torsdag den 18. november 2010

Sikke Et Par Dage!!!

Det er nu torsdag aften og kl. er 23.01 - og jeg er total ved at få stress!!

Lad mig starte fra en ende af......sidst jeg skrev var jeg hos Annabell, det var super hyggeligt men jeg er også ked af at mit liv er som det er, altså sådan over all er jeg godt tilfreds med mit liv, jeg laver bare ikke det jeg gerne vil og dét er selvfølgelig noget skrammel, men jeg elsker faktisk den måde JEG er på som PERSON.

Jeg er blevet meget stærkerer, måske dem som ikke kender mig, ikke rigtig kan se det, men der er mange som siger jeg har fået en indre ro, er blevet mere rolig - så sent som for 10 min siden sagde min Onkel som jeg ikke har set i 2 måneder at jeg var blevet så forandret på den gode måde - jeg har bare en ro inden i som jeg aldrig har haft før. Jeg er selvfølgelig ikke bleg for at sige at jeg stadig har lige så langt igen som jeg er kommet, måske længere, men jeg er på vej - dernæst så er jeg forelsket i min egen krop!

Jeg syntes efterhånden jeg er top hot! Selv om jeg sagtens kan tåle at tabe mig 5 kg mere og burde lave sit-ups hver aften så mavefloppen blev stram, så er jeg bare i så meget bedre for end jeg nogensinde har været og jeg håber at min hjerne altid vil huske hvor godt kroppen har af at dyrke motion - seriøst, hvis det ikke var at prale, så vil jeg sige at jeg er ved at være tæske lækker og er på vej til at blive lidt af en babe!! *STORT FJOGET SMIL*

Onsdag morgen var jeg tidligt oppe og gjore mig klar til samtalen, spiste morgenmad med Annabell og kørte så afsted, jeg var helt iskold inden i da jeg gik ind af døren til radioen. Jeg havde lovet mig selv at jeg ikke ville give fede Martin et knus eller hånd eller noget - og jeg det selv om jeg vidste at hvis jeg mødte ham så ville han forsøge at give mig et knus. Jeg vil ikke mere forsøge at være sød og venlig og imødekommende når jeg ikke har lyst til det inden i, og i hvert fald SLET SLET IKKE når det er noget som i dén grad overskrider alle mine grænser!!

Appropo grænser, har set at der er kommet en ny reklame på de der reklametavler som køre i byen (Århus) hvor på der står "Har en voksen rørt ved dig på en måde der gør dig flov?" og så er der et link til en hjemmeside som vist hed noget med "sigdet.dk" eller sådan noget, jeg så den bare hurtigt da jeg stod for rødt, turde ikke stoppe op og kikke eller tage billed, for tænk nu hvis "nogen" så at jeg gjore det og tænkte at jeg nok var "sådan en" men jeg blev SÅ glad da jeg så at der nu er begyndt at komme reklame for overgreb, ja for pokker da!!

Frem i lyset med det!!

Men tilbage til fede Martin og radioen - 7-9-13 Vor Herre må være med mig, for alle værterne var sendt på speaker kursus og jeg så ham kun liiiige i et glimt ind gennem glasset til et studie da jeg var ved at gå - igen 7-9-13 så skulle vi bruge et møde lokale nedenunder og jeg så ham kun den ene gang i ca. 30 sekunder!

Samtalen i sig selv gik rigtig rigtig godt, overraskende godt faktisk, jeg har med hånden på hjertet aldrig mødt en så normal radiochef!!! Det lyder måske vildt mærkeligt at jeg skriver sådan, men enten er de (radiocheferne) total nærgående og gramser på mig, spørgere mig om de må holde mine bryster (!) eller også så ignorerer de mig og taler nedladene til mig som om jeg er dum, eller også så stalker de mig, fyre mig uden grundlag, eller også så er de sådan nogle total teknik nørder som ikke kan andet end at omgåes teknik og som måske burde have forbud mod at omgåes mennesker, måske de er super købmænd og kan generere penge men aner intet om lederskab og mennesketække............jeg kunne blive ved!

Kun på 2 radiostationer i Danmark har jeg mødt respekt og denne her var den ene - I'm so so happy! At være dernede var som at være i London, dér blev jeg set på med respekt for det håndværk jeg kan og respekteret for at være mig, Deirdre-Ann og dét føles bare godt!!

Sandt at sige, så tror jeg han var ret imponeret over min viden, dét føltes selvfølgelig også som en hel pose appelsiner i min turban! Denne radio vil gerne lægge sig op af udenlandske radioer og dermed skille sig ud fra mange af de danske radioer som er lidt bondebøvs agtige og min viden om udenlandske radioer er jo, ja huge!! Jeg er jo uddannet i udlandet, jeg har arbejdet i udlandet - jeg ER udlandet, (næsten) men overdrivelse fremmer forståelsen - og jeg tror jeg var et hit.

MEN der er jo altid et men og det ene er at fede Martin arbejder dér, jeg nævnte ham ikke med ét ord - med mindre jeg får jobbet, så vil jeg aldrig nævne det. Får jeg jobbet må jeg tage bladet fra munden og tage en alvorlig snak med chefen om hvordan tingene er og hvad jeg forventer af ham som chef, så frem der bliver noget igen. Sidst der "var noget" var fede Martin jo chefen og hans chef, altså ejeren af radioen trode jo ikke på mig - 1½ år senere måtte han så tro på mig, for dér fyret han endelig han sorry store fede røv!! Men det kostede lige en pige mere og en masse andet dårlig ledelse........

Næste gang er jeg på forkant, så frem jobbet altså bliver mit. Uanset hvad så mangler de først en fra 1. februar og så endnu en fra 1. Maj begge med to ugers optræning op til datoerne. Og så er der jo også den side af sagen at radioen ligger hvor den ligger - jeg vil IKKE være ensom igen og dét frygter jeg mere end noget andet at blive, men jeg sagde også til radiochefen som det var, at jeg ikke ønsker at være ensom igen at jeg ikke ønsker at være låst i min stilling og intet andet må lave end at være dér fra 05.00 til 12.00 og resten af tiden er jeg så overladt til mig selv i en by hvor jeg ingen kender og pga. mine arbejdstider har svært ved at danne nye bekendtskaber! Når man skal spise aftensmad kl. 17 og sove kl. 20 er det jo alt andet lige, ikke det nemmeste at gå på kurser og lave noget med andre mennesker vel og jeg vil bare IKKE havne hvor jeg har været - med drømme jobbet i en skod by, men igen, den tid den sorg.

Bagefter kørte jeg hjem til far og mor og hentede min søster og så kørte vi ind til byen og hyggede, vi eller jeg, købte ikke noget, jeg osede bare med min søster.

Da vi gik op af en sidegade kom Kunstmaleren gående imod mig.........jeg fik lidt af et chock, havde ikke lige forvented at se ham - og slet ikke håbet på det, jeg mener, jeg har fået fjernet mit modersmærke på næsen og har hvad der KAN ligne et kæmpe hak ind i næsen som igen kan ligne en sindssyg stor bums på tilbagetog!!

Men ja, altså sådan så jeg ud! Og åbenbart syntes han jeg var total babe agtig - min søster var lidt spids i stemmen over for ham, men det er vel også okay, han har jo ligesom været en kæmpe røv og jeg kunne se han blev lidt flov da min søster sagde: Ja dig kender jeg godt........

Ingen i min familie mødte jo officielt Kunstmaleren selv om vi var sammen i 2½ år, vi var jo ikke "rigtige" kærester....men de har jo alle hørt om ham, både da vi var sammen og bagefter, specielt bagefter!!! Han så og ser stadig drøn hamrende godt ud! Er du vimmer mand.............. *himler med øjene*

For det første er han jo helt vildt høj og bred, han er gammel basketball spiller og dét ses tydeligt, han er ikke en af de mager, men en af dem som er bygget og så har han en tøjstil som er meget hmmm ungdommelig eller, ja jeg ved det ikke, afslappet måske - det er ikke en tøjstil jeg ønsker at finde eller leder efter hos en kommende kæreste, for jeg tror jeg ville blive mega træt af den i længden, men jeg syntes den klæder ham.

Da vi kom hjem ringede han til mig, han fortalte at det gik sååååå dårligt mellem ham og hans kone at han trode de måske gik fra hinanden snart - hvilket jeg syntes er ufatteligt dumt, de har jo lige fået barn nr. 2 her 11. september.......men ham om det, jeg sagde at på den ene side så syntes jeg at han fortjente at blive forladt og det samme gjore hans frille (jeg kalder hende konsekvent aldrig ved hendes navn, kun for frille, frille er gammel dansk og betyder luder/trælkvinde) men på den anden side, så syntes jeg også det er synd for hans frille og for ham og jeg sagde at jeg syntes han skulle sætte alle sejl ind for at rede deres forhold!

Hvis jeg var ham så ville jeg gå i parterapi, jeg ville gør alt hvad jeg kunne og kæmpe til sidste dråbe og sikkert længere endnu - for mig er et forhold, når jeg har et, alfa og omega og jeg vil kæmpe for min mand til den dag jeg enten dør eller må indse at slaget er tabt af fem omgang!

Men samtidig så sidder jeg som en eller anden forrædderisk lille heks og tænker at jeg da også bare kan tage med ham - altså tag med Kunstmaleren når han skal til USA til somme og udstille, han regner med at blive derovre - sagen er den at det faktisk var vores drøm, sammen. Vi skulle til USA sammen, han skulle male og jeg skulle gå i skole igen og sammen skulle vi leve livet derovre..............så gik han, fik barn, blev gift og fik et barn mere og nu rejser han uanset hvad til sommer - rejser fra sit barn på under et år og sit andet barn på 5-6 år..........som jeg sagde til ham, hvis han ville havde haft børn dengang, så kunne han bare havde sagt til - jeg var skruk da jeg var 24 at det føltes som at have en brændene sygdom inden i mig!! Jeg drømte om at blive MOR so so badly at jeg så smukke børn og gravide damer overalt........og nu ser jeg dem aldrig, jeg mener jeg ser dem men det gør mig intet og jeg kan ikke finde ud af om det gør mig ked af det at jeg ikke bliver skruk eller om det er okay at jeg ikke bliver skruk - det ironiske er, at de følelser som jeg IKKE har, er dem som forvirre mig - hvorfor har jeg dem ikke?? Er der noget galt med mig siden jeg ikke er skruk?

Måske........

I dag har jeg så været til samtale igen hos DR Østjylland/Århus, det syntes vist også jeg var pokkers fantastisk men igen ..........*spiller luft-violin*...........bagefter har jeg mysteryshoppet noget mere og så kørte jeg i Bilka og købte en gave til Bedste!!! :)

Jeg burde ikke købe noget og dermed bruge penge, men jeg har fået denne her ide som jeg nok skal tage billed af i morgen når jeg er færdig - jeg har købt et fuglehus til Bedste som jeg vil stille foran hendes vindue der hvor stolen står så hun kan sidde og se på fuglene som spiser hele vinteren!!!

Knald god idé men den idiot som har bygget plejehjemmet har ikke tænkt på at der også findes små damer som ikke kan sidde i en stol og kikke ud af et almindelig parcelhus vindue - dvs. et vindue med vindueskarm som er i alm. højde - vinduerne burde være laved så de var lave i højden, så man kan sidde i en stol foran vinduet og kikke ud, men det kan Bedste ikke - var det mig som bestemte rykkede jeg vinduet ud, fjernet noget af muren og satte et nyt lavt vindue i og SÅ spurgte jeg om lov bagefter!!

Jeg har derfor købt et fint fodderhus og med lidt lægter fra min Onkel (ham jeg så i dag for første gang i 2 måneder og som arbejder med træimport) laved en endnu længere stang og bredere fødder (når højden øges skal fødderne også være bredere så der er stabilitet) Det ser ikke så pænt ud, rent træmæssigt, noget af det er grantræ og noget af det er egetræ, men det kan sagtens holde en vinter og nu da jeg har fået iden så kan jeg være på forkant med den til næste vinter og sørge for at have lavede det hele parat i god tid.

Jeg har også købt 20 kg vildtfugle fodder og en kasse med 100 små fodderbolte i bionedbrydelige net, dvs. når fuglene har spist indholdet så skal Bedste ikke til at jagte nettene hvis de blæser ned af de kroge jeg har sat på, for de nedbrydes i naturen!

Så nu kan Bedste, når jeg giver hende det i morgen eller lørdag, hver dag lægge en bunke fuglefrø op på brætet og sidde inde i sin lune stol og kikke på fugle! Jeg tror - eller jeg ved - at hun bliver SÅ henrygt! Jeg har glædet mig hele dagen til at give hende gaven, den er total genial og jeg er så glad for at jeg fik ideen !! :)

Åhhh kære Bedste!

Her til aften har jeg været i biografen med mine to små brødre og min lillesøster og se "Harry Potter 7" eller det som skulle være den sidste Harry P film, men så stod der til slut "To be continuet" WTF???
Hvornår kommer slutningen så? Min lillesøster faldt i søvn under filmen.......total griner, hun syntes den var kedelig, jeg syntes den var super god og en lille smule uhyggelig og bagefter kørte jeg så op til min Onkel og fik de der lægter som jeg så skal sætte på i morgen som ben - stammen/stangen er laved og monteret :) So so happy at jeg er en handy woman!

Og om lidt skal jeg taste de der mysteryshopping skemaer og så skal jeg sove og op i morgen kl. kvalme for at være ude og spise morgenmad med min gudfar - som jeg overhoved ikke har lyst til at se på, tale med eller tænke på - ren pligt besøg men so be it.

Min forpagter har også ringed i går, han måtte fortælle at han ikke kan låne mere end 1,4 mio så han kan ikke tilbyde mere for min gård - som er vurderet til 5,7 mio...........dét er vist at underbyde så det gør noget, men jeg har snart ikke et valg! At gå konkurs rykker bare tættere og tættere på..........

Inde på dating.dk er der en som har skrevet at han genkender mig pga. det med gården - NOT cool! Fik mig til at tænke på at jeg måske skal være mere forsigtig med hvad jeg skriver herinde ang. gården, måske er jeg nemmere at spore end jeg regner med?

Tænke tænke.....

Jeg har stadig ikke hørt fra Norman eller fået fat i ham - jeg har ikke givet op men jeg har det også sådan at jeg skal passe på at han ikke begynder at tro at jeg stalker ham - men igen, på den anden eller tredje side, så er det bare rigtig dårlig stil ikke at vende tilbage, desuden var det jo ham selv som sagde at han kom hjem i den weekend der lige er gået ikk......mænd er fucking mærkelige!!

Ingen kommentarer: