lørdag den 9. juli 2011

Første Sexdate I Juli

*Fniser*

Okay det gik så lige hurtigerer end jeg havde set komme med at få en sexdate på højkant!

Ayal skrev til mig inde på Facebook, han skriver nogle gange de sjoveste (mærkeligste?) ting, feks. skriver han i et brev på Facebook ":) Går det godt? All the Best A." Jaeee nu skal du jo ikke spamme mig med lange lange breve...........

Jeg skrev tilbage "Giver du snart et knald på mine vilkår? Tror nok du skylder" og så *wupti* skriver han tilbage hvad "mine vilkår er" hvortil jeg så svare at det er når vi kun har analsex hvis jeg har lyst, hvilket jeg faktisk altid har men med Ayal bliver det bare hurtigt til meget mere end jeg egentlig vil, hårdere og mere groft uden det korrekte forspil som jo ligesom skal varme mig op til "mere" - nå men han fik så en liste med "mine vilkår" og til det skrev han "Ok -hvornår?" Og nu kommer han altså i aften.........ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!

Man kan sige meget om Ayal, og det gør jeg som regl også, men han har en GIFTIG krop!! Er du helt bims hvor er han lækker, stor og bred og altid super renlig.........jeg kan dog ikke helt grejle at han er omskåret, det er som om der mangler noget.......hvilket der jo også gør men altså.........det er forkert hvis du spørger mig, jeg skulle dæleme være smaskforelsket hvis jeg giftede mig med en omskåret mand! En omskåret mand vil nok også ønske at hans sønner blev omskåret og INGEN jeg gentager lige INGEN skal skære i mine små drenge, eller piger for den sags skyld - jeg har før nævnt at jeg vil gå gennem ild og vand helt bogstavelig talt for mine børn og hvis nogen ville forsøge at omskære mine børn, så ville de selv vågne op med amputeret kønsdele!!!

I USA omskære de alle drengebørn som hovedregl, der skal du sige FRA hvis du IKKE vil have din søn omskåret fra fødslen af! Det siger min danske veninde hvis søn også blev omskåret ved fødslen, jeg ville blive pissed hvis det var sket ved min søn!!  OMG!

Men tilbage til det lækkre ved sex og dillerdallere..........tror nok lige jeg skal ha rent sengetøj på og så skal jeg vist også liiiige ha barberet ben, mis, armhuler, vasket hår, bobbet håret, ordnet negle og måske jeg bare skal sige fuck it og så tage mit fine undertøj på i aften?? *Smiler Fniser og Smiler Lidt Mere*

Aiii det bliver godt at blive knaldet!! Energi til mig!

En af mine ældste veninder som jeg desværre ikke har set i 20 år - eller mere skrev inde på Facebook "alt vel. :) nu har vi ferie i 3 uger. . Og alle mine dejlige børn kommer hjem. . Der bliver ingen rejser men måske et par overnatninger i telt. :)"

Hun er lidt hvad mine forældre vil kalde et socialt tilfælde, hendes forældre blev skilt, så blev hun gift meget ung, med en mand der bankede hende, han fik deres to børn da de blev skilt fordi hun var uegnet som mor hvilket jeg har meget svært ved at se men hun har nok været pænt kuet og undertrykt, så møder hun mand nr. 2 som er ligesom mand nr. 1 og med ham får hun et barn mere - det barn har han også i dag fordi hun er ikke egner sig til at være mor........igen, jeg kan ikke se det - selv om jeg ikke har set hende i alle de år så er hun bare det mest hjertelige menneske ever, et lille nips men noget så fantastisk.

Anyway, jeg skriver til hende: "Hvad gør det at I ikke skal ud og rejse når vejret i Danmark er så skønt som det er lige nu?? Der er jo ingen som siger I ikke kan pakke cyklen eller bilen og køre en tur ud i det blå med telt! XXXXX sø er et sted jeg har mange minder fra da jeg var barn og en madpakke smager bare SÅ godt når man er ude i det fri!

Det er vel også stadig gratis at tage til Himmelbjerget og at gå op af det, det koster vel heller ikke noget at besøge en landmand og klappe et par køer og heste og røre ved kattekillinger og hive en stråle mælk ud af en kopat - her kan jeg godt anbefale et par stykker i XXXX hvis det har interesse, der er også min skov i kan tage ud i, den begynder efter XXXX skolen, op af vejen til i kommer til skoven........det er også helt gratis og dér er mange dyr og myre og blomster og god plads til en madpakke og et tæppe!!"

Så skriver hun tilbage, hvilket næsten knuser mit hjerte:" vi nøjes med at blive i XXX. :) har ingen bil og vi har ingen cykler. :(. Man kan jo også meget på gå ben. . Griner. . og ja teltet har min kære søn fået ødelagt, så en rulle sorte sække,en rulle tape. Og nogle gode tæpper kommer man også langt med. . Pengene er mega små så det bliver primitivt. . vi ku måske låne en bil og ta ud og bade hvis vi er heldig .. :) "

Hvad sker der for at man i Danmark lader en Mor med tre små børn ha så få få penge når hun endelig kan få lov til at ha dem samlet?

Jeg tænker straks så det knager........jeg har 1000 kr i min pung og mangler i øjeblikket ikke penge fordi jeg jo har kassekreditten, jeg tænker på hvor meget glæde 1000 kr vil gøre hos en så ramt familie, plus at jeg har et telt og et læhegn (i skrig grøn!) blandt mine flyttekasser, så det så sent som for et par dage siden, jeg kommer aldrig til at bruge det igen, jeg har også en cykel et sted som jeg ikke bruger, men hvis jeg lige giver den lidt olie, luft i dækkene og lidt kærlighed så er det en super fin cykel hvis man ingen har......mine små brødre har nok 6 cykler stående hjemme i garagen fra forskellige stadier af deres barndom, gad vide hvor gammel hendes børn er?? Hmmm den ene er vist 9 år og pigen 7 og drengen hmmm............4? Men hvordan giver man en veninde man ikke har set i så mange år penge uden at hun skal føle det er almisse? Jeg ved jo nøjagtig hvordan det KAN føles........har jo selv været der og er der jo stadig til dels, mine penge er jo lånte penge så det følels lige så forkert............måske jeg kan lave en konvelut og lægge øverst i teltposen og så lægge et lille brev til hende, så er jeg væk når hun åbner teltet...........

Århhh hvor jeg dog føler med mennesker som lever et kummerligt liv - når jeg engang kommer til penge igen så vi jeg aldrig glemme hvordan det er at være fattig!!

Nå, back to reality, jeg skal vist til og igang med at gøre rent til i aften....... :)

Ingen kommentarer: