torsdag den 19. maj 2011

Fagforening

Så kom den dag hvor Godsejerdatteren blev medlem af en fagforening..........og vel og mærke en af den slags som lige har vundet tre sager i træk over butikken hvor i jeg arbejder og som nu er ved at dø for at få lov til at køre en mere......

Min kontrakt er - hold fast - håndskrevet! Efter 18 dage uden en kontrakt har jeg endelig fået en og så er den håndskrevet og næsten ulæselig og fyldt med fejl som selv jeg kan se, bla. er min løn sat forkert og jeg kan, iflg. min kontrakt blive tvunget til at arbejde i ALLE ejernes butikker rundt om på Sjælland og ikke bare i den her i København. Dvs. de kan ringe til mig om morgen og sige "Du skal møde i Kvistgaard om 2 timer" og så er det dér jeg skal arbejde........øhhhhhhhhhhhhhhhhh

Men tænk engang, jeg er blevet medlem af noget RØDT!! - som koster penge!!

Ohhh dear oohhhh dear

Ingen kommentarer: