torsdag den 21. juli 2011

33 ÅR!!

OG stadig et hjerte der slår............
- eller noget andet poetisk!


Fødselsdagssang med Jimmi Og Rene fra Barndommen af........ :)


Er lige kommet hjem fra biografen med min yngste lillebror, vi så den sidste Harry Potter film, den var hmmm semi god - de første Harry Potter film handlede meget om magi og drømme og skønne ting, nu handler de om død og mørke kræfter, ikke lige min kop te.

Min hvepsestiksfod gør simpelhen så forfærdelig ondt og er nu hævet op til dobbelt størrelse af før.........og huden føles så meget for lille at det gør helt ondt....

Lå lige og læste min blog fra sidste år på denne dag hvor jeg bev 32 år, hvor ER der sket meget siden!!!!!

Jeg er SÅ meget mere lykkelig inden i!
Jeg er 100% fri af ALLE fyre inkl. Norman!
 - og for første gang i mange år syntes jeg bare at livet er SKØNT, også når det regner i mit sind :)

Life is good - and I'm a part of it (dog mest når min fod ikke smerter!!)

I morgen aften kommer der gæster og vi skal grille alt min favorit mad..........uhmmmm glæder mig meget!

Hvad skal jeg forresten kalde min blog nu? Den hedder jo "At Være Forvirret Anno Det 21. Århundrede - i Juli blev jeg 32 og jeg ved stadig ikke hvem jeg er" men jeg ved jo godt hvem jeg er nu...........og jeg er ikk 32 længere.........

Godnat fra Fødselsdagsbarnet med klumpfod

Ingen kommentarer: