lørdag den 9. juli 2011

Lørdag I København

Så sidder jeg på min pindestol på toppen af København og kikker ud på menneskerne på gaden igen - og hvor har det, trods alt balladen, været godt at være lidt væk fra de vante omgivelser - jeg sætter pris på min lejlighed på en helt anden måde!!

I går aftes skrev jeg til min coaching buddy som jeg ikke har talt så meget med siden jeg ikke ville med på Roskilde Festival, at jeg meget gerne ville komme til hendes fest i aften, sjovt nok eller ironisk nok svarede hun heller ikke på den sms før her til morgen og ed alle andre mennesker ville jeg måske tænke at det er helt normalt men lige med hende så ved jeg at det ikke er, hun har to Iphones og tjekker dem konstant, hun skriver og snakker og er altid på og sover endda med sine Iphones tændt så hun ikke går glip af en ordre eller noget andet fra feks. USA som jo er dagtimer mens det er nat her - men hun skriver kl. 08.14 at festen er kl. 19.30 og at jeg selv skal have øl med, hvilket er 100% fair - jeg ser dog først sms'en kl. 10.00 da Frk. Sovehjerte her vågner, jeg ser at der er to sms'er fra hende og den anden er sendt kl. 09.17 hvor i hun skriver at hun er blevet forkølet og har knækket en tand så hun trænger bare til en stille aften da hun ikke vil smitte så hun aflyser.............

Naller - og endnu mere naller at jeg så tænker om den sms kun er sendt til mig eller om hun vitterlig er syg? Grimt af mig at tænke sådan men jeg har bare et par gange taget hende i at være stærkt på kant med og nogle gange over stregen for hvad der er sandheden og hvad der er korrekt, så uanset hvor meget jeg hader mig selv for de tanker så er det de tanker jeg har.

Hovedbanegården i København sent om natten
Og pisse irriterende at få at vide at den fest jeg er taget til København pga. af nu er aflyst - det kostede mig mere end en flybillet at komme hjem og som prikken over i'et så var toget forsinket (TAK DSB!!) så jeg nåede ikke den sidste bus som køre lige forbi hvor jeg bor og jeg orkede ikke til at lede efter busser som jeg jo kan køre gratis i med min togbillet, så jeg tog en taxi til 93 kr.......tror chaufføren syntes jeg var nærrig fordi jeg ikke gav ham beløbet fra 93 kr op til 100 kr i drikkepenge men jeg giver af princip ALDRIG drikkepenge i Danmark! Lønnen er høj nok til at folk kan leve uden, også selv om jeg som bartender selv syntes at drikkepengene var halvdelen af jobbet!

Da jeg kom hjem var der spredt rosenblade foran min hoveddør (!) total som i filmen "Coming to America" - hvis det ikke var fordi jeg med 1 millions procent sikkerhed vidste at der IKKE fandtes en mand i denne her verden som ville ønske at overraske mig med noget sødt, så var jeg gået helt i selvsving over at se bladene ligge helt op på dørtrinnet af døren og ud over hele fortovet ...

Billed taget skråt foran min hoveddør......århhhhhhhhhhhhh

Jeg gik direkte i seng da jeg kom hjem - det sidste jeg husker var at uret viste 00.55 og at der var stor fest på Karel Van Mander og folk der larmede på gaden = Mit elskede København!

Her til morgen gik jeg lidt rundt i lejligheden nøgen, det føltes så uartigt og forbudt men alligevel så fristende........*fnis*......... jeg har jo ingen gardiner endnu undtagen tæppet i soveværelset men så igen, der er ingen i nabobygningen da det er kontor og de altid holder lukket i weekenden, men alligevel, lidt forbudt er det vel at spankulerer rundt nøgen på 5 sal!!

Jeg måtte lige tage en dyb indånding og gå en runde i lejligheden og tænke på Hr. Højesteret en sidste gang............jeg har jo, bevist eller ubevist gået og glædet mig til at han kom igen, dels pga. snakken og dels pga. at han var god ren sex - god sex forstået på den måde at der var meget plads til forbedringer! Eller måske ikke meget plads men der var plads......!

Jeg har feks. tænkt at når jeg stryger så skal dette sæt på når han kommer igen eller at uha denne ehr bodylotion skal jeg have på når han kommer, den dufter så godt...............


Alle mine lækkre cremer og olier.......hvem skal jeg nu bruge dem på??

Jeg fik også for lang tid siden et sæt undertøj fra Victorias Secret i USA af min coaching buddy, jeg elsker det sæt helt vildt meget men jeg aner simpelhen ikke hvornår jeg skal have det på, det er så frækt i min verden, specielt bh'en fordi den gør mine bryster SÅ store og trust me, SÅ STORE er de normalt ikke!!!! Derfor føltes det så frækt, forbudt og en smule som falsk markedsføring at have den på......

Undertøj fra Victorias Secret
Nå men altså for et stykke tid siden havde min coaching buddy og jeg en snak om hvordan man kan være casual lækker, altså lækker når man bare går derhjemme - hvilket så lige minder mig om at når jeg engang møder en fyr (igen .........*suk*) så skal jeg ha et nyt sæt joggingtøj og det skal være af den flotte slags, af den slags man får i Victorias Secret så jeg kan se lækker ud mens jeg stadig er afslappet.........anyway, vi talte om det og så købte min coaching buddy denne lille frække sag til blege mig.........

En Chemise fra Victorias Secret.......total lækker i stoffet

Kinky slids.......

Indsnit til brysterne - hvilket ikke altid er en super god idé når man som jeg har små bryster, for så kan det godt knibe med at fylde dem ud hvis de er laved for store......det er denne her heldigvis ikke!
Det sjove er jo at den vil se rigtig lækker ud på min coaching buddy fordi hun er så lækker brun, men på mig ser den hmmm meget neon farved ud men så igen, jeg er lys på grænsen til hvid og jeg har mit store hvide hår så så måske det ikke er helt så tosset, - og efter at ha prøved den et utal af gange er jeg kommet frem til at jeg faktisk rigtig godt kan lide den - glæder mig SÅ meget til jeg en dag skal til USA og shoppe sådan noget stuff ind til min lækkre kæreste som jeg SELVFØLGELIG FÅR (måske???) Men jeg havde jo tænkt inden i at det var noget jeg skulle hive på når Hr. Højesteret kom på besøg næste gang............

Det er sjovt at tænke på at jeg heller vil være total nøgen end i noget frækt lingeri, men jeg tror det er fordi det frække lingeri er noget som indbyder til romantik og det gør en nøgen krop ikke, en indbyder til "knep mig nu og skrid" og det er jo alt andet lige dét jeg er bedst til - men lige her havde jeg tænkt på Hr. Højesteret som testdyr og ja, nu måtte jeg lige tage tingene frem og kikke på dem igen og så sige til mig selv at jeg godt kan klare mig uden ham og at nu har jeg set på tingene velvidene at han aldrig kommer igen......

Det var min dybe indånding for i dag og jeg håber ikke der kommer flere af den slags lige forløbig!

P.S: Glemte helt at skrive at jeg nu vil gå ned i Mulberry butikken og rykke for min taske - de har nu officielt haft den i over 10 uger og på det papir de ville have mig til at skrive under på står der 2-6 uger..........hvor er det dybt dybt ironisk at købe en så dyr taske som jeg nu snart har haft i 2 år, men i de 24 måneder har den været i Mulberry Danmarks varetægt i over 10 måneder......så er det jo nemt at regne ud hvor meget gavn, glæde og nytte jeg har haft af en taske til 8000 kr!!!

Dernæst har jeg måske købt mig en sofa, når jeg skriver måske er det fordi jeg ikke tror på den er min før den står i min stue!! Det er en postkasse rød lædersofa fra Ikea, jeg så en for et par uger siden som var til salg og så i går aftes i toget mod København søgte jeg på røde sofaer på Dba.dk og der var MANGE og der var mang af denne her model som jeg gerne vil ha - en fyr sælger en til 900 kr men sådan cirka ligger de omkring 1500 kr og det vil jeg ikke give for en brugt sofa, den skal være så billig at jeg kan smide den ud uden at græde over spildte penge - men problemet er egentlig ikke lige pengene lige nu, fik 500 kr for at køre mine forældres venner hjem - ikke at jeg bad om dem men de gav mig dem fordi de ellers skulle ha haft en taxi og efter en lille diskution smed de pengene ind i bilen og lukkede døren og vinkede........ nå men altså jeg skal jo have den op på 5 sal!! Dét er et problem!

Den kan ikke komme ind i elevatoren og jeg kan simpelhen ikke holde tanken om at bære den alene ud - at løfte kommoden op var hårdt nok og jeg gør det ALDRIG igen! Men jeg vil så gerne ha en sofa.......så nu har jeg skrevet til min venine Maiken som jeg har en brunch aftale med i morgen om hun orker og kan og vil hjælpe mig, det skrev hun at hun gerne vil - jeg tænker at hun er ret stærk selv om hun som jeg er lille, hun løber marathons osv. så i morgen.............................. måske sofa time?? :)

Ingen kommentarer: