mandag den 4. juli 2011

Aftensmad På En Mandag

Spareribs laved i ovnen - grillkullene druknede jo lørdag aften i kælderen.....

MUMS men prøv lige at spørg om det er seriøst svært at få sådan et f"#¤%&/()=?`fad rent igen??!!!

Vær'Så God Deirdre-Ann, nyd din single mandagsmad :)
Sodavanden fra Svaneke Bryghus kan jeg desværre ikke anbefale hvor meget jeg end gerne vil støtte de små bryggerier rundt om i landet, måske det var kombinationen af brus og blåbær - I don't know men dét er en ommer........tror den havde været bedre uden brus i men så havde det jo ikke været en sodavand vel.........

Dessert.........og igen spiste jeg så liiiiiige dét for meget som gør at jeg nu føler mig som en strandet flodhest!

Så fik jeg gjort noget jeg har skullet ha gjort i flere MÅNEDER........jeg fik smurt mine træ-køkkenredskaber fra Texas ind i olie så de ikke suger farven fra mad til sig, feks. bliver røde af tomat eller brune af sovs. Det var min Mor som rådet mig til det, men for at jeg kunne gøre det skulle jeg jo ha olie i huset først og når pengene er små så er dét ikke noget jeg sådan bare lige køber for et par grydeskeers skyld - men nu købte jeg olie i sidste uge pga. kagen og SÅ skulle det være!

Sikke et klistred arbejde.......ewwwwww

Og så er det tid til at skrive ønskeseddel til min 33 års fødselsdag, tænk at mit liv ser sådan her ud og om lidt bliver jeg 33 år.......det år jeg blev 23 slog min sidste kæreste op med mig, i marts hvor jeg havde fødselsdag i juli - og siden har jeg ikke haft skyggen af en kæreste......

Trode engang at Charlie ville ha haft titlen men det viste sig så at han boede med sin kæreste mens han skrev de sødeste breve til mig......og så kom Norman ind i mit liv og et ganske kort øjeblik trode jeg faktisk at han var intersseret i MIG, pigen med det store krøllede hår, de korte ben, grønne øjne og alt for store læber men dét var bare en naiv pigedrøm........og i dag bor Charlie med endnu en pige mens han har et barn med en helt tredje og Norman er kærester med en på 19 år.........og jeg? Jeg er stadig lige så single som før, mindre grådlabil, mere hård, lige naiv og om muligt endnu mildere i sindet og så smiler jeg faktisk altid, hvilket jeg ikke gjore før, dér var jeg ofte rigtig alvorlig og kikkede på verden med mine store øjne uden at være en del af den.

Det sker selvfølgelig stadig at jeg iagtager verden uden at deltage i den men det bliver mere og mere sjældent og en dag vil jeg måske altid være en del af livet og verden jeg lever i?

Og dog - jeg kan faktisk ikke se mig selv altid være en del af alting, jeg elsker virkelig at være mig selv i ny og næ, ja tag mig på mit ord, jeg er en social høne der elsker at baske med vingerne og vippe med tæerne men jeg elsker også at sidde på en klippe og bare kikke på havet i flere timer helt helt alene med en flaske vand og mit kamera, jeg kan også sagtens vandre i flere dage uden at tale med nogen og stadig være lykkelig inden i fordi min lille indre gummibåd vipper så harmonisk på mit indre hav som bare er helt spejlblankt og stille når jeg går dér i bjergene helt alene og indånder den dejlige natur......

Men stadig, jeg have aldrig set i krystalkuglen for fremtiden at jeg altid skulle være så alene som jeg er, altså kærlighedsmæssig alene.......hvor ville jeg gerne have én at give min kærlighed til og hvor ville jeg gerne modtage kærlighed fra en som jeg bare i mit hjerte vidste VAR dér for mig...

Ingen kommentarer: