søndag den 28. november 2010

1. Søndag I Advent 2010 Part 2

Så fik jeg taget mig sammen til at få fjernet sterindryppet på min sofa efter mit fiasko køb af billig sterinlys fra Søsterne Greene med de kaffefiltre jeg har fået med hjemme fra far og mor

Så er sterinpletten væk og sofaen er næsten pletfri!

SÅ fin - den hvide plet til venstre ved puderne er noget fra linsen på kameraet - der er ingen sterin på min billige Bilka sofa!

Tarvelig aftensmad og slet ikke noget jeg havde lyst til :(

To frosne pølser på panden.........

SÅ tomt er mit køleskab og jeg aner ikke hvad jeg skal købe og smide i det for jeg er hammer dårlig til at lave mad anyway

Aftensmad i Casa Baggård.........bøver stadig sure billige løg :(



Indbydelsen fra min gl. værtsfamilie i Texas til deres 50 års Bryllupsdag i Marts 2011 - KORS hvor et bryllupsbilled!! :)

Motivationen til at få et job - at komme til USA i Marts måned - jeg har hængt den på mit køleskab så jeg kan se den hver dag, jeg HÅBER HÅBER at det vil lykkes!

Ingen kommentarer: