fredag den 6. maj 2011

Nykredit Bank SUCKS Vol. 3

Hold nu op - ender farcen med Nykredit Bank aldrig?

I onsdags sendte jeg jo en mail til Nykredit og klagede over deres kundemedarbejder, som jo så egentlig ikke burde være kundemedarbejder!

I går mens jeg var på arbejde har jeg så fået en mail retur, efter mere end 24 timer, hvilket jeg syntes er lang tid for at svare på en mail med så simpelt et udfald og ja, for at svare på en mail generelt!

Her er hvad det stod i mailen:

Kære Deirdre-Ann Roberts
Tak for din henvendelse.


Jeg har set sagen igennem, vedr. din henvendelse angående spærret kort, hvor du har haft en kedelig oplevelse, med en medarbejder i Kundeservice pr. telefon.


Vores samtaler båndes ikke, og jeg kan desværre ikke af vore systemer se, hvem du har talt med. Men det er naturligvis ikke i orden, at du skal have følelsen af, at vi ikke har behandlet dig på en kundevenlig måde.


Vores medarbejdere skal naturligvis præsentere sig ved samtalens start, og være behjælpelige og imødekommende. Jeg beklager derfor endnu engang, at dette ikke har været tilfældet i samtalen med dig.


Med hensyn til renter og gebyrer, betaler du ved overtræk 9,00% i overtræksprovision udover den normale debetrente, som på din konto p.t. er 12,75%. Dette er helt normal procedure, når overtrækket ikke er aftalt/godkendt af banken. Herudover er gebyr for fremsendelse af rykkerskrivelse kr. 100.


Jeg kan se, at du tidligere i dag har fået genåbnet dit Visa-Dankort. Jeg må dog samtidig meddele dig, at såfremt kortet igen spærres på grund af overtræk, kan vi fremover ikke tilbyde dig at genåbne kortet. Vi vil i stedet kunde tilbyde dig et Visa-Debit kort. Du kan læse mere om Visa-Debit her.




Med venlig hilsen


XXXX XXXX XXXXX
Specialist


Direkte tlf. XX XX XX XX
Nykredit
Frederikskaj 4 - 1780 København V
Tlf. 70 10 90 00 - Fax 70 10 90 01
http://www.nykredit.dk


Er det ikke en sej mail at få tilbage på en klage over at deres medarbejder smider røret på når jeg taler med dem?
Og er det ikke lige til at dø af grin over at jeg i går talte med en medarbejder der mente at jeg var "formuende" og berettiget til bedre betjening, service og fast bankkrådgiver og senere samme dag får en mail fra en anden medarbejder som oplyser mig om at jeg ikke mere må have et Visa Dankort men kan få et Visa-Debit, så frem jeg har overtræk igen - hvilket med min økonomi i øjeblikket ikke er usansynligt vil ske igen......

Dét er jo netop DÉT som er min pointe - i Nykredit Bank aner den ene medarbejder ikke hvad den anden laver, der er helt åbenlyst ikke ens retningslinjer for hvad man skal sige og gøre overfor kunderne og hvordan man skal håndterer de forskellige kunder som allesammen har forskellige historier, baggrund og behov - og dét som så endnu mere får mig til at grine er at hende her daaaamen som har skrevet til mig, hun underskriver sig med sit navn og titel - og hendes titel er simpelhen "Specalist"!!

Øhhhhhhh specialist i HVAD?

Jeg er feks. specalist i at brænde mad på, at kvæle én øl på 43 sekunder og så er jeg også specalist i at få knivskarpe strygefolder på mit sengetøj..........er hun mon også dét eller er hun en anden slags specialist??

Oven i dét, altså oven i det fantastiske brev som passer som fod i hose med hvad den anden medarbejder sagde og oven i dét at hun er spcialist så er der også stavefejl i brevet.........!!
Så denne her såkaldte "specialist" kan end ikke lave copy-paste i et brev til mig, nej hun vælger at skrive det selv, som den "specialist" hun er og så lave stavefejl på stavefejl i brevet............mon Nykredit ikke har stavekontrol på deres mailprogram?

Ej dét har de nok ikke, det sparret de nok væk for at få råd til deres super dyre super skæve nye kontorbygning overfor The Marriot i København!!

Ja det må være sådan det hele hænger sammen og NU giver det hele pludselig mening - Nordea Bank here I come - og når jeg engang skal købe noget igen, så bliver det uden Nykredit.

Sidder og spiser chips, rosiner og tre gullerødder til morgenmad mens jeg drikker masser af vand og håber på at dække hullet i min mave - jeg har ingen mad i køleskabet og ingen penge på kontoen før jeg 1. Får en kassekredit hos Nordea eller 2. Får løn 31. Maj

Jeg lyver ikke når jeg siger at jeg er sulten!! Var ude og spise med min coaching buddy i går aftes (hendes firma betalte) på noget som hedder Madklubben i Pilestræde, det var slet ikke særlig god mad, forstået på den måde at det hele var alt alt for salt, der var salt på min bøf, på kartoflerne, og i soven - alt for meget!

Men jeg spiste næsten hele bøffen bare for at blive ordentlig mæt, havde været på arbejde hele dagen i butikken og kun fået en lille stykke kage som en af de andre havde med og så en masse vand og nogle halspastiller jeg fandt på bunden af min taske, som effter en lille afpudsning med snippen af min tunika faktisk smagte okay med fnuller på - og nu er jeg bare sulten sulten igen igen - og køleskabet er gabende tomt og jeg aner ikke lige hvorfra jeg skal få mad.......

I dag, efter arbejde vel og mærke, skal jeg til noget fredagsbar et posh sted med min coaching buddy og dér er der gratis mad og øl - og jeg glæder mig allerede!!! Det starter godt nok kl. 16 men jeg kan jo ikke komme før kl. 19 fordi jeg har det her fantastiske arbejde hvor jeg står og lægger bluser sammen hver dag i 9 timer.

Mine fødder gør ondt fordi jeg står så meget og min læn spænder fordi bordene er for lave til at stå ved, men jeg klemmer ballerne sammen og ranker ryggen og tænker at jeg til den første har mange mange MANGE penge på min konto!! Eller det håber jeg at jeg har, for jeg har ikke fået nogen kontrakt endnu......og det er ret mærkelige i butikken........

Ejeren af butikken, som ikke er i butikken til daglig, men ejeren hedder et navn som minder utrolig meget om mit navn, der er bare ét bogstav til forskel og pga. dét ene bogstav som i min verden er en ret stor forskel på vores navne så må jeg ikke hedde mit eget navn!! Ja du læste rigtigt!!

Jeg må ikke hedde dét jeg hedder, nu er mit navn jo ikke Deirdre-Ann men det er noget andet som er lige så anderledes, så den første dag siger butikschefen "Bla Bla Bla ejeren siger at du ikke må hedde Deirdre-Ann fordi hun hedder Deirdre-Anne bla bla bla..........så hvad vil du så hedde?"

Øhhhhhh?? Deirdre??
Ej det kan du heller ikke hedde for det hedder en anden allerede.....
Øhhhhhh??? Ann??
Ej dét kan du heller ikke hedde for det hedder en anden også allerede.....Ved du hvad, vi kalder dig bare for Lizzy, det er der ingen som hedder!!!

WTF?! Are you serious?? Åbenbart ja, for nu står der på alle boner som jeg har ekspederet "Du er blevet betjent af Lizzy" Er det ikke langt ude?? Jeg må ikke hedde mit navn mere......

I går aftes inden jeg gik ringede ejeren så til butikken, altså ejerens mand som jeg endnu ikke har mødt, jeg tager telefonen og siger "Butik XXXX du taler med Deirdre-Ann" og uden at præsenterer sig så fyre manden her løs med : "Du hedder ikke Deirdre-Ann, du hedder Lizzy!" Øhhhhhhhhhhhh............okay..........hvad kan jeg hjælpe dig med??

Nu er jeg ikke den store fan af fagforeninger og andre ting som lugter af socialt og rødt men lige her, liiiiige her er jeg overbevist om at en fagforening ville sige at dét er ikke okay at en medarbejder skal ændre navn fordi man får ansættelse i en butik hvor ejeren af butikken, som jo ikke arbejder i butikken hedder NOGET LIGENDE!!!

Men nu vil jeg Deidre-Ann Roberts alias Lizzy lukke computeren og tage på arbejde i slaveriet i 9 timer på halv sulten mave og prøve at undgå at se for sur ud når jeg bliver kaldt Lizzy..........og i aften Ladies and Gentelmen, dér skal jeg spise mig mæt!!

Ingen kommentarer: