lørdag den 21. maj 2011

Deirdre-Ann Tid

Gourme mad in the making - af den spiselige slags vel og mærke!

Sikke mange farver! Jeg er jo helt sund!

Kød!! Me gusta gusta!!

Almost there......

Uhmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Og nu har jeg så ENDELIG fået købt vaskemiddel - endda på tilbud i DøgNetto så i morgen skal der vaskes til den helt store guldmedalje så af med sengetøjet og på med mit yndlings sengetøj som jeg fik af min elskede Mormor da jeg var ca. 12 år gammel! Der var engang hvide sløjfer på den pinkeside men i dag kan man kun se de pinke sløjfer på den hvide side


Dooo glemte at roterer billed.....


Sådan nu er det korrekt - se hvor slidt den ene side er, der går snart hul :(
Jeg har nu beslutted KUN at bruge den anden side så jeg kan beholde sengetøjet mange flere år endnu - min søster fik også et sæt men hun har smidt hendes ud for flere år siden, desværre ellers kunne jeg havde brugt hendes til at lave lapper med

Jeg har også fået gjort badeværelset rent så jeg også kan få vasket håndklæderne i morgen, soveværelset er støvsuget - også under sengen og i morgen tørre jeg alting af - århhhh jeg elsker at hygge om mig selv!

I dag da jeg sad på min skønne SKØNNE tagterasse sad jeg og drømte om Caminoen bla. fordi jeg netop havde siddet og kikked disse billeder igennem Billeder fra Via De La Plata April 2011 og så tænker jeg at dét jo skulle ha været mig som var gået dér og havde taget de billeder...........

Jeg sendte helt uden at tænke dybere over det en sms til Norman om at jeg tænkte på hans pizzaven som jeg har talt mig frem til ca. må være nået i mål i dag eller i morgen - jeg tror nemlig det var dag 13 eller sådan noget Norman viste mig. Anyway jeg har selvfølgelig ikke hørt fra ham igen, det forventede jeg heller ikke, han er jo ikke meget andet end en tarvelig mand der ikke har overskud til at være venlig mod andre mennesker og dét må man jo sige er sørgeligt - livet bliver generelt lidt fattigerer når folk bliver sig selv nærmest men sådan er det.

Jeg satser stadig på at stikke af til syden og til Pyrenæerne så snart jeg er færdig i slaveriet - eneste ting jeg er bange for er at det bliver forfærdelig varmt - håber på en total kold kold Spansk sommer!!! Ondt at tænke sådan på spaniernes vegne men var der ikke noget med at man skulle være sig selv nærmest???? ;-)

Nå nu vil jeg ind i sengen og se film - fik jo liiige en lidt for lang morfar i eftermiddags så søvnen er ikke lige om hjørnet - i morgen skal jeg mysteryshoppe og til fitness :)

Ingen kommentarer: