torsdag den 7. juli 2011

Suprise!

I morges var jeg oppe kl. 05.00 for at nå flyet til Århus kl. 07.15, dagen har jeg brugt sammen med mine små brødre og min ældste nevø, som vi skal til at spise, Mor, min søster og jeg kommer de små hjem, de skal dog ikke spise med men vil bare "dumpe" min nevø for et par timer, han sidder jo fast til dem som lim ;) 
Som vi står der i køkkenet, Mor i bh fordi hun svedte så meget, luften var såååå lummer - og så pludselig ud af et blå kommer Mors gamle håndbold veninder gående ind af indkørslen med deres mænd, med flag, blomster og højs syngende "I dag er det xxx fødselsdag!!"
Hold da op hvor blev vi alle overrasket - Mor råbte "Aiii" og røg ind og fik en bluse på i en fart - Mor har jo ikke ønsket at blive fejret da hun blev 60 og det kunne "håndbold veninderne" ikke accepter så de kom uanmeldt, hvor cool er det lige? Mor har spillet på landsholdet for mange mange år siden og da én af damerne så blev 50 år samlede hendes mand hele holdet igen og siden har de holdt sammen. Skønt!

´Nå men tror du lige min søster og jeg fik pænt tralvt i køkkenet?????!!!!! Dels rodet huset som et bombet krater, men det så jeg væk fra med det samme men oven i var der heller ikke særlig meget mad i huset da vi jo snart skal på ferie, eller far og mor skal - så op i Brugsen 5 i luk og handle ind og så ud og dækker bord og varte op - er du gal det er godt at jeg fra barns ben har lært at rubbe neglene og lave noget, jeg kan være SÅ  effektiv når jeg skal og i løbet af en time fik vi stablet et gourmet måltid på benene, min søster og jeg - og nu, ja nu er klokken over 01.00 om natten og jeg har lige leget taxi for 9 mennesker, først til Risskov, så til Egå, så til Åbyhøj og så til Odder og SÅ hjem til Viborg egnen......fuck it jeg er SÅ træt men Mor havde en helt uforglemmelig dag og aften og der blev drukket og spist og hygget og røget og snakket...........

Jeg er SÅ glad på min mors vegne men NU skal jeg sove 5 kvarter i timen så jeg kan komme op kl. 06.00 og være i Silkeborg hos Bente kl. 07.00 så vi igen kan være på Radioen kl. 08.00........

GODNAT!!

Ingen kommentarer: