søndag den 14. november 2010

Sov-Længe-Søndag!

Det her må helt klart betragtes som en meget doven sov-længe søndag! Jeg vågnede kl. 09 fordi min telefon ringede fra et nummer jeg ikke kendte, jeg gad virkelig ikke tale med nogen så jeg slukkede for lyden. ½ sek. efter ringede den igen fra samme nummer - jeg slukkede igen - ½ sek. efter ringede den igen igen igen og så tænkte jeg at det måtte være vigtigt........

Det var min elskede yngeste lillebror, han er i Lalandia med sin kærestes familie som kommer fra Fanø og skulle bruge mors telefonnummer så han kunne ringe til hende for at blive hented - det som er så sjovt er at min lillebror har en rigtig fancy telefon som han fik af os søskende i konfirmationsgave og han glemmer altid altid altid at lade den op og jeg minder ham om det hele tiden, siger at en dag stå står han et sted og har glemt at lade op og så kan han ikke ringe efter hjælp - men hans hjerne er som en si, han er så barnlig anlagt og nu skete det så igen, sidst det skete var han kommet til Fanø om natten men kunne ikke ringe til sin kæreste for at fortælle at han var ankommet og måtte derfor gå på øen alene i mørke - heldigvis skete der ikke noget, men han fik da vadet en 10 km i mørke rundt på en ø...........tsk. tsk.........boys boys boys!

Min lillebror kan kun mit og fars nummer i hoved, jeg er gået tilbage til at have et tlf. nummer som jeg havde i 1998 og det kan mine små brødre huske fordi det var det nummer de lærte at ringe til da de var små - det er et nummer som min far har i firmaet som jeg så har fået igen.

Bagefter lå jeg og kunne ikke sove, men jeg gad heller ikke stå op - jeg lå bare og slumrede med lukkede øjne. Kender du det når man ligger og tænker med lukkede øjne i sengen? Jeg ligger rigtig godt på ryggen med højre arm hvilende på panden, men da jeg jo er blevet opereret i næsen i højre side så kan jeg ikke rigtig ligge sådan fordi mit ærme fra nattrøjet kan risikerer at ramme næsen og jeg er så bange for at det skal gøre AV!

Så jeg lå på ryggen med venstre arm over hoved og lukkede øjne og tænkte og bare hyggede mig - jeg fik også slået et par store prutter - håber virkelig at den klamme forbandede pizza fra i storsdags snart er gennem mit system - jeg plejer så godt som aldrig at prutte, dvs. selvfølgelig gør jeg det, men ikke på den her måde hvor jeg kan mærke min mave rumle fordi den har det skidt.

Jeg kunne høre at en eller anden kaj i opgangen lukkede nogle mennesker ind som bankede på alle døre, jeg kunne høre at de talte om at "så tager du den side så taget jeg den her side..." og så bankede de på min dør som om der var brand i bygningen, jeg gad virkelig ikke åbne, tænkte at det nok var nogen som ville have penge og da jeg allerede betaler for to små piger i Togo i Afrika så kan jeg ikke se at jeg behøver at betale mere sådan som min økonomiske situation er lige nu. Det viste sig at det var nogle fra Dansk Flygtningen Hjælp som bankede på, for de smed et girokort ind gennem brevsprækken (som nu ligger i skraldespanden)
Det pudsige var at INGEN i opgangen åbnede døren, men én eller anden må jo have lukket dem ind og jeg syntes det er forkert at lukke nogen som rasler med en indsamlingsbøsse ind i en opgang hvis man ikke selv har tænkt sig at donerer penge! *Hmf!*

Jeg tror jeg om lidt vil tage tøj på og vove mig ud i kulden og bagefter tage notater til min coaching eksamen, fuck-it jeg håber jeg består men jeg syntes desværre ikke det giver så meget mening i mit hoved!!

I morgen skal jeg mysteryshoppe, tirsdag skal jeg i retten og være vidne og onsdag skal jeg til samtale på den radiostation hvor fede Michael arbejder - fede Martin burde gifte sig med hende koen fra Normans firma, hende som har en flækket mås som næse - de ville da passe så ekseptionelt godt sammen!! To hjernedøde, ydre-og-indre grimme mennesker med nul opdragelse, nul pli og nul situationsfornemmelse, dét må sku da være årets match!!

Ingen kommentarer: