lørdag den 28. maj 2011

Lørdag Aften.....SÅ smadret!!

Puha - træt træt træt og det er desværre en anden slags træt end den jeg følte da jeg gik min elskede Camino France, det her er den slags træt hvor man kan se sine egne hjerneceller stå på række i hjernen som en hel kinesisk hær og én efter én falde helt stive og døde omkuld række efter række.......af ren kedsomhed!!

Eneste højdepunkt var i går fredag da jeg snuppede en butikstyv - dumme ko, don't you steel on my shift!!

Kl. var 18.55 og vi lukker kl. 19.00, jeg står foran butikken og ordner nogle stativer med nogle lange sommerkjoler på udsalg til 175 kr da der kommer en rigtig tacky perker gående, en af dem med alt for store patter i en alt for lille bh, alt for langt hår med alt for lange slidte spidser, alt for meget make-up, lille rød kjole som var alt for lille og viste alting, lange kunstige negle, alt for mange bling bling smykker - altså virkelig en "se mig" dulle men  hun sendte bare ligesom de forkerte signaler ud, anyway hun begynder at rode i mit stativ og hiver en kjole frem - jeg tænker *grrrrrrrrrrrrrrrrr fuck off* men siger selvfølgelig at hun godt kan nå at prøve kjolen - hun går ned af gaden og råber til mig "denne her butik?" og peger ind mod indgangen, jeg siger Ja dén butik, hun forsætter lidt forbi indgangen og tager en kjole fra et af vores andre stativer og går ind, indenfor begynder vi så småt at gøre klar til at lukke - da klokken er 19.00 banker jeg på prøverummet og spørger om hun skal have noget hjælp? Det skal hun ikke, hun "kommer lige om lidt" som hun siger.

Kl. 19.05 er hun stadig inde i prøverummet og jeg banker igen på og spørger om hun skal have noget hjælp, igen svare hun "kommer lige om lidt" men jeg kan se under døren at hun stadig prøver tøj!!!! Fuckin rude!!!

Da kl. er 19.07 henter jeg en anden af mine kollegaer som godt kan være lidt skrap, hun banker også på og spørger om hun kan hjælpe med noget - sammen svar "kommer lige om lidt" - til sidst kommer hun så ud og lægger en kjole op på kassen og vil betale, min kollega som er pænt distræt og bare vil hjem slår kjolen ind til 175 kr - og lige da hun gør det siger jeg "Dét er ikke prisen på dén kjole XXXXXX!!" - jeg står jo lige ved siden af og ordner retur tøj.

Kjolen som min kollega er ved at slå ind er en helt ny skjole fra Snob til 999 kr - kan ikke lige finde et billed af den på nettet men den er virkelig smuk, en lang grønlig sommerkjole i fint stof som jeg netop selv havde bøjlet op samme dag.

Det viser sig at kællingen har bytted prismærker om på de to kjoler, altså hun har revet prismærket fra den billige kjole fra Vero Moda af og sat over på den dyre kjole fra Snob!! Og ikke nok med det, hun når at betale 175 kr med sit dankort for kjolen før jeg opdager det og min kollega også bliver opmærksom på at mærket er forkert i forhold til kjolen!

Jeg kikker på hende og siger lige dels forbavset og lige dels sur "Du har jo byttet om på priserne!!"
Kællingen kikker helt uberørt af situationen på mig og siger "Nej jeg har lige hented den udenfor hos din kollega..........." Øhhhh sæk den kollega var så MIG!! Jeg siger til hende at det jo er bedrageri at gøre som hun gør, vi diskuterer lidt frem og tilbage og hun siger at hun så ikke vil have kjolen hvis den koster 999 kr, vi tilbageføre pengene til hendes konto og da hun skal til at skrive under på at hun har fået pengene ind på sin konto kan jeg se at hun tøver da hun skriver og da hun samtidig siger "Du LYVER - jeg tog dén kjole (den dyre) udenfor" ja så slår det total klik for mig!!

Jeg var så parat til at lade hende gå, men i stedet for hiver jeg hendes dankort op af automaten og siger at jeg gerne vil bede om hendes sygesikringskort så jeg kan versificerer at adressen er korrekt, dét nægter hun og så begynder hun at råbe af mig fordi hun nu pludselig kan se at sagen tager en anden drejning, hun påpeger igen at jeg lyver fordi hun HAR taget den dyre kjole ude på gaden - ingen, trust me INGEN butikker har kjoler til 999 kr ude på gaden!

Jeg knalder HELT af og råber at jeg fandeme ikke lyver og jeg simpelhen ikke vil finde mig i at hun står og beskylder mig for at lyve, jeg remser i et Lotte-Heise-bliver-misundelig-tempo situationen op som skete udenfor og peger på hende med en meget spids pegefinger mens jeg råber at dét var hvad det skete og hun skal fandeme ikke komme ind i min butik og lade mine kollegaer og jeg vente og vente for så at prøve at stjæle fra os og bagefter beskylde MIG for at lyve når det er hende som er helt gal på den!!

Jeg kan så meget se at hun bliver bange, det kommer helt bag på hende at jeg som har været så rolig hele tiden pludselig futter helt af og i ét nu vender hun sig om og løber mod udgangen - jeg spæner efter hende hurtigere end Nelson Kipkater ville kunne bevæge sig og drejer nøglen i gitteret - som allerede er halv nede - rundt så gitteret glider helt ned og *vupti* er kællingen fanget inde i butikken. Jeg rykker nøglen ud og peger på hende mens jeg står 2 millimeter fra hendes ansigt: "Hvem tror du egentlig du er? Du bliver bare HER til vagten kommer!!!" og så løber jeg over og ringer efter vagten som ender med at må ringe til politiet - jeg har stadig hendes visa dankort som jeg vil overdrage til butiskchefen på mandag og så må hun bestemme hvad hun vil gøre - regner ikke med at hun gør noget men så er det i hvertfald ikke på mine hænder mere!

Det hele gik jo lynhurtigt og bagefter står mine kollegaer som er 3 skole piger på ca. 18-20 år og en anden kollega på min alder og kikker helt forbavset på mig - de kender mig SLET ikke som alle andre gør, jeg taler jo næsten ikke i løbet af dagen, går bare rundt og sætter bøjlerne i en fingerbredte og taler kun med kunderne - der er jo intet at lave i butikken og vi må ikke tale sammen - så de har sjældent hørt mig tale og så pludselig ud af det blå tænder jeg helt af, råber og er meget bestemt og taler ekstremt hurtigt - både i går aftes og i dag er der flere af dem som har sagt "Ej vi blev helt bange Lizzy, vi vidste slet ikke du kunne være så skrap" og en anden sagde "Hold da op hvor kan du råbe højt!"

Hvis kællingen ikke havde sagt at jeg løj, så havde jeg helt sikkert bare ladet hende gå uden at indblande vagterne, men jeg TÅLER simpelhen ikke at folk viser mistillid til mit ord eller min personlighed - det er som et rød flag foran en tyr!! Dét er min ligtorn og hun trådte direkte på den! SO!!!

Ellers er der ikke sket noget sindsoprivende i mit liv siden jeg skrev sidst, min menstruation er begyndt, eller er den? Altså jeg har fået to små brunlige prikker i trusserne på størrelse med en lillefinger negl, jeg spurgte lægen hvornår jeg kunne vide at nu var den begyndt, var det når den første lille bitte prik kom eller er det når jeg faktisk bløder så meget at jeg skal bruge en tampon? Lægen sagde at den faktisk begyndte med prikken men at jeg først skulle begynde på p-piller når jeg kunne mærke at jeg blødte mere - men jeg har dog besluttet mig for ikke at begynde på p-piller alligevel, det føles bare ikke rigtigt i maven.

Jeg mener, på fredag er det tre uger siden jeg sidst hørte fra Hr. Højesteret og der er ikke andre mænd linet op i mit liv, Ayal hører jeg ikke fra i øjeblikket og selv om jeg talte med min ex-kæreste i går aftes i knap en time så er der heller ikke noget dér, han ville bare fortælle om hans liv og hvordan det går med hans USA projekt - at tale md ham er som at sætte en konkylie for øret, det suser på en mærkelig måde og jeg høre ikke rigtig efter hvad han siger, måske burde jeg sige til ham at jeg ikke gider tale med ham? Men gider jeg egentlig ikke tale med ham??

Jeg tænker jeg keder mig og så er han "god nok" - ikke særlig sødt gjort men hvad, han har jo aldrig været sød mod mig anyway - jeg sad og læste nyhedene på nettet mens vi tale sammen og SELVFØLGELIG skulle han liiiige høre om der er fyre i mit liv og om jeg får sex og fortælle om endnu en drøm han har haft om mig, hvis jeg skulle tro ham så drømmer han KUN sex drømme om mig og faktisk hver nat........men nu tror jeg ikke på ret meget af hvad han siger, jeg mener hvis hans ægteskab virkelig var dårlig så var han nok blevet skilt, desuden giver jeg ikke én øre for folk som ham, tænk at være gift og så sidde og snakke sex med en anden kvinde.............! Dét skulle min mand lige prøve på én eneste gang og blive opdaget.........!


Her er min aftensmad - samme menu i knap en uge, er ved at blive lidt trivielt! Drak den sidste af Ayal's øl..... :)

Ingen kommentarer: