onsdag den 24. november 2010

SNE SNE SNE & ATTER SNE!!

Jeg ELSEKR København!!
 - også om natten!


Min baggård

For to år siden da jeg skulle købe en cykel fik jeg at vide at jeg ikke kunne få en rød cykel fordi "rød ikke er moderne" og jeg endte derfor med at købe en brun - men det var nøjagtig sådan en fin postkasserød cykel jeg gerne ville have haft - nu kan man få den i næsten alle cykelforetninger...........*suk*

Sct. Thomas Plads 24. November 2010

Og så lige samme bænk fra en anden vinkel :)

Man kan da kun blive glad af sne!


Et kik op af min elskede Frederiksberg Alle - for enden ligger min om muligt endnu mere elskede Frederiksberg Have!

Jeg kunne simpelhen ikke dy mig!!
Midt om natten da den første sne faldt i København lagde jeg mig ned midt på fortovet og lavede en kæmpe engel - normalt vil jeg hellere brække en hånd end at lægge mig på Københavns beskidt fortove men når der er sne i farvandet, så ændre det jo ALT! :)


En normalt meget traffikeret Vesterbrogade er om natten helt øde og fyldt med sne......! Vildt mærkeligt at se alle de normalt traffikerede gader være øde og dæmpede pga. snen og natten

Ingen kommentarer: