lørdag den 16. juli 2011

En Karma God Dag!

Dagen startede med at jeg vågnede da uret ringede kl. 8 og jeg næsten ikke kunne tvinge mig selv op - jeg modstod fristelsen af at lægge mig til at sove, gik i bad og fik pakket bilen, gik ned med skraldet og fandt denne her....
En enkrone fra morgenstunden, det må tegne godt!

kørte så ud og mødtes med Lita, vi skulle ha spist brunch på Le Le Nang Pang Noget på Vesterbrogade men de holdt sommer lukket - så vi spiste på Phenix lidt tættere på Banegården, det var okay, men jeg synets stedet er faldet i standard og priserne  steget.

På vej mod Vesterbro så jeg denne her bil fra vinduet i bussen, dén farve kan jeg virkelig godt lide!! Sikke en speciel farve - og så elsker jeg jo brun!! (og rød og gul og guld og kongeblå)


Bartenderen gloet helt åbenlyst og uden at lægge skjul på det på alle pigerne, det synes jeg er ubehageligt - og uforskammet. Dernæst ejes stedet af udlændinge hvis venner alle sad derinde - og gloet, så stemningen, atmosfæren var ikke særlig god - maden stod lige i solen, gulvet var beskidt og bulet osv. I'm not impressed og det sted plejer ellers at være så fantastisk, syntes jeg - men bestemt ikke mere!

Bagefter gik jeg direkte hjem og på toilet - jeg tror nok lige der er en her som har levet liiidt for godt madmæssigt i den forgangene uge og dét stopper i dag!! Jeg var egentlig slet ikke sulten da jeg mødtes med Lita!! Var stadig mæt fra dagen før, så jeg burde ikke ha spist - og nu her til aften har jeg spist spareribs med min Far - det er ikke for noget at han er Danmarks største bondemand!!!!!!! Damit han kan spise, ham og jeg tilsammen spiste 3 pakker af Jensens Bøfhus Spareribspakker...............!!

Da jeg kørte mod Jylland havde jeg lige naivt glemt at i dag er store feriedag for ca. ½ af Danmarks befolkning, så jeg kom jo til at holde i kø fra Sorø og til Storebæltsbroen i 1½ time!!

KØ og 24 graders varme!
Jeg skulle til sidst tisse så meget at jeg var ved at dø - overvejet hvordan jeg kunne tisse i bilen uden at stå ud...........men så endelig kom jeg til afkørslen før Storbæltsbroen og så ind på Q8 og tisse - på nok verdens mest klammeste lokummer!! Det var som om alle kvinder havde haft menstruation og efterladt deres nasty bind på gulvet og smidt om sig med papir - og lugten.........aiii en historie for sig, jeg ville any day of the week vælge naturens som toilet!!

På vej ned af rampen mod Storebæltsbroen står der to piger og blaffer - jeg samler aldrig blaffere op eller dvs. har engang samlet nogle Navere op og givet dem nøglen til min kolonihave men ellers ikke - da jeg egentlig var kørt forbi tænkte jeg at jeg burde stoppe, ligesom de to piger og deres bror stoppede og tog mig med op og køre da jeg stod i Bayonne i Frankrig........hvis man aldrig sender god karma ud så kommer der heller ikke noget tilbage og jeg var jo personlig selv glad og taknemlig for at blive kørt dengang i Franrkig, så jeg stoppede bilen og *wupti* kom pigerne stormenede, jeg rykkede alting om i baggagerummet og med lidt omrokering fik  vi også plads til deres tasker på forsædet, på med selen og så afsted.

De lugtede lidt "ungdomshusagtig" altså lidt ulm, som om de trængte til at få vasket hår men ellers var de rigtig søde. 22 år og på vej til Provance i Frankrig hvor deres veninde var i hendes forældres sommerhus, jeg ville sætte dem af  ved transportcentret i Taulov men for vild og endte så med at sætte dem af ved Flensborg Motorvejen i Kolding - og så listede jeg mod Århus inden min veninde Anabel fandt ud at at jeg har været i Kolding uden at kikke forbi, total dårlgi stil Deirdre-Ann men jeg var bare så træt og i øjeblikket tænker jeg KUN på gården og på at blive færdig!

Jeg har endda næsten glemt at jeg bliver 33 år på torsdag....................med tanker på hvordan jeg havde det sidste år, så er dét i sig selv ret fantastisk!!!

Ingen kommentarer: