." anyway jeg tussed ud og gjore badeværelset rent, skuret gulvet og pudset armaturene så de strålede, tog min lille fine badeværelsesmåtte fra Texas med ud på altanen og rystede den og hang fine rene nyvaskede lilla håndklæder op igen - jeg var så godt som netop færdig da jeg fik en sms om at der lå en telefonbesked fra Hr. Højesteret :)

Jeg havde som den ægte kvinde jeg er selvfølgelig multitasked mens jeg gjore rent og talt i telefon samtidig med min caoching buddy - som igen har en date på Hilton med en fyr fra Stockholm, mens hun dater ham fotografen i New York og ser lidt til sin ex, jeg havde netop misundt hende for alle de fyre som er i hendes liv da Hr. Højesteret giver lyd fra sig og 10 min. efter ringer min exkæreste og i nat fik jeg så en sms fra en fyr der hedder Troels Bonde som er It ekspert og som gerne vil se mig igen - however jeg er IKKE med stor fed streg under IKKE intersseret i ham på nogen måder OVERHOVED!!

Så ud af det blå var jeg pludselig også en af de kvinder som mænd tænker på...........eneste ulempe ved min situation er at mændene altid kun tænker på mig flygtigt, der er aldrig noget som holder ved og dét er min personlige sorg. Ingen elsker mig ubetinget og til uendeligheden, det er altid kun lige her og nu og pga. noget....

Nå men alle de tanker fik jeg ikke lige dér, så jeg fik rasene travlt med at hoppe i bad og barberer min stærkt tiltrængte mis, jeg havde "gemt" den til jeg skulle mødes med Hr. Højesteret så den kunne være helt fin og glat.

Da han kom åbnede jeg døren og stod og vented på at elevatoren kom op, fra elevatoren og hen til min hoveddøre er der en lang svalegang og jeg elsker at stå dér og se når han træder ud og går hen imod mig, det er et syn for guderne for han er altså enormt hot at se på!

I søndags havde han sneakers på, lyserblå jeans med lidt huller i (ikke lige min favorit men det så cool ud), en sort undertrøje og en skjorte udover - og når du så lige lægger dét sammen med at manden er over 2 meter høj og bred som en viking så er han jo noget af det mest sprøde jeg længe har set, jeg må ha set helt fjollet ud for jeg stod og jublet inden i, håber ikke det såes for tydeligt - og så dufter han så fantastisk af mand......århhhhh

Vi sad og snakkede lidt ved spisebordet - som jo er eneste møble jeg har i min lejlighed lige pt. og så gik vi ind i sengen. Vi lå længe og snakkede og kyssede, han er simpelhen helt fantstisk at snakke med -dét som gør ham så unik er helt klart at vi taler så godt sammen, han er ikke bange for mig.

Jeg ved det lyder mærkeligt men kan du forestiller dig at halvdelen af alle de mennesker du møder er bange for dig? Det er ganske forfærdeligt! Alle fyre som høre mig snakke bakker enten helt ud eller også så syntes de bare jeg er top top mærkelig fordi jeg taler så enormt meget og siger nøjagtig dét jeg tænker - hvorfor er der ingen som synets det er helt fantastisk med et menneske der siger dét hun tænker og mener dét hun siger og dét hun siger er dét hun tænker og mener?

Hr. Højesteret er et af de få få mennesker jeg har mødt i HELE MIT LIV som ikke er bange for mig som ikke bakker eller går i baglås når jeg snakker meget. Han siger at jeg er "så lige til" fordi jeg bare siger tingene som de er og ikke har tusinde bagtanker bag alting - jeg er så glad for at han siger sådan. Udover Hr. Højesteret så er det kun Norman og Kunstmaleren som har været på samme måde, de bakker heller ikke når jeg snakker meget eller når jeg siger hvad jeg tænker, de har så valgt at bakke pga. andre ting - og dét gør at jeg den dag i dag ikke bare kan være mig selv overfor dem. Jeg er altid yderst påpasselig med hvad jeg siger og hvordan jeg ser ud når jeg er i nærheden af dem.

Med Hr. Højesteret er det noget helt andet - jeg er så glad for at han bare kan lide mig, Deirdre-Ann, eller dét ved jeg så faktsik ikke om han kan, eller om han bare kommer pga. sexen.
Det er lidt et problem for mig og jeg har sådan en lyst til at spørge men min caoching buddy siger at jeg ikke med streg under IKKE må spørger fyre om sådan noget - jeg skal "spille spillet" og jeg er vildt vildt dårligt til at spille et spil og endnu mere dårlig til at spille et spil jeg ikke kender reglerne eller vinderchancerne for!

Anyway, vi havde virkelig virkelig god sex i søndags, vi lavede missionærstillingen og da jeg ved at han er helt pjatte med at få en finger i måsen så gav jeg ham først et blowjob og så en finger op - virkelig sjovt at se hvordan han spjætter :) Jeg ville gerne have blevet ved til han kom men efter sidste gang jeg har ligesom lært at jeg ikke skal være for gavmild for dét gavner hel klart ikke mig selv, så jeg stoppede og vi kyssede videre indtil han pressede sig op i mig - århh jeg elsker dén følelse af når manden kommer op og ind............
Jeg sad overskrævs på ham indtil han pludselig vendte mig om, allerede dér var jeg solgt, jeg elsker når manden tager styringen!

Hr. Højesteret er så enorm stor, så da han lå over mig følte jeg mig helt lille og tryg, en helt fantastisk følelse og foran mine øjne har jeg en helt maskulin krop, hår på brystet lige i mit hoved og kikker jeg ned kan jeg se hvad det er min krop mærker, jeg fik helt lyst til at kikke ham i øjene, normalt så kikker jeg væk men liiige dér, der fik jeg lyst til at kikke ham i øjene men jeg turde ikke men hvor var det godt uhmmmmmmmm.......desværre har jeg ikke super lange arme men de var lange nok til at jeg kunne nå og stikke en finger op i numsen på ham og SÅ skal jeg lige love for at dér kom gang i ham *fniser* Det var helt fantastisk godt og jeg var millimeter fra at komme da han pludselig var færdig og stoppede - ARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!

Jeg ved ikke hvad det er, jeg plejer at være super god til at komme men sammen med Hr. Højesteret kommer jeg bare ikke særlig tit! Og så er der jo lige dét problem at efter første runde er jeg først ved at få varmet op - og når jeg så samtidig ikke er kommet ja så er jeg jo slet ikke udkørt eller "brugt" og efter en lille pause på 4½ minut er jeg bare ready to go igen - og så ligger han dér og vil bare sove.......hmmmmmmmmm

Og så er det at jeg igen bliver alt for god af mig og igen giver afkald på mine ønsker og behov - jeg har fået en flaske massage olie af min coaching buddy fra Thailand og da han nu alligevel lå dér og fyldte hele sengen så satt jeg mig på hans numse og smurte ham ind fra albuerne og hele vejen ned til knæerne mens jeg masseret ham og nusset hans nakke, hals, ryg, lænd, baller og lår - og inderst inde, dérinde hvor jeg ikke lader nogen komme dér ville jeg jo så gerne at han gjore det samme ved mig........... min ryg er ikke blevet smurt ind i årevis - ikke siden jeg havde en kæreste er der nogen som har masseret mig, nusset mig og bare øsnkede at gøre noget for MIG - og jeg er hammer hammer dårlig til at bede om det fordi jeg selv syntes det grænser op til følelser og følelser, ja dét er ikke en hemmelighed at det er der mine problemer ligger - jeg bliver altid bange når følelserne kommer frem og dérfor får jeg ikke bedt direkte om at blive nusset eller bedt direkte om at blive smurt ind og masseret eller bedt direkte om at han slikker mig til jeg kommer.........

Jeg tænker (og håber) at det er noget som skal komme af egen lyst og at jeg derfor ikke skal bede om det, for gør jeg det så er det jo ikke noget som personen gør af lyst men af pligt fordi jeg BEDER OM DET. Ergo beder jeg aldrig en fyr om disse ting........

Så da Hr. Højesteret lå og snorkede mig lige ind i øret, vristede jeg mig løs og gik ud og tissede og på tilbagevejen åbnede jeg skuffen og hev min dildo op og lagde mig ved siden af ham med dynen omkring mig (han lå med sin egen) Jeg undlod at tænde for dildoen og begyndte så at lege alene - jeg syntes ellers jeg var stille men pludselig vendte han sig om mod mig og begyndte at røre ved mine baller - jeg sagde "Du må ikke være med, det er forbudt for mænd!" og lige da jeg sagde det der "du må ikke være med" der mente jeg det faktisk, jeg var såret inden i over at han end ikke gad bruge krudt på at få mig til at komme - og nu havde jeg lige noget alene tid, noget total egoistisk tid og så kommer han og vil være med............nope din tid har været dér fister - men det sagde jeg selvfølgelig ikke.

Han begyndte at røre ved mig men ikke sådan at han tog overtaget og hjalp mig, så for mig var det faktisk lidt mere et irritations moment at han lå der og pillede på mine baller men ikke rørte rigtig ved mig og jeg endte med at komme sådan lidt halvhjertet og heldigvis faldt jeg så i søvn bagefter. Da vi vågnede krævede jeg morgensex men selv om han kom så kom jeg ikke...........IGEN!! WTF!!!

Min coaching buddy siger at det er okay ikke altid at komme og det er det vel også men når jeg nu gerne vil, hvorfor er det så at jeg gerne gør alt for at fyren kommer mens fyren ikke gør alt for at jeg kommer? Ville en fyr syntes det var okay ikke at komme??

Jeg er så ren og velduftende ALTID så hvad er problemet med at han ikke vil eller ikke går ned på mig? Hvorfor kommer det ikke af sig selv?

Jeg gik hele dagen på arbejdet og tænkte over det og inden i følte jeg lidt at jeg måske var ved at blive lidt glad for ham fordi vi taler så godt sammen og dét betyder så meget for mig, men på den anden side så jeg også mega irriteret på ham over at han ikke gør mere for mig seksuelt og over at han hele tiden skal sove....hvad fanden sker der for at han skal sove når han kommer??? Han siger han er en simple mand der bare gerne vil spise sove knalde sove spise knalde osv.
Dét lyder helt fint med mig men come the fuck on! Du kan sku sove når du bliver gammel - eller når jeg er kommet!

Men hele dagen i går gik jeg og tænkte på mine følelser - jeg kom sådan til at tænke på Eminem's sang "Mockingbird" hvor i han synger (jeg kan lyricen uden ad)

"Yeah I know sometimes things may not always make sense to you right now but hey, what I (daddy) always tell you? Straighten up little soldier. Stiffen up that upper lip. What you crying about? You got me!"



Jeg prøver at synge sangen til mig selv og minde mig selv om at når alting svigter i livet, så har jeg altid mig selv. Jeg kan altid stole på mig selv - jeg skal bare lærer at gøre det. Jeg skal være min egen enmandshær, jeg skal presse læberne sammen så jeg ikke græder, ret ryggen, hold hoved højt - en dag må det hele vende og gør det ikke så er værre ting sket i mit liv - men hvor er det hårdt altid at være sin egen enmandshær, sin egen vogter og beskytter, drømmer og fantast.

Inde i mit hoved tænkte jeg hele dagen "stiffen up that upper lip" og da jeg efter at havde skrevet følgende sms til Hr. Højesteret og stadig ikke fået noget svar på den, ja så må jeg nok konkluderer at han kommer for at få fisse og nich weider :

"Kun 6 kvarter igen! har du lyst OG tid til at ses i løbet af denne uge/næste weekend? Jeg vil så gerne slikkes og nusses (rødmene smiley) er bare ikke så godt til at sige visse ting mens alt andet kommer ud som dirrea på en spædkalv......!"

Ja ja grin du bare, men dét er for mig en utrolig sårbar sms at sende ud - jeg beder om noget, jeg fortæller om mine følelser og så høre jeg intet - INTET. *Bang* lige i hoved.........av

På arbejde i går fandt jeg ud af at video overvågningen i butikken linker direkte hjem til ejerne af butikkens hjem! Dvs. de har installeret video overvågning i deres  butik som de kan sidde og se hjemme i deres private hjem - dét er hamrende ulovligt når medarbejderner ikke er informeret omkring det skriftligt og når de desuden siger (til mig til samtalen) at overvågningen ikke virker.........er det ikke frækt? De tvinger mig til at skifte navn og blive kaldt Lizzy og de overvåger personalet hjemmefra.........forfærdeligt sted!!

Og jeg har stadig ikke hørt fra Norman eller Ayal - min coaching buddy siger at de bare har travlt og er ved at tjekke deres netværk og at de vil vende tilbage, fordi mænd godt kan lide at hjælpe piger - jeg syntes det er sødt at hun siger sådan noget men jeg tror ikke en dyt på det, jeg mener - jeg burde ha vist bedre end at sende en mail til de to og bede om hjælp...........jeg skulle aldrig ha rakt armen frem med håndfladen opaf i et håb om at en af dem ville tage min hånd og sige "Hey Deirdre-Ann, don't you worry, jeg skal nok hjælpe dig på vej igen, dét gør jeg gerne for dig......."

Nå kan jeg så stå dér med hånden og armen fremme og føle mig naiv - men gjort er gjort og jeg burde som sagt ha vidst bedre men jeg har ikke skrevet eller gjort noget forkert. De har selv, begge to uafhængig af hinanden sagt at de måske kan hjælpe, ingen af dem har så nok forvented at jeg ville tage dem op på ordet eller også er det bare en af de mange mange ting mænd bare siger uden at mene det, never the less jeg høre ikke fra dem igen og gør jeg, så er det ikke mht. arbejde.

I går efter arbejde var der en af de unge piger fra arbejde som har fået tilbudt en lejlighed her i ejendommen og hun ville derfor gerne se min lejlighed - jeg tænkte "fint nok" og inviterede hende op, hun var her kun i ca. 8 minutter - dog havde jeg lige glemt én ting......... :)


Soveværelset - find én fejl........!!!!!!!

En pink (brugt) dildo på natbordet......Doooooooooooooo!

Dét var så ikke lige meningen at min arbejdskollega på 21 år skulle se min dildo men hey, værre er sket men alligevel................ikke gennemtænkt Deirdre-Ann!!!

I dag er det tirsdag og jeg har fri eller dvs. jeg var oppe kl. 06.45 for at komme ud og gøre rent hos hende damen som har et donorbarn (verdens mest lækkre unge) Jeg var der i 2 timer og fik 300 kr - SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ fedt!!! Jeg har nu 300 kr i min pung!

HVORNÅR er det lige sket sidst?? :) Gid jeg kunne få mange mange flere af den slags jobs!

I aften skal jeg med min coaching buddy ud og besøge en af hendes veninder i hendes sprit nye kolonihavehus på Amager som hun har givet - hold fast - 1,5 mio kroner for! Er du helt færdig dét er mange penge for et kolonihavehus når man tænker på at jeg gav 20.000 kr for min i Århus! Hun er en meget kendt indretnings arkitekt/designer og jeg håber at jeg kan få nogle gode fifs til hvordan man lejlighed skal se ud ved at se hendes kolonihave hus :)

Fodnote til mig selv er at jeg skal huske at købe en buket blomster til hende! OG da vi skal cykle derud så behøver jeg ikke tage til fitness i dag - og nu er klokken så mange at jeg skal i bad så jeg kan komme videre med de ting jeg skal gøre


Min (nasty) aftensmad i går aftes......

Dét er som om detikke helt ligner ikk? Sikke noget snyd at maden ikke ligner og smager som det på pakken!!! Om jeg så åd pakken af pap så ville det sikkert ha smagt bedre end maden i fadet gjore!!

1 kommentar:

donnaj edwards sagde ...

Great blog. All posts have something to learn. Your work is very good and i appreciate you and hopping for some more informative posts. Sexdate