onsdag den 20. juli 2011

Hvepsestik!!

Jeg var først på gården kl. 11 - men gik straks i krig med resten af hækken og selv om det var hårdt, så gik det fremad, lige indtil jeg - igen - kom til at forstyrre et hvepsebo i jorden!

Jeg hverken så eller hørt dem før jeg blev angrebet af en hidsig hveps som stak mig på oversiden af foden, så eftertrykkeligt at jeg end ikke kunne have min Birkenstock sandal på som jo ellers kan spændes ud i størrelse!!!

Er du naller hvor gør det pisse ondt for at sige det mildt - no wonder små børn skriger når de bliver stukket!!

Iført meget korte shorts, bh og sandaler gik jeg i krig med hækken - fik masser af tiltrængt sol på min blege overkrop OG et hvepsestik....
Se venligst bort fra de sorte beskidte tær og de ulakeret negle........damit det gør bare *snøft* ondt....

Gæt en fod - og nu i skrivende stund gør det endnu mere ondt!!
Min barndomsveninde og hendes børn var taget afsted da jeg kom, de havde laved snobrød og holdt bål på græsplænen - jeg håber de har hygget sig rigtig meget!

Bålplads
Jeg kan simpelhen ikke skrive mere nu fordi min fod gør så ondt, hvor pyller det end lyder, selv mine tær er ved at blive til små pølser!! Skal i bad og har lovet Mor ikke at låse døren - "hvis der nu skulle ske noget" - og i aften kl. 21.15 skal jeg i biografen med min yngste lillebror og se den sidste nye Harry Potter film, det bliver rigtig hyggeligt, han er lige nu i bad mens han høre højt højt musik!

Boys!

Snakkede forresten i ca. 45 min. med min forpager i dag, han er så sød ved mig og lovede at gå ned og myrde alle hvepsene i aften når han havde malket!

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Av da, det må godt nok ha´ gjort ondt.
Er du opmærksom på at man kan få et plaster til begandling af bi- og hvepsestik?
Det hedder Bee-Patch og kan købes på bl.a. Apoteket.
Læs evt. mere på hjemmesiden: www.bee-patch.dk
Venlig hilsen Christian

Deirdre-Ann sagde ...

Ja det gjorde ret så ondt og det blev KUN værrere!

Næste gang vil jeg prøve at huske på plasteret :)