tirsdag den 14. december 2010

Sengetid...

Puha - jeg burde være i seng NU, faktisk burde jeg sove.........efter en weekend med stor mangel på søvn burde jeg vende skuden og få søvn indenbords, men lige en kort omgang skriveri først, gider ikke engang at blive oppe for at se Bertelsen på Camino, dét er virkelig et skuffende program - hvor er indholdet???
Jeg har fået vasket i bund i dag, strøget alle mine sengesæt og taget to af dem fra, et af sættene mangler tre bændler til at binde med og et andet mangler én bændel og er ved at gå i syningen, dernæst har jeg strøget mine sorte og army grønne twill jeans, de skal også med hjem til Jylland så jeg kan få dem lagt op - enten må jeg selv gøre det eller også kan det være jeg kan overtale min skrædder søster til at gøre det.......hmmm who knows, det sidste ville være det nemmeste men hun er ikke særlig villig til skrædderfagets trivialiteter! :)

Men hvor var det skønt at få vasket alting - håndklæder, som jeg nok er lidt en storforbruger af, sokker, trusser, viskestykker osv......skønt skønt skønt og jeg HAR allerede strøget og lagt det hele sammen og ind i skabet, stilled strygebrættet på plads og støvsuget gulvet - sengen er dækket med sprødt nyt sengetøj og om lidt vil jeg gå ind og lægge mig og bare nyde at jeg trods alt stadig har den luksus at jeg kan sove i rent nystrøget sengetøj!

Men jeg var i gang med at vente på vasketøjet gennemlæste jeg min børnebog, jeg skal have lavede nogle spørgsmål til de donorkvinder jeg har fundet - men med hånden på hjertet, det er faktisk en rigtig god detaljeret børnebog - jeg tror måske jeg så et lille lys for enden af den tunnel som hedder "børnebogen" :)

Kunstmaleren ringede også i dag.............ak og ve.........jeg tog den som jeg faktisk altid gør når telefonen ringede, jeg kikkede lige 4 sek. på displayet da nummeret kom op, Norman og Kunstmaleren har jo så godt som samme nummer minus de to sidste cifre, men jeg vidste godt inde i mit hjerte at det ikke var Norman.

Kunstmaleren ville bare sige at han var i København på fredag pga. nogle billeder han havde solgt og ville høre om jeg ville "spise aftesmad - eller noget......." jeg spurgte indtil hvad "noget" var og så grinede han sådan fjoget.....øhh ......jeg tænker at han tænker at vi kunne have sex! Seriøst, manden må være helt afmarcheret, jeg vil aldrig nogensinde have sex med ham, så længe han er gift that is. Nok er jeg ret frisk på sex lige for tiden men ikke, med streg under ikke med gifte mænd!

Og desuden er jeg mæt lige nu, det var en anderledes men god weekend.

Jeg talte med Annabell i dag, hun er begravet i eksamensopgaver og jeg har ikke hørt fra hende i flere uger, jeg fortalte hende om Norman og hans kæreste og om min store sorg, om hvor dum jeg havde været at kikke billederne osv.
Hun blev helt stille i telefonen og sagde bare "Åhhhhhh" og bagefter så sagde hun "Hvor er jeg ked af det på dine vegne Deirdre-Ann.........jeg ved hvor ondt det gør når man bliver såret" og hun har så ret, det gør virkelig ondt når man bliver såret som jeg blev det - men jeg er virkelig glad, overrasket glad, for at jeg kan sige at jeg faktisk føler jeg er on my way.......

Super ærgeligt at jeg nu ikke kan tage på Karel Van Mander til nytår og rigtig ærgeligt med julefrokosten på lørdag, men jeg vil og jeg må videre, jeg er sikker på at jeg får tilbagefald og vil have dage hvor jeg vil ønske jeg kunne ringe op og sige hej og bare snakke men det nytter ikke noget at blive ved med at håbe på en god afslutning. Norman er hvor han er og jeg er her hvor jeg er and so be it.

Jeg har lige siddet og set dette Frygteligt Program på DR2, selvfølgelig burde jeg ikke se sådan noget alene, men jeg er jo en sucker for dokumentar og selvfølgelig begyndte jeg at tænke på Norman pga. alt det med at flyve og sådan vil det sikkert forsætte lidt endnu men en dag - en dag vil det hele være historie og jeg vil være over the hill og på vej mod friheden til at (måske) blive forelsket igen - puha tanken alene gør mig nervøs!!

Jeg har besluttet ikke at betale mere til min datingprofil, det kommer nu af sig selv for jeg har overtræk på min konto, det er faktisk første gang siden alt det med ejendommen, jeg har formået at holde den på liiiige omkring 00,- men nu er den i minus 1700..........av!

(Kan høre min overbo snorke igen!!! Gamle fulde mand!!)

Anyway, jeg skrev til Mads fra Ministeriet at han måtte skrive sms'er hvis han ville have mere kontakt, for når mit abonoment udløber på torsdag eller er det fredag, så stopper jeg - det dur ikke jeg er på samme side som Norman.

I morgen vil jeg forsøge at løbe igen, mit knæ er nu næsten ikke hæved mere og sårskorpen (!) faldt delvist af i dag da jeg var i bad - EFTER at jeg havde klinisk renset HELE mit badeværelse, skuret toiletsædet, skrubbet gulvet og vasket alting af!! Nu ligger der en nyvasked måtte på gulvet og alting er fint og rent igen..........håber jeg har mere appetit i morgen tidlig!!

Nå, jeg må heller komme i seng, i morgen skal jeg mysteryshoppe, torsdag skal jeg til læge og have tjekket min næse en sidste gang og have svaret på resultatet af prøverne fra modersmærket, min næse er nu helet fint og jeg håber at alting er fint, nu mangler jeg bare at få lidt pigment tilbage dér hvor de skar mig op, det er helt rødt og når det så samtidig er koldt udenfor, så pynter det altså ikke på mit ansigt at have en halv rød næse, røde kinder og rød hage...........hmmm!!

Fredag går den vestover, mandag tilbage igen og så mysteryshoppe noget mere og , hjem til jul - min største frygt eller ikke frygt men mit hænge parti er hvad jeg skal finde på nytårsaften?

Jeg vil helst ikke sidde alene som jeg gjore sidste år, men jeg vil heller ikke sidde hjemme hos far og mor og jeg vil bestemt IKKE til parfester - er allerede inviteret til tre fester med par, men jeg tror simpelhen jeg bliver så ked af det, som jeg plejer, hvis jeg skal sidde dér helt alene - så heller vide at jeg ER alene.........min coaching buddy har også inviteret mig til Egypten med hende hvor hun skal afsted med sin veninde........men igen, money money.....men tanken den var rigtig sød! Tænk at nogen gerne vil have mig med ud og rejse..........total mit drømmescenarie :)

Måske næste år......


Nat Nat

Ingen kommentarer: