mandag den 13. december 2010

-3 Grader Mandag Morgen!

*Prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr*

Når selv Frk. Uldundertrøje og Uldstrømpebukser fryser, er dét koldt!!

Er du galt det er koldt og nu da alt sneen er forsvundet fordi det har regnet helt vildt, så syntes jeg bare at alting ser så brunt og trist ud - jeg forstår overhoved ikke dem som brokker sig over sneen, syntes de virkelig dette her brune beskidte scenario er bedre? Tsk. Tsk. Tsk......

I lørdags havde jeg jo besøg af Mads, og jeg kom bagefter, altså efter at jeg havde blogget færdig til at tænke på at han hele aftnen/natten lå og sagde op til flere gange: "Du er så blød, du har simpelhen den blødeste hud jeg nogensinde har mærked....." til sidst blev jeg helt forlegen af at han blev ved med at komplimenterer mig! Jeg har det i forvejen ikke specielt godt med at blive komplimenteret, jeg er nok simpelhen ikke vant til det, så når jeg hører nogen sige noget pænt så siger jeg "ja ja" og skifter emne og 3 min. efter har jeg glemt det de sagde, ikke fordi jeg vil men fordi jeg ikke aner hvad jeg skal gøre med det de siger.

På et tidspunkt så snakkede vi om hvad man normalt bruger en lørdag aften på og så siger jeg noget i retningen af ".....tænk at jeg ligger her med en nøgen mand i min seng....." den nøjagtige forbindelse kan jeg ikke helt huske men han kikker på mig mens han stryger mig over armen og simpelhen har sine hænder alle mulige steder på min krop, minus de frække steder - dvs. han rørte ikke mine bryster særlig meget og han undgik også missen men det var faktisk meget rart til en forandring. Anyway Mads svare: "Og jeg ligger her med den smukkeste pige i hele byen......" - på skrift her og nu ser de ord måske ikke ud af meget, men jeg blev helt paf da han sagde det, for af en eller anden grund så blev jeg med det samme skræmmende bevist om at han fuldstændig mente hvad han sagde og jeg anede overhoved ikke hvad jeg skulle sige.......!!

Han lænede sig ind over mig i sengen og kyssede mig endnu mere mens han sagde: "....jeg forstår simpelhen ikke hvordan en så fantastisk smuk, klog og sexet pige som dig kan være single, du er jo slet slet ikke så farlig som du forgiver at være........"

Pis!! Manden havde gennemskuet mig!! (Og hvor er jeg alligevel rørt......jeg trænger så meget til omsorg...)





Seriøst, hvad kan jeg sige til det han netop sagde?? Jeg sagde ingenting og skyndte at gøre det jeg er næst bedst til efter at skræmme mænd til de løber skrigenede væk, nemlig at give blowjob og var jeg back on track på familiar road again!!

Men nu her, set i bakspejlet, var det så ikke helt vildt sødt af ham at sige at jeg var "byens smukkeste pige"?

I går var jeg på date med Troels fra Karel Van Mander, vi mødtes foran Hard Rock Cafe kl. 19.00 eller dvs. han skrev at det var dér vi skulle mødes!! Jeg var udenfor kl. 18.41 og der var minus 4 grader og vinden blæste ret kraftigt men jeg havde taget tre par sokker på i mine vinterstøvler, uld strømpebukser, uldundertrøje og en meget kraftig oversize sort kjole som er laved af noget varmt materiale, udover dén havde jeg min store Monclar Jakke, halstørklæde, mine nye røde luffer og i tasken havde jeg min tophue som jeg undlod at tage på da jeg ikke ville ødelægge mit hår på vej derind, så jeg nøjes med at trække hætten på jakken op om ørene og så vandrede jeg ellers afsted.....

Da klokken slår 19.00 er han stadig ikke kommet og jeg tjekker min telefon, ingen sms'er. Så tjekker jeg den sms han skrev ang. hvor vi skulle mødes, det kunne jo være at det var mig som havde tænkt forkert, men det var det ikke - det stod højt og gydelig "Foran Hard Rock Cafe Kl. 19.00" Da klokken blev 19.03 fik jeg en sms hvor i der stod: Jeg sidder indenfor......

Øhhhhhhh??! WTF - her går jeg frem og tilbage foran Hard Rock Cafe på grænsen til at fryse og så sidder du indenfor i baren med en øl? Seriøst, detaljeorinteret eller ej, når manden selv laver et specefikt sted vi skal mødes, så kan han da ikke bare ændre det?

Jeg skrev en lidt muggen sms tilbage: Jeg har vented udenfor de sidste 18 minutter......og så gik jeg indenfor, jeg fik jakken af og nød varmen som blæste mig i møde mens jeg spejdede ned i baren - efter en rundtur i baren gik jeg tilbage til foyen for der var ingen Troels i baren..........så ringede han: Hvor er du? Øhhh i foyen fordi du ikke er i baren som du skrev for 1½ minut siden..........jeg er lige gået på toilet..........ja okay.....

Fed stemning der lige blev lagt i kakkelovnen dér!

Nå men inden jeg tog afsted så ringede min yngste lillebror som er helt oppe og ringe over at jeg har en date, hvilket jeg kun havde fortalt min lillesøster som så havde lækket det til min mor hvilket mine små brødre havde overhørt...........så meget for tavshedspligt mellem søskende!!

Men min yngste lillebror sagde til mig at jeg skulle lade ham Troels betale for alting hvis han tilbød det, dét afviste jeg på det groveste og så siger min fantastiske lillebror på 17 år: Jammen der er bare ikke noget værre end når piger vil bestemme alting selv! Øhhh er du ikke 17 år?? :)

Så da Troels tilbød at betale for min øl sagde jeg pænt ja tak mens jeg krøllede tær nede i skoene........I do NOT like to take anything from strangers!!

Bagefter fik vi vores bord lige ved vinduet, det trak så meget at jeg måtte tage min jakke omkring mig, taget i betragtning af at ham Troels lige havde været syg så havde han overraskende lidt tøj på!! Han havde kun en tynd blå skjorte på, ingen undertrøje under og ingen cardigan over - to ting som i min verden er et must når vejret er som det er nu, han havde også taget fine sko på med små farvede bomuldssokker i og så blå jeans - hans vinterjakke var også af den fine slags, ligesom min fine røde uldjakke i A-form, men grunden til at jeg ikke går i den nu er fordi den bare slet slet slet ikke er varm nok - hvad er der blevet af dunjakker??

Ergo, manden var helt forkert klædt på til minus 3 grader og da han hele 6 gange i løbet af aftnen sagde "du taler godt nok meget" så fik han den lige tilbage i hoved at hans påklædning viste mere om hans forfængelighed end om hans personlighed! Ka-tjing! Tá den!

Ja jeg taler meget og ja sådan er jeg og nej jeg vil ikke ændre mig på dét punkt. Basta. Der er cirka 100 andre punkter hvor jeg er parat til at gå på kompromi men dér sætter jeg grænsen........desuden så var han sådan lidt smart i det, for det første sidder han der i sommertøj og på hans arm sidder et kæmpe Breitling Chronomate ur og så sidder han og fortæller om sin bilforretning og om hans Audi og om hans 5 forskellige porcher......*gab*

I'm just not easy to impress!! Alt det han nævner er jo døde ting  uden sjæl........og hele aftnen sad han og stirrede på mine postkasserøde negle og mine læber som jeg i anledningen af søndag havde givet en mere neutral farve.......det var så tydeligt at han syntes jeg var sprød og fræk og flot og det var forhåbentlig lige så tydeligt den modsatte vej at jeg overhoved ikke syntes han var spændene!!

Da vi skulle hjemad spurgte han om jeg ville køre med - han havde netop betalt for maden mens jeg var på wc, hvilket egentlig irriterede mig enormt, ja skønt at spare men hallo - har jeg intet valg? Min Mormor ville syntes at jeg skulle betale selv, damer skal være uafhængige af mænd!

Nå men han kørte mig hjem i hans bil og mens jeg var ved at navigerer os ud af Istedgade hvor han havde parkeret - hvem fanden parkerer egentlig på Istedgade?? - så siger han pludselig ud af det blå: Du har et faktisk et meget klassisk look.......Øhhh hvis dét skulle ligne et kompliment så skulle du bare vide hvad jeg fik at vide i går!! "faktisk et meget klassisk look" - er det ikke lidt fornærmene, som om jeg ikke er noget særligt? Jeg grinede bare og sagde om han ikke lige skulle holde fokus på at vi kom korrekt ud herfra - på vejen hjemad blev han ved med at bavle op om at han bestemt mente at han havde set mig i avisen eller i tv eller i ét eller andet medie, jeg sad og ønskede jeg hed Mette og var brunhåret som 99% af alle danske piger! Hvorfor skal han sidde og fyre sådan noget pis af?

So what hvis jeg har været i medierne!! Leave me be!

Da vi holder cirka udenfor hvor jeg bor - jeg lod ham selvfølgelig kører mig alt for langt, hvorefter jeg hoppede ud og ind i en port og stod og ventede på at han var væk og så gik jeg hjem - nå men da vi sidder dér så siger han: Jeg har fået et helt andet indtryk af dig (!) du virkede så kold, fjerne og barsk i dine sms'er men du er jo bare slet ikke sådan i virkeligheden.........
WTF? Er det fordi jeg nu er uddannet coach at jeg pludselig har misted min "jeg skræmmer mænd tække"?? To gange på under 24 timer får jeg at vide at jeg ikke er "så farlig" som jeg selv går og tror......me don't like!

Men han ville altså gerne mødes igen, jeg fik sagt noget med at "du kan jo bare skrive" og så gav jeg ham et hurtigt knus og var ude af bilen og inde i porten inden han kunne nå at svare.......lad os nu se om han vender tilbage - og gør han så er jeg slet ikke sikker på at jeg er intersseret, i hvertfald så sætter jeg rammerne næste gang og så tror jeg bare at jeg knalder ham, dét er ligesom min hjemmebane og så kan jeg skodde ham bagefter - desuden er der ingen tvivl i mit sind om at han syntes jeg var sprød at se på og dét alene slukker mig! Ja han var rigtig flot og ja han var sikkert også rigtig sød under dét der overfladiske tam tam men jeg tror nok lige jeg, Deidre-Ann har brug for at tage styringen  og det gør jeg hvis han vender tilbage.

Og så sidder jeg lige og kommer i tanke om at ham Mads fra i lørdags, han gik forresten ind I MIN LEJLIGHED MED SKO PÅ!! Han kom direkte udefra med snesjap og regnvejr og så beholdte han skoene på.....og da vi skulle bolle, eller ind-ud så prøvede han at snyde med kondomen.......!! Der er INGEN sex hos mig uden kondom, thats for sure!!

Jeg havde helt glemt det med skoene men kom til at tænke på det her til morgen da jeg tråde i en masse sand med bare tær........for pokker da også! Nu kan jeg starte forfra med at støvsuge, vaske og stryge!! Både Norman og Ayal tager skoene af når de går ind, dét er noget jeg kunne kyselske dem for! Og at forsøge at bolle en fremmed person uden kondom er jo helt hul i hoved, han aner jo ikke hvor jeg har været før vel!

Mænd!

I dag skal jeg mysteryshoppe i Fona på Strøget og i El-Giganten i Glostrup = 600,- Me like!

Men jeg er heldigvis klædt godt på, så mon ikke jeg overlever kulden? Og så vil jeg forsøge at undlade at tænke på Norman som ikke har vendt tilbage på mit brev og på de sidste 24 timers indehold af mænd.........jeg vil faktisk bare tænke på mig!

Ingen kommentarer: