søndag den 3. juli 2011

Mit Druknede Kælderrum......

............og min druknede BIL!!

Hvad sker der for SÅ meget regn at bilkælderen er oversvømmet og at der nu er KLOAKVAND inde i min ELSKEDE bil??

Hvad sker der for meget regn at mit kælderrum er oversvømmet med KLOAKVAND - ja dét kælderrum hvor min coaching buddies meget dyre tøj ligger i, som jeg jo tjener lidt på i ny og næ ved at sælge over Trendssales for hende?

Hvad mon forsikringssselskabet siger til at jeg anmelder 3 par Christian Louboutin sko som er smurt ind i ildelugtende kloakvand, hvoraf den ene af skoene er helt skæve af vand?

Og hvad med min DeWalt Varmepistol, boremaskine og alt mit fine værktøj?

Jeg har rykket ALT ud og hevet det op på terassen som nu ligner en tyrkisk tøjbazzar og så forsøger jeg at tørre alting som tørres kan men meget af de har allerede fået skjolder...........feks. min fine dejlige Monclar Jakke med Moskusande dun.........arghhhhhhhhh hvad skal jeg dog gøre til vinter uden en jakke???

Jeg håber HÅBER den kan vaskes ren og fri for skjolder og lugt......

Min far siger at jeg ikke må forsøge at starte bilen så længe udstødningen er under vand - så mht. bilen ved jeg ikke noget endnu - og ironisk nok gik jeg her og frygtede at jeg ikke kunne få bilen gennem syn, men hvad gør det hvis den dør en grum drunkedød? :(

Mit kælderrum.......

Kloakvand - og dét stinker!

7-9-13 at jeg har sat DE FLESTE ting på en Europalle på gulvet, desværre er vandet nået op OVER pallen så de ting som stod nederst er blevet godt våde i sur kloakvand......grillkullene i forgrunden er helt afgået ved døden.....

Så meget for at gemme flyttekasserne - havde så sent som i sidste uge loved min veninde at hun måtte få dem alle til når hun skal flytte på næste fredag men fordi min bil er fanget (!) i kælderen kunne jeg ikke køre over med dem, og nu er de døde.....

Bilkælderen........

Tunge våde flyttekasser


Ting flyder rundt og rundt i kælderen - kunne slet ikke kom hen til min bil pga. alt vandet fordi mine "fine" Ilse Jacobsen gummistøvler har snørre foran så de bliver utætte hvis jeg går i vand over snørrebåndshøjde.......men viceværten var over og se den og sagde at der var vand til sæderne............."#¤%&/()=?

Kulvand

Fine silkesko = nu fyldt med skjolder

Ingen kommentarer: