søndag den 17. juli 2011

Søndag På Gården

HELE dagen har jeg været på gården med min Far, Mor og lillesøster - som jeg hentede kl. 01.00 i nat i Århus hvor hun havde været til Grøn Koncert.

Og HELE dagen har det styrtet ned, ifølge DMI så vil det forsætte med at regne hele ugen ud - inkl. på min fødselsdag på torsdag!! Og jeg har ellers været en ret sød person i det forgangene år, næstekærligheden, medfølelse og hjælpsomheden har ligget som første priotet for mig efter at jeg havde et år som var blottet for ovenstående!!

Derfor har jeg nu konkluderet at jeg som næsten 33 årig IKKE tror på at en person opførelse har nogen indflydelse på vejret! Nemlig! ;)

Dagen startede med at jeg kørte en traktor med en flishugger bagefter fra mine forældres gård til min gård - MEGET MÆRKELIGT at jeg lige pludselig GODT må køre i min fars traktore og med hans maskiner!!! Altså HELT VILDT MÆRKELIGT!!! Det plejer jeg ALDRIG at må, altså som i at jeg ikke har kørt traktore siden min Gudfar ud af det blå solgte MIN TRAKTORE, en John Deer fordi han var sur på mig og så mente at den egentlig, 11 år efter handlen med gården at traktoren tilhørte HAM og så *wupti* en dag var den solgt, og det er så hmmm 6-7 år siden - og jeg har ikke kørt traktore siden!!! Men det er som at køre på cykel............næsten!

Fedt skilt i min fars maskinhal - nogle mennesker er til Just Eat Konceptet, andre er til Just Farm Konceptet - jeg er til Sushi Konceptet!

Det er så ret mange flere knapper, lamper og instrumenter i denne her traktore end der var i min egen som var pænt gammel......bum bum.....

U på a landvej!

Flishuggeren set indefra.....

Helt fantastisk opfindelse, er du gal det går hurtigt med at få alt haveaffaldet væk!
Så kom Mor med mad......uhmmmm.....stuehuset stinker stadig så vi valgte at spise udenfor i regnvejr i ly af kølerhjelmen - vi var allesammen for beskidte til at sidde inde i bilen 

SÅ våd!

JEG har personligt på 3½ dag skåret og klippet så meget ned at der var nok grene til at fylde en HEL FLISHUGGERVOGN! Wooop Wooop jeg er seriøst ret stolt af mig selv!! Hvem kan lige gøre det?? Jeg kender ikke én eneste person som kan det!

Nå men til noget helt andet - kan du huske at jeg for hmmm et par måneder siden pludselig og helt ud af det blå have Norman på mineg SKYPE uden at jeg havde tilføjet ham? Til denne dato er det mig et mysterium hvordan han havnede dér - jeg slettede ham efterfølgende, jeg mener, hvis han vil være på min SKYPE så kan han jo skrive til mig, ringe - gøre noget, men efter 1½ uge havde han stadig ikke givet lyd og så var det ud og væk. Hvilket var et godt træk herfra.

Da jeg logget på SKYPE i går kom der pludselig op "Troels Bonde er online" !!!!
Troels Bonde?? As i Troels som jeg ikke har talt med siden jeg boede i Jylland og arbejdet på radioen, hvor han blev ved og ved med at lege psykolog på mig og presse mig og fortælle mig hvad jeg skulle og fortælle mig om alle hans damer han knaldet osv.

Det var ham jeg for mange år siden var rigtig glad for mens jeg boede på Gården alene, ham som fortalte mig at jeg var en nittegevinst.........!

Nu er han pludselig - ud af det blå - på min SKYPE og I have NO CLUE hvordan det er sket! Slet ikke, jeg er helt blank! Han har for et ½ år siden tilføjet mig på sin Linkedin profil, hvortil jeg selvfølgelig ikke har accepteret ham, han hænger der bare som en invitation der ikke er besvaret. Men nu er han pludselig på min SKYPE og jeg fatter det ikke..........

Har nu kikket på ham i 24 timer og giver han ikke lyd inden min fødselsdag så ryger han ud - jeg mener, ét er at jeg ikke kan lure hvordan de gør det, altså hvordan Norman og Troels pludselig kan havne på min SKYPE uden at jeg har tilføjet dem, eller accepteret dem som venner noget andet er at jeg ikke kan se nogen grund til at lukke mennesker der ikke ønsker at tale med mig, ind i mit private domæne - jeg mener, hvad vil de hvis de ikke vil tale til og med mig?

Og dernæst, så har min coaching buddy endelig svaret på min sms, efter
1½ uge, jeg ved slet ikke hvordan jeg skal syntes om dét eller hende, jeg ved at hun tit siger at det at ignorerer et menneske er det væreste og ondeste man kan gøre, og jeg giver hende så evig ret, det smerte så forfærdeligt inden i og yet er det dét hun vælger at gøre mod mig...............og så er hun endda uddannet coach!

Jeg har ikke svaret hende endnu, fik sms'en her kl. 20.30 og skal lige tænke
over hvad jeg skal med hende og med mit liv osv. Ingen overilet beslutninger her.

Jeg har også gjort rent i min fars Firma i dag, det er normalt mine brødre der gør det og får rigtig gode penge for det oven i - men i 3 uger har de ikke gjort rent, men stadig fået pengene, så jeg brugte lige 3½ time her til aften på at skure og gøre rent dernede, der var SÅ beskidt at det drømmer du ikke om, jeg brugte en hel pose sæbespåner, gulvet alene blev vasket 3 gange før vandet var nogenlunde acceptabelt beskidt og ikke kulsort!!

Bottomline: Hankønsvæsnger kan IKKE gøre rent!
Og nu, NU skal jeg sove så det basker!!!

Ingen kommentarer: