onsdag den 10. november 2010

Dating.dk UP MY FUCKING ARSE!!!

Har lige betalt 19 kr for at få lov til at læse mine breve på min dating.dk profil, dét er fair nok  - men siden er bare ikke logisk sat op - tænker tit på hvem der får ideen til at man kan tænde for sit abonoment men skal bruge tre klik på at kunne læse sig til hvad ens abonoment indeholder??

Men dét er slet ikke det væreste, hvorfor kommer de breve JEG svare på frem i min indbakke? Fordi det gør det på facebook og SÅ er det en god ide?

Hvorfor får jeg en mail fra dating.dk HVER gang jeg trykker på "intersseret" knappen....?

Men dét er slet slet ikke det væreste - det væreste er når mænd der kalder sig "Thewidowmaker" tror et sådan navn skaber intersesse.........øhhhh!! Hallo! No fucking wonder DU er single!

Og hvad sker der for:

Den fri sjæl (ja for en sådan vil man da gerne date, en kæreste der er her og der og alle andre vegne end hjemme!!)

Wolfgang (Her kom jeg så straks til at tænke på Joseph Fritzel da jeg så det navn og profilbilled!!)

BikerTossen (ja tak, må jeg ikke godt få en mand som elsker sin kværn mere end mig og en dag køre sig ihjel og efterlader mig!)

DenHurtige (Yes sir - jeg mindes en som i weekenden havde dét navn i sengen - it is a NO GO!)

Strit (! HVAD er det som stritter??))

Creamy (Total bryll-crem hår!)

Face2Face (Come on...........)

Kermit (Hvem opkalder sig efter en grøn frø med marcipan øjne og smørcreme i midten hvis bedste ven er en papegøje?)

Bimse........

Mondero (Skod bil)

SpooneJon (Øhhhhhhh)

Den Royale Julegave (Og hvad er det så?? Det er jo liiiige før jeg bliver nysgerrig!!)

Popcorn (Den kan jeg leve med, et neutralt navn.....)


Puha - så er jeg gennem alle brevene - ved ikke om det er 19 kr værd.... eller tiden, for jeg HADER HADER HADER at date - jeg har ALDRIG været på en eneste vellykket date eller en date hvor jeg har tænkt bagefter at dét ville jeg gerne igen - og jeg kan bare mærke at jeg ikke er så villig inden i til at mødes, jeg vil super gerne have en kæreste men vil jeg arbejde for det?

I have my doubt...

Ingen kommentarer: