søndag den 21. november 2010

Doven Søndag

I dag har jeg sovet lææænge!

Intet vækkeur som ringede, ingen brødre som høre "boom boom boom" musik men mest af alt, ingen dårlig nagende samvittighed som sniger sig ind gennem mine drømme og som fylder min mave og fortæller min underbevisthed at jeg SKAL stå op og være aktiv, så far og mor kan se at jeg "gør noget" i mit liv, at jeg ikke bare lader stå til!

Den følelser har jeg rigtig tit og selv om jeg føler jeg gør meget, så føler jeg aldrig at jeg gør nok - i far og mors øjne - men i dag var der ingen som kunne forstyrre mig og jeg var vitterlig død træt da jeg kom hjem i går aftes/nat fra Annabell og jylland......

Jeg lå hele natten med ondt i maven og pruttede og vendte og drejet mig - der var tidspunkter hvor jeg måtte prøve at undgå at trække vejret fordi smerterne var så stikkene i maven at jeg tænkte det ville blive værre hvis jeg trak vejret.....!

Jeg ved ikke om jeg har nævnt at jeg har fået menstruation igen, for 4 måned i træk - jeg ved ikke lige hvordan det pludselig er gået til at jeg nu har haft menstruation fire gange i træk, det er aldrig sket før - men det er fakta, og selv om det da er lidt cool at jeg sådan har menstrauation så er der bare så meget jeg ikke aner omkring "dét" at jeg føler mig som en teenager...

Feks. kommer jeg hele tiden til at ligge sådan at mit natbind sidder skævt og jeg er panisk for at bløde udover alting - ikke at jeg har gjort det - men tanken.....puha! Og da jeg så i går nat havde så enormt ondt i maven, så føltes det bare total hmmm mærkeligt eller kikset at skulle prutte ud gennem et bind fordi de der natbind er så lange og store og tykke - just NOT my cup of tea!!

Men sådan er det åbenbart at være pige - gad vide hvad der er downsiden ved at være mand??

Oven i ondt i maven og menstruationen, så er jeg sååååååå lækker-søvnig! Jeg kunne sååååååå godt bruge et put liiiige nu - ikke at jeg egentlig har lyst til at have sex når jeg har menstruation, syntes tanken er lidt hmmm utiltrækkende, men min krop har bare SÅÅÅÅÅÅÅÅ meget lyst til en mand og her til morgen vågnede jeg da også fordi jeg havde "våde drømme" eller hvad det nu hedder når piger drømmer om sex så livagtigt at de kan mærke underlivet dunke og brysterne spændes......

Jeg hoppet ud i bruseren og skyllet min mis, proppet en tampax op (dét er jeg også blevet meget bedre til) og så ellers på med løbetøjet og afsted til Frederiksberg Have - der var dog så enormt mange mennesker at jeg slet ikke syntes det var hyggeligt, tror der var julemarked i Den Gamle Have, men i morgen er det mandag, så er der nok ikke så mange derinde og så kan jeg få "min" skov igen! :)

På vej hjem smuttede jeg i Netto og købte:

En Agurk
To Pakker Silkeskåret Skinke
En Pakke Grovboller
En Ymer
En Appelsinjuice (af den gode slags!)
En Pakke Skuresvampe
To Pakker Müsley

Og så én lille pose, havde glemt at tage mine egne posenet med - 124.95,- Men med lidt held og sparsommelighed så kan det holde i to uger.......I hope!

Jeg fik kaffefiltre med hjemme fra mor, så nu kan jeg tage sterinpletten af min sofa - forhåbentlig - og så er jeg ellers færdig med at købe billige sterinlys i Søsterne Greene!! Sådan noget dryplort!


 Kaffefiltre, Multivitaminer & Fiskeolie (når jeg nu ikke har råd til sushi mere)


Jeg fik også Vitaminpiller med, så med lidt held kan jeg holde sygdommen fra døren - har ikke været syg hele 2010 og jeg håber at det forsætter sådan i 2011 - hader hader hader at være syg!! Havde en ordentlig omgang influensa i januar 2009 - kors hvor var jeg syg!! Jeg lå helt bogstaveligtalt i sengen i 1½ uge og så måtte jeg tage på arbejde, men jeg kan huske at jeg kom alt for tidligt på arbejde, burde være blevet hjemme til jeg var helt rask, men jeg tog derind fordi min medvært på Radioen var total udkørt af at sende alene. Jeg håber helt vildt meget med hånden på hjertet at jeg aldrig igen skal have influensa eller andre sygdomme, men dén omgang, den husker jeg alt for godt - jeg var så syg at jeg end ikke kunne stå op og handle ind eller lave te og i 4 dage spiste jeg overhoved ingenting, indtil min mor kom og lavede te til mig som jeg så ikke kunne drikke alligevel - jeg har siden da skrevet ned i mit hoved at så frem jeg nogensinde føler jeg er på vej til at blive syg igen så må jeg storme ud og handle mad ind, så jeg har noget der er hurtigt at lave - for jeg var godt nok til rotterne dengang. Selv panodil havde jeg ikke.........ja det har jeg så stadig ikke, men det ER ført til protokol at jeg ikke skal være så syg igen uden at have mad i huset!!

Jeg prøvede lige at ringe til Norman igen, denne gang ringede telefonen slet ikke, der stod bare på min telefon "Ringer til XXXXXXX" men ingen tone, ingen lyd.......come ON Norman!! Help me out så jeg kan komme videre.....!

Min pakkelegs-gave til Annabell's fødselsdag - en rulle erotisk toiletpapir som er så tynd i papiret at den vist ikke kan bruges udover i yderste nød!

Ingen kommentarer: