onsdag den 24. november 2010

SEN Tirsdag Nat (el. Tidligt Onsdag Morgen)

Jeg har netop renskrevet mit brev til Norman - på journalistskolen i London lærte jeg at det var godt at skrive artikler af stor betydning og så lægge dem i en skuffe (lukke dokumentet) natten over og så se på sagen med nye friske øjne.

Det har jeg gjort og der var kun ganske få rettelser jeg følte var nødvendigt, feks. et komma her, en understregning dér - alt i alt småting og selv om klokken nu er 00.17 så vil jeg hoppe i vintertøjet og gå ned og poste brevet NU. Jeg har tre frimærker i pungen, det burde være nok til at få brevet frem til Spanien.
(ellers kommer det vel tilbage)

Vinteren har ramt jylland i går nat og det siges at den skulle ramme her i nat, så med det i tankerne, at det kan være det sneer udenfor, så har jeg overhoved ikke noget imod at gå ud i mørket, desuden så bor jeg ud til en meget trafikeret vej med masser af gadelys, det er mere min baggård som er skummel og det er jo så desværre herinde i baggården at jeg bor!!!

Jeg syntes brevet er hudløst ærligt på den gode måde, jeg bliver på min banehalvdel som jeg har lært på coaching uddannelsen, jeg står ikke og peger fingre af Norman og siger: DU gjore, DU sagde osv. Jeg holder mig helt og holdent til fakta, til hvad JEG gjore, hvad JEG fik tingene til at betyde og hvad JEG følte.

Selvfølgelig kan det godt misforståes alligvel, brevet altså men så igen, alting kan jo misforståes hvis man vil. Jeg håber selvfølgelig ikke at det bliver misforstået, jeg håber Norman læser brevet og forstår mig og at han ønsker at hjælpe mig videre, men gør han ikke, så vil jeg gøre mit til at jeg kommer videre uden hans hjælp, dét være muligt selv om det bliver sværrere!

Ingen kommentarer: