søndag den 14. november 2010

Løbetur I Styrtregn!

Jeg ER sej.


(Og så behøver jeg egentlig ikke skrive mere i denne blog for de tre små ord siger jo alt!)

Eller måske ikke men jeg løbe en tur i Frederiksberg Have, på vej derop dryppede det lidt og så åbnede sluserne ellers.........jeg blev SÅ våd! Men hvor var det skønt, jeg endte med at gå turen rundt to gange, så jeg endte med over 6 km.

På et tidspunkt da jeg gik helt alene og ikke kunne se nogen mennesker, lagde jeg hoved bagover, stak tungen ud af munden og lode regnen lande på min tunge - utrolig barnligt men sjovt!

Jeg har lige laved mig to hot-dogs, ville egentlig havde laved en risret, det smager bedre, men når jeg laver ris-retter så plejer jeg at købe en pakke fra Knorr hvor i der er alting lige fra ris til krydderier, så plejer jeg bare at tilføje kød, lidt flere grønsager og lidt mere ris - men min hjerne havde glemt at jeg ikke havde en sådan pakke og i mit køkken findes der ingen krydderier så jeg må vente til i morgen med at få ris-ret og i stedet for spise hot-dogs.......

Tog et billed med mobilen af min tallerken med to hotter på og sendte det til mine små brødre og Norman og skrev: Husk misundelse er en grim ting..... - mine små brødre skrev prompte tilbage: Svin! :)

Men jeg har ikke hørt fra Norman - jeg prøvede at ringe én gang men han tog den ikke og jeg lagde ikke en besked.

NU må jeg vist i gang med at tage notater til den der coaching uddannelse.....*gab*


Nååååååååååååååååååååååå ja - glemte lige noget igen!

Her for et par dage siden, en af de dage mor var her tjekkede jeg lige hurtigt min mail. Der lå en mail fra en fyr jeg engang kendte som hed (bum bum nu er det igen jeg ikke kan huske om jeg har nævnt ham før....) Troels, han kom på et tidspunkt sammen med en russisk pige, det glemte han bare lige at informerere mig om og så kylede jeg ham ud hurtigerer end han kunne sige "ABC"!

Jeg har ikke talt med ham i mange mange år, men da jeg så var på radioen kom han en dag og besøgte mig i Århus, hvor hans daværende kæreste boede - manden har verdens længste dillermand! Jeg sværger, jeg har aldrig før og heldigvis aldrig siden mødt en fyr hvis pik er 24 cm når den er stiv!! Jeg har dog aldrig haft sex med ham, for synet var nok for mig - om det er derfor han bliver ved med at vende tilbage som en boomerang ved jeg ikke men nu begynder han at irriterer mig.

Men altså i Århus kom han og besøgte mig og så tilføjet han mig på msn og på facebook - og det var hyggeligt et langt stykke af vejen, men han har sådan en ting med at han skal fortælle mig hvordan jeg skal leve, jeg var så ensom da jeg var på radioen og det eneste jeg ønskede var venner, ikke folk der satte regler for mig.

Så med den ene hånd gav han mig de længste roser jeg nogensinde har fået (jeg har aldrig fået ret mange blomster af fyre, tror det kan tælles på én hånd) men jeg fik hmm måske 20 ½ meter høje røde roser til Valentines i 2009 - jeg har lige kikked efter om jeg har et billed af dem, jeg ved at jeg har haft et, men hvor det er nu, aner jeg ikke, men altså jeg fik blomsterne hvilket burde være en ting man giver og så er der selvfølgelig tanker og følelser bag en gave men en gave gir ikke nogen ret til at dikterer andres liv - men sådan var og sikkert er, Troels og da han så begyndte at sætte regler for hvad jeg skulle lave i løbet af en dag, feks: Fra i dag af og til vi mødes igen så skal du have mødt 4 nye mennesker osv......

Helt sikkert et forsøg på at være en sød fyr, men et meget meget misforstået forsøg!! Do NOT mess with peoples lifes og da jeg allerede i Februar 2009 havde besluttede at jeg ville væk fra radioen og til København så skal han ikke sidde og bestemme over mig og lave regler for hvad jeg skal gøre indtil vi tales ved næste gang - jeg var så så ensom og han sad i Sverige eller andre steder i verden og oplevede alt muligt og jeg var bare alene hver dag når jeg ikke var på arbejde.

Så en dag sagde jeg til ham at jeg nok selv skulle bestemme hvad jeg ville og hvis han ikke kunne leve med det så måtte det jo være sådan - og så loggede han af msn og slettede mig og en dag var han væk fra min facebook - og jeg har overhoved ikke savned ham!!

Måske jeg liiige savned ham da min computer gik i stykker men så lavede en fra radioen den og så *vupti* var Troels ude af mine tanker igen.

Men så her den anden dag, der fik jeg en mail hvor der stod "Troels Bonde want's to connect with you through Linkid" - jeg har det sådan lidt WTF!!

Jeg har slettet mailen men det er bare et spørgsmål om tid før han også vil være på min msn og facebook - igen igen! Jeg ved at jeg i hans verden er pigen "that got away" - han har boet sammen med så mange forskellige piger og har altid en kæreste (eller to eller to OG en elskerinde) og han tror han er Guds gave til kvinder fordi hans pik er så stor og af en eller anden grund så syntes alle de piger jeg kender, eller mange af dem i hvertfald at store pikke er sagen - jeg er total af en anden opfattelse!!

Desuden er han ikke bare tynd men mager og da han samtidig har misted håret og kronrager sig nu og har et kæmpe adamsæble og en stor næse så syntes jeg at han ligner en grip i profil!!! En vaske ægte grip fra den amerikanske prærie og jeg kan ikke se hvad der er ved en sådan fugl, som er charmerende.......!

Ergo Troels Bonde er en Bonderøv og han skal lade være med at spille så pokkers smart - hvis du spørger mig så ender han med at forblive single forevigt, måske han møder en igen men det går også over igen, as always!
Han er så dominerende på den rigtig trælse måde!

Ingen kommentarer: