torsdag den 4. november 2010

Coach Uddannelsen & ENDNU Flere Tanker!!

Ha Ha - jeg har netop fundet ud af hvordan jeg kan se hvem eller hvad der er blevet søgt på, for at finde frem til min blog på nettet - i dag er der fra Senegal (i Afrika) blevet søgt på "gratis dating gratis dansk singler mødes danske mænd og kvinder gratis dating 2010" - dét er sku da humor!!

Der er også blevet søgt på "skedesvamp, intimbarbering" - og klamt nok kom min blog så frem!! Jeg har 7-9-13 aldrig haft svamp i missen, men jeg har skrevet om intimbarbering. Der er også søgt på "min ex-kæreste er sindssyg" og der kom jeg så også frem, men kun med "ex-kæreste" som markering - selv om jeg dog stærkt tror at min ex-kæreste til tider er en smule sindssyg!

I dag har jeg også været på coachinguddannelsen og en af de ting vi skal gøre til i morgen er at komme i tøj som viser vores skyggesider........dvs. det jeg frygter mest at være, sådan skal jeg klæde mig i morgen. Det er ikke en udklædnings konkurrence, i så fald ville jeg ELSKE det for jeg elsker at klæde mig ud! Nej det er en udfordring til at se det i øjene som skræmmer en - min STØRSTE FRYGT er at være en dum blondine der intet jeg frygter mere i denne verden end at blive anset som dum og da jeg er blondine fra naturens side så er det lige til at tude over når nogen mener jeg er en dum blondine........eller en luder, men dét turde jeg ikke sige højt på coach uddannelsen fordi jeg nogle gange selv føler mig som en luder, jeg mener, selv om jeg ikke ville have sex med nogle mænd, så kæmpede jeg heller ikke imod - det gør mig vel i teorien til en luder.....

Jeg "kom til" eller næææ jeg kom ikke til, jeg ringede med fuldt overlæg til Norman fordi jeg er blevet coachet i at jeg gerne vil complete med Norman, jeg vil gerne afslutte ham, få ham pakket ned og væk men det kræver at vi kan tale sammen, så jeg ringede med fuldt overlæg men han tog - pudsigt nok, ikke telefonen........alt i alt en pis dag

Hvis jeg skal ligne en dum blondine eller en luder, så har jeg siddet og tænkt på hvad jeg har som viser dét og det eneste jeg kan komme i tanke om er den grønne fine silkekjole som jeg egentlig elskede så uendelig højt da jeg købte den, men som åbenbart skreg: Rør ved mig, tag mig på brysterne, jeg er nem, jeg er billig da jeg var til radio days så det må være den kjole jeg skal tage på.........men tør jeg?

Jeg prøvede lige at ringe til Norman igen nu, det er 3 timer siden jeg ringede sidst og så tog han telefonen og sagde: Det er Norman og jeg svarede glad: Hej det er mig - hvor til han svarede: Jeg er lige ved.........og så kunne jeg ikke høre mere og da jeg spurgte: En gang til....? lagde han på........!

OMG - jeg forstår ikke hvorfor han er sådan og jeg forstår ikke hvorfor en afslutning er så vigtig for mig, men det er den har jeg fundet ud af. Han blokere for at andre mænd kan komme ind i mit liv. I hate it and I almost hate him! Jeg tænker at jeg ville ringe tilbage, når telefonen "gik ud" men jeg tror bestemt ikke at han ringer tilbage, skal jeg ringe igen senere??

Ingen kommentarer: