lørdag den 14. maj 2011

MIN Bryllupsdag

I dag er egentlig min bryllupsdag - ja jeg er godt nok hverken gift eller i forhold eller på nogen anden måde tæt på at være der men for mange mange år siden, da Kronprins Frederik og Kronprinsesse Mary blev gift sagde de i Tv at DMI havde undersøgt hvordan vejret var på d. 14. Maj og at der de sidste 50 år ikke havde regnet mere end 3 gange på denne dato......

Dérfor satte jeg mig ned i 2004 og regnede på hvornår denne dato ville falde på en lørdag og det gjore den i 2011 - så lige siden har jeg tænkt at denne dag skulle være min bryllupsdag. Dengang, i 2004 var der jo lææææænge til 14. Maj 2011 og jeg trode bestemt jeg ville nå mit mål....... :(

Desværre er jeg stadig lige så single nu som jeg var i 2004 og desværre er der lige så lidt udsigt til et bryllup nu som dengang - og dét er jeg selvfølgelig rigtig ked af, MEN............

Hvis jeg skal finde én god ting ved at netop denne dag IKKE er min bryllupsdag så er det at det simpelhen styrter ned med regn!! Det regner og regner og regner

Regnvejr på min Bryllupsdag 14. Maj 2011

så måske der ER en mening med at jeg ikke skulle giftes i dag?

Jeg har meget mere at fortælle, har ikke blogget de sidste par dage da blogger.com har været nede - men jeg har haft en masse oplevelser, bla. har jeg hjulpet en gammel dame på 98 år med at købe et par strømpebukser ........ jaeeee måske det ikke lyder super sindsoprivende men det var SÅ sjovt! Dernæst har jeg nu ingen Hr. Højesteret mere, jeg har set et par helt up close ha sex, jeg har skændtes med min chef og jeg har længtes efter weekend like never before og fundet ud af at min coaching buddy faktisk lyver ret meget, ikke om store ting men om små ting, korrigationer om du vil, i de forskellige versioner af en historie hun fortæller...........meget mystisk og mærkeligt!

Men lige NU er jeg kommet hjem fra arbejde, for 14 minutter siden og er på vej ud af døren igen for at grille med min coaching buddy fordi vi aftalte at jeg under INGEN omstændigheder måtte være alene i aften af alle aftner, hvor Norman holder stor fest nærmest lige udenfor min hoveddør.......så jeg skal bare UD HERFRA!!! NUUUUUUUUUU

Ingen kommentarer: