fredag den 22. juli 2011

MIN Fødselsdag! Del 2

Skønt at have fødselsdag - sikke mange søde hilsner jeg får, dog napper det også lidt at der er folk jeg slet ikke har hørt fra, meeen siger til mig selv at jeg ikke må hænge mig i detaljer, blot fordi nogle ting er super vigtigtige for mig er ikke ensbetydning med at de er det for andre. That I should know by now.

Til orintering kan jeg fortælle at solen har bagt ned over Jylland og specielt dén del af Jylland hvor jeg befinder mig HELE DAGEN, så regn i andre dele af landet må tilfalde andre menneskers opførelse! :)

Min søster ringede, efter afvisning fra vagtlægen til hendes ex-kæreste og fik ham til at udskrive noget medicin til min fod efter at tåen blev blå (!) Jeg har så enormt store smerter i min fod at jeg flere gange i dag har haft lyst til at græde af bare frustration og smerte - jeg ved godt jeg ser pyller ud i andres øjne men en allergisk reaktion overfor hvepsestik er bestemt ikke noget at spøge med, ej heller at grine af.

Frk. Klumpfod kl. 08.00

Frk. Klumpfod Kl. 14.00

Frk. Klumpfod kl. 23.40
Jeg er virkelig smadret i kroppen, føler mig helt sløj og feber agtig - men nu er jeg også godt dopet og på vej i seng.......
Dog lige et billed af mit fine fødselsdagsbord:
Sugerørende var møg og allesammen med hul i, hvad sker der for det? Men ellers et fint bord, elsker at dække borde.........

Sommerbord

Mums!

Ingen kommentarer: