søndag den 14. november 2010

Ét Styks God Weekend (So Far....)

Nå, så er jeg 2 modersmærker fattigerer - og AV for den!

Det ene er skåret af lige under mit venstre bryst og sendt til analyse sammen med det andet som sad på siden af min næse. Det var ikke sådan et som stod ud af, det bulet en lille bitte smule men fordi jeg har sådan en "lille fin knapnæse" som lægen sagde, så så det meget lille ud men var i virkeligheden ret stort.

Min næse har to små fuger på siden (kors hvor det lyder drøn ucharmerende!!) eller små fordybninger og der sad modersmærket som engang da jeg var lille var brunt, men inden for det sidste års tid har det skifted farve til hudfarved og det mente min læge var et dårligt tegn, eller i hvertfald nok til at det skal tages alvorligt og fjernes fordi der er meget kræft i min familie så nu har lægen skåret det væk - bogstaveligtalt er der hul gennem min næse da der var "rod" eller tråde eller sådan noget helt ind i næsen - bagefter brændte de blodårene og syget mig med ét sting, jeg kan nu officielt KUN lugte brændt gris når jeg snøvser indaf!!

Ganske UCHARMERNEDE!!

Mor kom med flyet torsdag aften efter at jeg havde været hos mine coaching buddies, fredag gik vi en lang tur i Frederiksberg Have og efter at jeg var blevet skåret i næsen og babsen kørte vi til Sverige og besøgte mine nevøer og svigerinde - min bror var ikke hjemme, han var på messe.

På vej derover gik bedøvelsen over!! SHIT hvor kunne jeg mærke det! Aiii not nice - og som om det ikke var dårligt nok så ramte vi rushhour i København så det tog en evighed at komme ud af byen og på motorvejen mod Sverige og dér sad jeg med ondt i hoved og babsen som aldrig før.........men jeg overlevede uden at græde, jeg blev bare meget meget stille og indebrændt!

Mine neøver var helt oppe og køre over at vi kom, min ældste nevø på 4 år viste han kunne stå på alle fire med ét ben stående op i luften og 2 sek. efter gjore min nevø på 1½ det samme - SÅ HYLENDE MORSOMT! To små efteraber - og bagefter var de så trætte at de var helt oppe og ringe og bare ikke ville falde i søvn om aftnen og min svigerinde blev ved med at lægge tøj sammen, sætte vasketøj over, tørre tøj osv selv om vi var på besøg, mærkeligt syntes jeg. Jeg mener, det er da ligegyldigt, og specielt når der er gæster - jeg er HELT SIKKER på at tøjet også ville havde ligget der lørdag og søndag - men sådan er mennersker jo så forskellige.

Sidder lige og jammer til min playliste på youtube - lige nu med Beyonce "If I were a boy" - ja tænk engang, hvis jeg var en dreng....

Jeg har lagt forskellige ting fra min oprydning i mine møbler på nettet og bla. en stumtjener som der er flere som gerne vil købe, jeg har skrevet at jeg kan tage den med til København mod betaling - nu er der en som skriver at han gerne vil have den leveret i Taastrup på søndag - øhhh Einstein, jeg er ikke et budfirma, jeg kan tage den med fra jylland til København og så kan DU hente den hos mig!!

Kors hvor folk er sære "jeg vil gerne købe din stumtjener hvis du kan afleveret den i Taastrup på vejen mod København" - jammen dét kan jeg så ikke, dels så gider jeg ikke ligge og bringe ting ud for 80 kr (som er det beløb jeg vil tage for at tage den med til København) og dels så er det mørkt og jeg skal ikke af motorvejen for at leverer noget som for mig er total ligegyldigt - jeg skal nok få stumtjeneren solgt selv om den ikke bliver leveret til Taastrup!!

Nå men i dag gik mor og jeg herfra hvor jeg bor og ind til byen - noget af en travetur - og så kikkede vi på en masse butikker i flere timer, spiste på en cafe og gik hele vejen hjem igen - vi blev enig om at vi havde fået vores motion for dagen!

Her kl. 20.50 tog mor så flyet hjem til Århus igen og jeg snødkøb Sushi og en cola light og knappede en dåseøl op og har siddet og set alle Harry Potter filmene i tv som bliver vist fordi der er premiere på den nye film på torsdag i næste uge (jeg har booket billetter til min søster, mine små brødre og jeg i Århus)  men først så jeg "Baronessen på Benzintanken" med Ghita Nørreby, Dirch Passer og Ove Sprogø - I just LOVE old danish movies!!

Sidder lige og kommer til at tænke på noget, da Mor og jeg sad i bilen og ventede på at vi skulle ind til hudlægen, så så vi en dame som luftede sin klamme Golden Retriver hund på en stykke græsplæne som løb mellem parkeringspladserne, jeg så den godt i bagspejlet (jeg sad på føresædet) og pludselig var den ude af min synsvinkel og så glemte jeg den, da jeg så kikker igen så sidder den og skider op af mit bagdæk!!!! Og damen gjore ingenting, hun fjernet den ikke - hvilket også er enormt klamt, altså at samle lort op, pose eller ikke pose - men hun trak heller ikke hunden væk - jeg mener, du kan sku da ikke lade en hund skide op af andres biler!!

Helt tydeligt at hun ikke havde set at vi sad inde i bilen fordi mor lige skulle sms'e - da hun så går forbi os, kikker hun ind i bilen og man kan tydeligt se at hun bliver overrasket over at se at vi sidder der inde - og ved du så hvem damen var???

Det var Margrethe Vestager!! Hende fra Det Radikale Venstre - og så lader hun sin møgkøter skide på mine vinterdæk..........klamme klamme KLAMME ko med kikset hår!!!

Jeg fulgte hende med øjene i baksepjlet og nu ved jeg hvor koen bor på Amager - seriøst, INGEN burde lade sin møghund skide på andres ejendele, dæk eller ej - men slet slet SLET ikke en mediepersonlighed!!

Der lå simpelhen den største lort op af mine dæk og ind på mine fælge.........SO!! Mor sagde at far havde sagt at vi burde tage billeder af det og så sende hende en regning på en bilvask og jeg er enig, men jeg gider bare ikke mere bøvl - lige nu er der rod nok i mit liv men jeg syntes stadig det er noget latterligt og mærkeligt noget at gøre..........tsk tsk, nogle mennesker er top mærkelige, fandeme godt jeg ikke stemmer på hende!!

Jeg prøvede at ringe til Norman i dag da jeg kørte fra Lufthavnen, men han tog ikke telefonen - han var nok igen (som han altid siger) liiiiige på vej ud af døren........ or something.
Må prøve igen i morgen eller mandag.

Da jeg var sammen med mine buddies i torsdags, var vi hjemme hos den ene som er direktør for et stort museum i Danmark og meget kendt, jeg havde sådan glædet mig til at se hvordan hun boede og christ was I suprised!

Hun boede vildt mærkeligt - hendes mand er åbenbart en kendt kunstner (!) og hans billeder er mildt sagt grimme og meget dystre og det var så mixed med gamle billeder, designer møbler, 50'er møbler og antikke barok møbler...........smags forvirring i min verden, stilfuldt i hendes - og så var der rocker koldt derinde! Vi bestilte pizzaer og jeg fik den ultimative klammeste pizza ever, der stod den var med oksekød og jeg tænkte at når jeg nu skulle smovse og have en pizza (hvilket er sjældent) så skulle der dæleme også være kød på........oksekødet var så oksekødssovs af den slags man spiser sammen med spagettie........de havde altså hældt spagettiesovs udover min pizza og så dækket det til med ost........*føj føj føj*

Jeg fik dårlig mave at jeg resten af aftnen sad og klemte måsen sammen for ikke at fise de andre ud af stuen og hele natten pruttede jeg højt at jeg vågnede af det i søvne, ikke fordi det lugtede men det larmede helt vildt - jeg ville nok havde grined hvis det ikke var fordi jeg sov, min numse var helt øm af at prutte og efter at mor og jeg havde gået turen i Frederiksberg Have så måtte jeg på toilet af to omgange - jeg har aldrig prøved at have så ondt i maven (det har jeg nok men kroppen fortrænger jo smerte og dårlige oplevelser) jeg trode jeg skulle dø og at min rygsøjle ville komme med ud når jeg trykkede!!

Puha - jeg længes pludselig ikke efter pizza mere!!!

Tror seriøst jeg sked 2-3 kilo ud på én gang!! Jeg var helt udmatted, klamt at nogen kan lave sådan nogle lorte pizzaer og så var den endda dyrere end den jeg plejer at købe hos Københavns Bedste Pizzaria, et ægte italiens pizzaria som ligger på Vesterbrogade, dér plejer jeg at køre hend hvis jeg skal have pizza - jeg køre gerne i bil for at hente pizza hvis jeg ved den er god, det er måske unormalt for københavnerer, men jeg kommer fra landet hvor man gerne køre efter ting!

Mor tog min opvask inden hun tog afsted - dobbelt nice, hader hader at tage opvask, men det har jeg vist "nævnt" før........! :)

Nu må jeg vist stoppe - klokken er mange......






10. Minutter SENERE!!

Åhhh GUD - du aner ikke hvem der lige igen igen igen IGEN har tilføjet mig på Facebook, udover at 6 fra min coaching uddannelse åbenbart syntes vi skal være buddies og venner i det virkelige liv, hvilket jeg ikke er enig i, så har fede koen fra Normans arbejde tilføjet mig igen - ja hende med en næse som ligner en flækket mås!!

Hende der sagde tillykke med graviditeten til mig, hende der fortalte mig at Norman var helt knuuuust over at hans ex-kæreste havde fået et barn, hende der sagde at Norman sagde at jeg stalkede ham, hende der sagde at Norman blev væk fra arrangementer pga. mig, hende der altid lyver om mig, hende der kun knalder med "perler", hende der er så fed og uformelig og på alle måder udseensmæssigt er et dårligt menneske og som om hun ikke har udseenet imod sig, så er hendes indre sorterer og mere ildelugtende end et råddent kadaver!!

Hun er simpelhen intet mindre end forfærdelig!! Gud i himlen jeg håber A-L-D-R-I-G vores veje krydses igen!!

Ingen kommentarer: