søndag den 21. november 2010

Humor Trafikkilder :)

Den sidste måned er der blevet søgt på følgende ord, som  har ledt folk til min meget lidt besøgte blog, mange af søgningerne har ikke været for at finde min blog, men for at finde andre ting - men total humor at nogle af disse søgninger har ledt folk til MIN blog:

deirdre ann blogspot
parmoni.dk
parmoni
parmoni,dk,
"tissede i bukserne"
nylonstrømper til mænd
sølvruten i spanien video youtube
xsex
billede af min ex kæreste
bredgade 59 stævningskontoret
deirdre ann blogspot
deirdree-ann
deirdree-ann strømpebukser

Feks. hvor kommer "tissede i bukserne" eller "nylonstrømper til mænd" liiiiige ind i min blog???

Jeg mener, jeg har godt nok ikke tissed i mine bukser i mange mange år, kan ikke huske hvornår det sidst er sket og nylonstrømper til mænd, tjae det findes sikkert, men jeg er helst fri for at se en mand i dem, med mindre det er til ren udklædning for én enkelt dag - jeg er ret glad for at der er forskel på mænd og kvinder og at kvinder skal være feminine eller kan være og at mænd kan være (og helst skal være) maskuline!

"Kom til" at købe for 99,95,- sushi i aften og drak en øl dertil - jeg ved godt det er all wrong når jeg lige har handlet ind for 124.95,- men jeg har en total svaghed for take-way og mad jeg ikke selv skal lave og i min verden er weekenden lig med hygge mad og sushi er lig med hygge mad!!

Lige nu sidder jeg og ser "Death Race" på tv, virkelig blodig film!!
 - og overvejer om jeg skal prøve at sige ja til nogle dates på dating.dk og så samtidig oprette en profil på elitedating.dk?

Jeg vil så gerne have kærligheden, nærheden og sexen - men alt det andet, dét vil jeg ikke have og det savner jeg ikke - men mine overvejelser går på om kærlighed, nærhed og sex er så meget værd at jeg vil gå på kompromi og gå på dates - som måske kan føre til et forhold hvor jeg skal til at kæmpe hver dag for at få lov til at være mig, til at leve mit liv i stærk fare for at blive såret, udnyttet og misbrugt...........jeg ved ikke helt hvad mine holdninger er, eller jow dét ved jeg godt, men jeg ved ikke om jeg er kommet dertil hvor jeg er parat til at give slip på mine holdninger..............BIG HUGE DILLEMMA!

Ingen kommentarer: