onsdag den 17. november 2010

Hjemme Hos Annabell!

Sidder nu i Annabells køkken mens hun står og gør rent (!) - jeg hader at gøre rent i køkkener, så jeg bliver her ved køkkenbordet!

Ved siden af mig står et "lille" øltårn med 5 classic Tuborg øldåser og det er som sagt bare min side.......yes it have been a good night!

Annabell og jeg taler altid så utrolig godt sammen og vi talte som sagt også om Norman, Annabell mener ikke jeg behøver Normans hjælp eller at mødes med Norman for at "complete" med ham, så det er jo i stor modsætning til hvad min coach mener.........jeg er selv forvirret - jeg har prøvede at ringe til Norman flere gange, men han tager aldrig telefonen og han ringer aldrig igen - jeg tænker at han måske ikke mener noget ondt med det, men jeg syntes selv, mig personligt, at det er ondt at lade folk hænge i ingenting og det er jo det han gør - jeg er hverken eller - jeg ER bare.

Jeg ville ønske jeg kunne tale med ham og få ham til at forstå at jeg ikke vil ham noget ondt, jeg vil bare gerne have ro inden i.....

Jeg talte med Jonas idag, jeg har laved nogle date-speaks til ham og det ville han lige tale om, vi kom også til at tale om at jeg i morgen skal til samtale på denne her radiostation i Jylland hvor fede klamme Martin arbejder - pludselig og ud af det BLÅ siger Jonas: Michael har jo også fået flere tilhold fra kvinder som han har stalket...... WTF!!! Hvorfor har ingen fortalt mig sådan noget? Manden er jo total sindssyg og jeg er pisse bange for at møde ham og jeg har OVERHOVED IKKE lyst til at møde ham i morgen!!

Jeg kan allerede se i min krystalkugle at jeg får jobbet og at jeg i et forfejlet forsøg på at være sød, ender med at drikke en øl med fede Martin som så tror vi er kærester og starter med at stalke mig - hvilket han allerede gør ret meget! Jeg skal gøre MIT til at ingen på dén radiostation får mit nye tlf. nummer, thats for damn sure!!!

Manden er sindssyg og jeg vidste det bare - jeg har haft det på fornemmelsen siden han fyret mig på min 30 års fødselsdag, han er så absolut ikke right in his head og jeg tror han er i stand til ALT - alle mine antenner er ude og alle JEG MENER ALLE mine guts fornemmelser fortæller mig at der er fare på færde og alligevel tager jeg til en samtale .......... I must be soft in my head!!

Jeg har haft en super dag i selskab med Annabell men jeg har også grædt, Annabell spurge om jeg virkelig selv inderst inde syntes jeg fortjente en sød kæreste - da hun sagde dét begyndte jeg at græde..........for hun ramte jo (som altid) plet, nej jeg syntes ikke jeg fortjener en sød kæreste - jeg fortjener en idiot som Norman, en der ignorere mig, som slår mig i ny og næ og måske også voldtager mig, det er sådan en mand jeg syntes jeg fortjener og med dét i tankerne er jeg sikker på at min samtale i morgen nok skal gå helt af helvede til!!!


GODNAT!

Ingen kommentarer: