fredag den 3. december 2010

AV!!

Frisk morgenløb endte med at jeg skvatted 2 meter foran porten ind til hvor jeg bor!

Jeg ved godt mænd har patent på at klynke men hold nu OP hvor gør det ondt i mit knæ! Jeg havde taget mine ny fine luffer på ud og løbe fordi jeg hader at fryse mine fingre og jeg løb og var overhoved ikke kold, holdt som altid godt øje med hvor jeg satte mine fødder og alligevel - *vupti* BANG så lå jeg dér på fortovet!

Satte af med hænderne og det ene knæ..........og hvis jeg bare havde endt med et ømt skrabet knæ fyldt med smågrus som er helt blåligt nu så ville jeg ikke havde klaget NÆR så meget som jeg gør nu - men selvfølgelig slog jeg også hul i mine løbetights!!!

WTF!!

Øv!

AV!

Mere AV!
Jeg har da ikke råd til at gå ud og købe et par nye! Så nu må jeg løbe med huller i bukserne eller også må jeg finde en lab og sy på.......arghhhhhhh pis pis pis pis!!!

Sikke noget lort for at sige det helt ærligt - de løbe tights er kun ca. 3 måneder gammel........argh!!

Dagen forsatte med at jeg ødelage min gulvspand........money outta my pocket again......!



Jeg får sms'er fra han fyren som aflyste vores date, han ligger derhjemme og er syg med feber og selv om jeg syntes han er en røv for at aflyse så har jeg alligevel ondt af ham, det er aldrig sjovt at være syg!

Og nu til noget jeg helt har glemt at fortælle! Hi Hi

Jeg har en sort cotton coat som er gået i stykker i foret, den kostede 1199 kr og er fra mærket Oasis (et engelsk mærke) Jeg købte den som erstatning i sommeren 2009 for min røde cotton coat som måtte afgå ved døden efter 8 år - da min søster og hendes kæreste så kom hjem fra Thiland så havde min søster fået lavede en ny postkasserød cottoncoat til mig - og så var jeg ligesom ikke mere intersseret i den sorte!! Rød er og bliver en fantastisk farve!!

Nå men nu er den gået i stykker i foret så jeg hev min bon ud af ringbindet og gik ned og klaget over det - damen forsøgte at fortælle mig at der ingen reklamations garanti er på for fordi det kunne være en taske eller bla bla som have rykket i foret - I don't care - købeloven siger ikke noget om for, kun palietter, sten og tryk så fuck it og hit med pengene!

Jeg kan være ret så skarp når det kommer til ting jeg har sat mig ind i - og damen her vaklede pludselig også i hendes udtalelser, ikke meget men nok til at jeg så at jeg havde den lange ende og ja, længe nok til at hun vist også så at jeg så det!! :)

Hun ringede til hovedkontoret i England og så ringede hun tilbage til mig dagen efter - vi aftalte at jeg kunne få 20% af prisen og beholde jakken som den er, eller få 50% af på mit næste køb hos dem og beholde jakken - sidstnævnte ville jeg havde valgt hvis jeg havde penge nok men jeg ville heller have pengene nu, så jeg valgte 20% af købsprisen og så at beholde jakken, som jeg sagtens kan sy hvis jeg tager mig sammen!

Så jeg traver ind til byen og henter min jakke, de sender mig så op i Kundeservice (det var inde i Magasin) hvor jeg skal afleverer en seddel og have 20% af salgsprisen tilbage - manden i skranken er ½ gen fra at være kvinde SÅ bøsset er han! Jeg har overhoved ikke noget imod bøsser eller lesbiske for den sags skyld men jeg hader virkelig bøsser som er så fimset og feminine at det er alt for meget, ham her var en af dem - og samtidig med at han betjener mig har han travlt med at tale med damen ved siden af, hjælpe en med at låne en kuglepen, tale til en anden og ja er alt i alt utrolig distræt - på niveau med at jeg var liiiige ved at spørge om han ikke var en smule distræt og om han ikke ville være så venlig at fokuserer på at betjene mig - seriøst dét var slemt, og der skal meget til før jeg vil klage men hvis jeg føler mig uretfærdig behandlet eller at folk opfører sig helt utilgiveligt, så ryger splitten til håndgranaten!!

Men jeg nåede ikke at sige noget før manden giver mig 1200 kr i hånden og beder mig kvitterer for modtagelsen af pengene......øhhhhhhhhhhhhhhhh!! Jeg skulle kun have 20% af prisen tilbage!

Jeg skyndte mig lynhurtigt at skrive halvdelen af mit navn på papiret, min mors efternavn og skrive et helt anden gadenavn og nummer på papiret, hapsede pengene og ud af døren med mig!!! Jeg sværger, jeg små løb hele vejen ud af Magasin og SÅ - SÅ GRINEDE JEG!!

Hold nu op hvor en kejle - gad vide hvem af de to afdelinger der skal betale for dén brøler?? Uanset hvad, så har jeg nul sort samvittighed, de har begge bedre råd end jeg har meeen man kan vel sige jeg var liiiidt i ond tro da jeg jo bevist gik efter at få penge retur for en jakke som købeloven ganske vist dækker på min side, men jeg kunne have syet den selv........

Men *haps haps* 1200 kr i min lomme og en jakke på knagen!! Tak for dét Oasis og Magasin! :)

Ingen kommentarer: