fredag den 15. juli 2011

Jysk Sengetøjslager Up My ARSE!!

For OVER 4 uger siden bestilte jeg et rullegardin hos Jysk på Amager, rullegardinet skulle have specielle mål fordi mine vinduer har sådan nogle dumme mål som gør at jeg ikke bare kan købe et alm. rullegardin til 199 kr - så jeg bestilte et hvidt mørklægningsgardin til den nette sum af 499 kr.

Det har jeg så hented i dag - og glææææææædet mig over at mit hjem i den grad er ved at tage form, blot for at opdage at rullegardinet er hele 4 centimeter FOR KORT i breden!!


Bestillingsedlen fra Jysk

WTF!!

Hvis man nu ikke vidste hvordan et rullegardin skulle sættes op, så er det jo heldigt at der følger en MEGET udførlig og suuuuuuper god brugsanvisning med..............eller NOT!!!

Aiiiiiii *stampe stampe i jorden og råbe grimme ting*

Hvad sker der lige for det?

Den unge meget kjøbenhavnske dreng jeg talte med i telefonen siger en masse vrøvl om at der skal tages højde for beslag og pis mig i øret - jeg er sku ligeglad hvad der skal tages hensyn til, bottom line mit rullegardin kan ikke hænges op!!!

Nåeeeeeee øhhhhhhhhhhhh total bøv jeg talte med, han mente det ville tage yderlige 4-6 uger at få et nyt rullegardin fordi fabrikken har ferie - men nu er jeg jo så total irriteret at jeg har ringet til firmaet som har laved gardinet, fakturaen sidder jo på pakken, de vil så ikke leverer til private men hvis man er momsregistreeret vil de gerne - og så er det jo pænt heldigt at jeg kender det første dusin af mennesker som er momsregistreret!!!

Jeg vil HA MIT GARDIN NU!!!

Arghhh!

Men bortset fra dét - så går det godt her på toppen af København! :)

Ingen kommentarer: